Anabolisia kännykälle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orgis
  • Aloitettu Aloitettu
Eli nyt kehiin kovimmat kännykkä doupit!!! Miten tuosta pienestä käsivehkeestä revitään viimeisestkin höyryt irti. Mobiili messenkerit on aika mahtavia keksintöjä, kun mesetys voi jatkua työmatkalta sohvalle. Itse käytän agilemessengeriä. Oman luuri douppaaminen on jäänyt minun osalta vähille ja olenkin tipahtanut pahemman kerran kärryisiltä. Eli nyt poikki ja pinoon parhaat keinot doupata pumpata ja ahtaa oma puhelin arnold schwarzeneggeriäkin kylmempään kuntoon!!! :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehdoton helmi omassa luurissa: seksiasentosofta, joka sisältää 34 asentoa:D

Ite oon pumpannut kaikenmaailman HandyWeatherit ja HandyClockit luuriin. Onks muuten olemas mitään känny ohjelmaa mis ois esim. treeniohjeita tai ohjelmia? Ois muuten törkeän näppärä.

:worship:

Ei mitään coolia mutta google maps auttaa vieraassa kaupungissa. MGMaps sitten ymmärtäisi GPS mutta ompi aika buginen.

SmartcomGPS + BT GPS palikka pitää tiellä, tai pikemminkin metsässä.

Python for series60. Tee omat viritykset.

Hmm.. symella näkyy olevan jo 3rd editionille. Täytyypä verrata symtorrennettia ja symellaa.

Tuossa on tullut keskustelua widsets nimisestä ohjelmasta. Siihen voisi kai jonkun treeni ohjelman luoda. Eiks uusis nokioissa oo joku exel tiedostojen katsomiseen tarkoitettu softa. Vääntää exelillä treeni ohjelman ja lataa luuriin. :arvi:

Olisi mielenkiintoista tietää että saako tony hawk pelejä nokian 6630?jos saa niin miten?DC++ kautta?

Opera Mini. Sairaan hyvä java-pohjainen browseri joka on helppolukuinen sekä vähentää tosi rajusti siirrettyä datamäärää. Toimii niin että Operan oma serveri hakee sivun jonka haluat, karsii ja muokkaa sitä mobiililaitteeseen sopivammaksi sekä sitten siirtää sen sun kännyysi. Lomakkeet ja muut hankalat sivustot toimivat kuin unelma verrattuna siihen että suoraan yrittäisi käyttää luurin omalla browserilla.

Muuten hyvät kokemukset opera ministä. Mutta ikävän useasti softa jää siirrossa johonkin looppiin ja deadlockiin. Lopulta ei auta muu kuin boottaa koko luuri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom