Anaerobinen + aerobinen tuloksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu

Rinkku

epäihminen, antihomo
Ikä
52
Tähän threadiin saa laittaa sellaisen viimeisen VUODEN aikana tehdyn aerobisen tuloksen, josta on erityisen ylpeä. Käytetään tässä sellaista väljää aerobisen määritelmää, että jos on vaikka tullut tehtyä hattutemppu seiskadivarin lätkässä tai puulaakifudiksessa, niin tähän vaan. Anaerobiseksi voi valita minkä tahansa punttituloksen. Jokainenhan sen itse tietää parhaiten, että missä liikkeessä sitä on paras.

a) puolimaraton 1.43

b) penkistä 10 x 80kg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ringside sanoi:
Tähän threadiin saa laittaa sellaisen viimeisen VUODEN aikana tehdyn aerobisen tuloksen, josta on erityisen ylpeä. Käytetään tässä sellaista väljää aerobisen määritelmää, että jos on vaikka tullut tehtyä hattutemppu seiskadivarin lätkässä tai puulaakifudiksessa, niin tähän vaan. Anaerobiseksi voi valita minkä tahansa punttituloksen. Jokainenhan sen itse tietää parhaiten, että missä liikkeessä sitä on paras.

a) puolimaraton 1.43

b) penkistä 10 x 80kg

Omat parhaat:

Soutuergo (consept II, vastus 10) 10km 38.15
Penkki 51kg 51 toistoa

Tuloksista voi huomata, että olen enemmän aerobinen kuin anaerobinen.

Conceptin ergo on ihan kuningasvehje, ma seurasin enemman watteja. Laite on siita viksu etta se huomioi tuon vastuksen vaihdon eli jos laittaa keveemmalle niin matka ei joudu. Itse kaytin enimmakseen 8 vastusta. Mutta kuitenkin 20min keskiarvo 450w, en muista paljonko se tekee matkassa.

Cooperin testin juoksin joku aikaa sitten kokeilumielessä ja tulos oli positiivinen. Juoksin hiukkasen yli 2800. Voimailu puolella ei tullu oikein kunnon nousua, mutta ihan hyvää lihaskasvua.

tuloksia viime syksyltä:
Marathon 3.50
Kyykky 12x110 (Penkki 2x6x90)

Nyt kunto samoissa tasoissa. Tänä kesänä tosin panostetaan enemmän maastopyöräilykisoihin kuin juoksemiseen.

Analyytikko sanoi:
tuloksia viime syksyltä:
Marathon 3.50
Kyykky 12x110 (Penkki 2x6x90)

.

Analyytikko: sä nousit just mun henkilökohtaiseksi guruksi. Todella kova yhdistelmä. :worship:

Aerobinen ja anaerobinen

Maratoniin ei riitä kunto,heh---mutta noin vuoden sisään(tosin paino on vaihdellut välillä 85kg-93kg) olen saanut aikaan seuraavat tulokset: olen siis välillä keskittynyt aerobiseen ja välillä voimailuun(jo muutaman kilon nousu tuntuu juoksuvauhdissa aika paljon)

1. Cooperin testi 3100m, 7.5 km lenkki 30 min
2. Penkkipunnerrus 7x120kg
3. Jalkakyykky 12x182,5kg
4. Maastaveto 8x200kg

Syksyllä poljin "mummopyörällä" Lieksasta Iisalmeen (176km), aikaa meni n.13 tuntia! :rock: Olis kiva tietää paljon paloi kaloreita kyseisellä matkalla :D

ps. ei enää koskaan :urjo:

1. 20 leukaa (puhtaita)
2. 8 tunnin lenkki (n. 1/3 juoksua) ilman tankkausta (ei edes vettä). (tyhmää, mutta vitutti)

Aerobisessa 24 km 1h 55 minsaa kaks viikkoa sitten sunnuntaina, tosin meinas laatta lentää lenkin jälkeen...
Mun saavutukset anaerobisessa on niin :david: luokkaa, etten viitti ruveta teitä naurattamaan...

- liian pienellä pyörän rämällä 139,5 km / 5 h 36 min (8/2003)

- kyykky 15 x 105 kg, 2 x 6 x 120 kg (4/2004)

juggernautti sanoi:
4. Maastaveto 8x200kg

Aivan käsittämättömät tulokset. Minkä ikänen olet?

juggernautti sanoi:
Maratoniin ei riitä kunto,heh---mutta noin vuoden sisään(tosin paino on vaihdellut välillä 85kg-93kg) olen saanut aikaan seuraavat tulokset: olen siis välillä keskittynyt aerobiseen ja välillä voimailuun(jo muutaman kilon nousu tuntuu juoksuvauhdissa aika paljon)

4. Maastaveto 8x200kg

On kyllä kovia lukemia! Onko noi tulokset tehty lyhyen aikavälin aikana vai onko nuo pidemmältä aikaväliltä? Koska nimenomaan painon lisääntyminen/vähentyminen vaikuttaa eri lajeihin parantavasti/heikentävästi.. Mutta kovat tulokset noi silti on! :worship:

Cooper: 3080m 400m: 58s
penkki: 3x70 prässi: 10x240 :nolo:
laitetaampa vielä 24 leukaa ja 67 punnerrusta minuuttiin.

Tältä keväältä:
Puolimaratooni 1.27 (Oli semmonen tyhmä pakkokisa joka painettiin vasen jalka varustettuna rasitusmurtumalla ja ny sitten ei oo juostukkaan 2 kuukauteen, fiksua... :rolleyes: ,no pyörä kulkee)

Kyykky 110*10

Bloo sanoi:
Cooper: 3080m 400m: 58s
penkki: 3x70 prässi: 10x240 :nolo:
laitetaampa vielä 24 leukaa ja 67 punnerrusta minuuttiin.

Tässäpä tämä, kaikki juoksu ei ole airobista.

Esim. Bloon 400m tulos ei varmasti ollut airobinen, se oli luultavasti varsin anairobinen, joten se kuuluu sille osastolle, noiden puntti tulosten kera.

Mun paras anairobinen vuoteen on varmaan 400m: alle 51s

Penkki 5*120kg
Mave 6*190kg
26 Leukaa
dippi 35 toistoa
Cooper 3150m
10Km 45min

Nojoo, sanotaampa että arvostan tuon oman 400m aikani korkeammalle ku cooperin, ainakin tuntu hirveämmältä. Meinas keuhkot ja jalat räjähtää sen siliän tien ku maaliviivan ylitti.
edit: tajusin vasta toisella kerralla mitä pertti tarkotti ;) nojoo 400m noitten punttitulosten päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom