Anabolic BEAST

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pakkiis
  • Aloitettu Aloitettu
Myynti puhe sai minut kerrankin vakuuttuneeksi joten päätin hankkia tönikän testiksi.:D

Ajatuksena oli, että louderia käytän suht harvoin, tänään lähtee testiin , edessä on tasainen / palauttava juoksu lenkki + pienimuotoinen kuntopiiri kehonpainolla, alla on _todella_ huonot yöunet ja eilisen rankat kyykky treenit joten katsotaan nyt antaako mömmö mitään boostia.

Normaalisti ennen treeniä vedän 5g beeta-alaniini,5g leuciini , 5g gluta,5g tauriini + 1 vihreä tee kapseli setin joten katsotaan onko tällä mömmöllä eroa.

Seuraavassa tuotetietoa, lainattu nimeltä mainitsemattoman nettikaupan sivuilta ;

"

Anabolic BEAST

Anabolic Beast on vallankumouksellinen tehonlisääjä suunniteltu totisille kehonrakentajille ja Fitnessurheilijoille!

Täysin kaloriton- mainio dieetin aikana
Korkeatiivistetty (vain 4 g / annos)
Erittäin voimakas PWO
Lisää lihasvoimaa ja kestävyyttä
Lisää keskittymiskykyä ja henkistä energiaa

Anabolic Beastin korkeatiivistetty koostumus sisältää lihasrakennusta stimuloivia aineita, jotka myös estävät lihasten hajoamista. Samalla Anabolic Beast lisää verenvirtausta ja keskittymiskykyä.

Anabolic Beast lisää huomattavasti lihaskykyä ja keskittymiskykyä ja teho tavoittaa huippunsa noin 20 minuuttia annostelun jälkeen. Anabolic Beast on äärimmäinen lisäravinne, jota tulisi nauttia ainoastaan ennen harjoitusta. Toisin kuin monet muut tehonlisääjät, Anabolic Beast tehoaa yhtä voimakkaasti jokaisella käyttökerralla.

Annostus: 1 mittakauha (4 g) sekoitettuna sekoituspullossa 2 dl:aan vettä, lisää vettä tarvittaessa maun säätämiseksi. Juo 15-20 minuuttia ennen harjoitusta. Vältä proteiinia sisältävä ruoka/juomia 30 minuuttia ennen annostelua ja sen jälkeen.

Älä koskaan ylitä 2 mittakauhaa 24 tunnissa. Käytä tuotetta myöhäisintään 5 tuntia ennen nukkumaanmenoa.

Tietoa allergikoille: Valmistetaan tiloissa joissa käsitellään myös maitoa ja soijaa.

Tärkeää tietoa: Tämä on ravintolisä, joka ei voi korvata täysipainoista ruokavaliota. Ei sovi raskaana oleville tai imettäville, eikä alle 18-vuotiaille henkilöille. Henkilöiden, joilla on jokin sairaus tai lääkitys, on ennen käyttöä tiedusteltava lääkäriltä valmisteen sopivuutta. Ei lasten ulottuville. Suositeltua annostusta ei saa ylittää.

HUOM! Sisältää geraniumuutetta (1,3-Dimetyyliamiini), ei kilpailun yhteydessä testatuille urheilijoille."

Uppaan tänne kokemuksiani, tottakai muidenkin näkemykset ja kokemukset ovat tervetulleita :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosta tekstistä ei vielä paljoa voi päätellä, mutta tästä sisällöstä voi:

Sisältö / annos = 1 mittakauha (4 g)
BEAST proprietary blend 4000 mg
BEAST PUMP proprietary blend:
L-arginiini HCL, beta-alaniini, Mg2-kreatiinikelaatti
BEAST INTENSITY proprietary blend:
L-tyrosiini, L-histidiini, 1,3-dimetyyliamylamiini

Ihan hyvä sisältö mielestäni. Tostakaan ei vaan käy selväksi missä suhteessa eri aineet ovat.

"..suunniteltu totisille kehonrakentajille.."
Mua joskus naurattaa. Ei voi tätä käyttää. Jos mä alkaisin myydä buusteria niin sen nimi olis joku (maybe) Pretty good buuster...Tai sit joku AnimalFuckinExtraStrongly ja purkin kyljessä kuva,jossa perhoskoira nylkyttää tyynyä.

Mulla on paria mitallista vajaa purkillinen nyt menny. Mitään ihmeempää "boostiefektiä" en oo havainnu, mutta toisaalta, viime aikoina on treenit kulkenu helvetin hyvin. En tiedä sitten, onko just beastin ansiota. Enempi itse luulen, et on tullu muutenkin syötyä kunnolla plussalla ja sen takia kulkee.
Tuossa purkissahan on kerta-annos 4gr, itse olen ottanut tuplamäärän.

Itse suhtaudun melko skeptisesti kaikenmaailman liirunlaarun mömmöihin mille ei ole tieteellistä näyttöä toimivuudesta.

Mutta mutta itse otin annoksen purkin mukaan eli 4 g ja sitten omia kokemuksia;

-maku oli white razz, eli vapaasti käännettynä hevonpaska mutta eipä näitä lisämömmöjä maun takia otetakkaan ja me pakkislaisethan ei olla mitään kermaperseitä, eihän? ;)

-Kihelmöi hieman ihoa ja sormia (ilmeisesti beeta-alaniini) tosin ei niin paljon kun yleensä, ilmeisesti mömmössä on sitä suht vähän kumminkin,yleensä otan beeta-alaniinia 5g

-Pieni hikoilu iski päälle ennenkuin lähdin edes lenkille, hikeä virtasi tavallista enemmän vaikka sää ei kovin lämmin ollut.

-Olo oli hieman "ylivireä" tottakai eilisen kyykyt painoivat viellä jaloissa maitohappojen muodossa, mutta silti olo tuntui ns.energiseltä, juokseminen meni ihan mallikkaasti sekä kehonpainolla harjoittelut (pystypunnerrus,dipit,leuat,kyykky hypyt,punnerrukset) eikä väsähtämistä tullut.

Summarumsummarum:

Ehkä Placeboa, ehkä ei mutta tällä kertaa aine tuntui toimivalta, jatkossa sitten olen viisaampi.

Suunnilleen sama efekti kun olisi juonut 6 kuppia kahvia mutta ilman vatsavaivoja. ( ja kyllä juon paljon päivässä kahvia)

ps. En kaikesta huolimatta kasvanut (ainakaan viellä) mentulan mittoihin joten jos etsit supermullistusta niin tämä aine ei ole se :rolleyes:

-Olo oli hieman "ylivireä" tottakai eilisen kyykyt painoivat viellä jaloissa maitohappojen muodossa, mutta silti olo tuntui ns.energiseltä, juokseminen meni ihan mallikkaasti sekä kehonpainolla harjoittelut (pystypunnerrus,dipit,leuat,kyykky hypyt,punnerrukset) eikä väsähtämistä tullut.

Se on tua 1,3-dimetyyliamylamiin, joka aiheuttaa tota ylivireyttä, koska se on stimulantti. En kyl tiä mistä toi lisääntyny hikoaminen johtuu. Yleensä sen aiheuttaa kofeiini, mutta sitä ei oo tos kyl listattuna...

Ai. Tosin laskin, että toi 2,5% on vaan 100mg, eli aika pieni määrä kofeiinia. Esim. ite ku en juo kahvia niin toi 100mg on just sen verran et pikkasen piristää. 200-300mg alkaa olla sit jo selkeempi vaikutus.

1,5 mitallista huitaisin pitkän buusteri tauon jälkeen, ei oikein mitään antanut.

kovinta buusteria ehdottomasti hemo rage tähän mennessä.

itelläkin ollut purkki jo aikaa tuola ja pitipä seku kokeilla ku en näitä käytä ku en koe avuksi mutta testasinpa kuitenki seku jospa tulisi suomesta seuraava MR OLYMPIA!!! :rock:, tyhjään vatsaan tosiaan otin 400mg kofeiinia ja 2vihreätee kapselia,4scooppia tota beastia.. noo ei ehkä normia enempää hikeä puskenut eikä treenikää sen kummemmin mennyt mitä ilman. Treenin jälkeen lievää alakuloisuutta joka varmaa johtu tosta 1,3-dimetyyliamylamiini whateva. Joo eipä tullut minusta ainakaan seuraavaa the olymppiaa FUK :face:

Onko paha jos ottaa 3 scooppia beastia, vaikka ohjeissa 2 on maksimi. Mut kylhä jack3d:täki voi ottaa 3scooppii vaik yks scooppi jaskaa painaa 5.55 g ja beastii vaa 4 g

Onko paha jos ottaa 3 scooppia beastia, vaikka ohjeissa 2 on maksimi. Mut kylhä jack3d:täki voi ottaa 3scooppii vaik yks scooppi jaskaa painaa 5.55 g ja beastii vaa 4 g
Voi ottaa, mutta jos 3 scooppia tarvitsee toimiakseen suosittelen tuotteen vaihtamista toiseen tai tauon pitämistä toleranssien alentamiseksi.

Itsehän en buustereihin usko ja mielestäni niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Olen lukenut erilaisia kirjoja, jotka käsittelevät urheilijoiden ja aktiivi liikkujen ravitsemusta ja useimpiin kirjoihin on sisällytetty laajempaa tekstiä erilaisista lisistä ja viittauksia moniin eri tutkimuksiin. Boostereiden tehoa ei ole ainakaan tutkimuksien perusteella voitu todistaa (ei kiellettyjä aineita) ja vaikutus jääkiin plasebon tasolle.

Suurimpaan osaan tuotteista on lisätty kofeiinia, joka todistetusti parantaa suorituskykyä. Kofeiiniin tottumattomilla vaikutukset ovat selkeämmin havaittavissa.

Jos boosterissa on kreatiinia ja kofeiinia, niin vaikutukset jäävät vähäisiksi. Koefeiini estää kreatiinin vaikutusta ja näin ollen lihasten palautuminen pitenee verrattuna siihen, että kofeiinia ei käytetä. Kreatiini kuurilla ei siis edes pitäisi juoda säännöllisesti kahvia (tai käyttää kofeiinia).

Kofeiinista vielä sen verran, että sen on huomattu myös parantavan rasvahappojen vapautumista lihaksista ja sillä on myös pieni rasvaa polttava vaikutus.

Pahoittelen kirjoitusvirheitä. Kirjoitan kännykällä..

Kofeiini ei kyllä tietääkseni estä kreatiinin vaikutusta millään muotoa. Ainut minkä voi laskea ehkä vastaefektiksi on se, että kreatiini usein kerää nestettä kun taas kofeiini toimii diureettina. Mutta eihän sen kreatiinin teho siihen nesteen kertymiseen perustukkaan vaan lihassolujen kreatiinifosfaatin määrään.
Boostereiden tehosta nyt sen verran käyttäjäkokemusta, että jos se piristää, se myös melko hyvällä todennäköisyydellä parantaa treeniä. Sitä en sano että ne piristeet nyt suoranaisesti vaikuttaisivat lihaskasvuun, mut veikkaan kuitenkin että hyvän treenin aiheuttama lihaskasvu on suurempaa kuin huonon.

Mun mielestä se on vähän hassua, jos sanoo ettei "usko" johonkin boostereihin. Eihän siinä mitään uskomista ole, se joko toimii tai ei toimi. Joku BCAA voi olla enemmän uskon juttu, koska sen vaikutusta ei todennäköisesti huomaa yhtään mitenkään, mutta jotain pienen pientä vaikutusta voi pitkällä aikavälillä olla. Boosterin toimimisen huomaa aika äkkiä ekan annoksen jälkeen jo. Se taas riippuu ihmisestä ja sen toleransseista, että piristääkö joku tehonlisääjä vai ei.

Mun mielestä se on vähän hassua, jos sanoo ettei "usko" johonkin boostereihin. Eihän siinä mitään uskomista ole, se joko toimii tai ei toimi.

Samaa ihmetellyt itsekin:face: Uskolla ei näiden asioiden kanssa ole kauheasti tekemistä. Kyse on enemmänkin siitä kuinka suuri vaikutus jollain tuotteella on ja kykeneekö sen havaitsemaan. Toiset ovat herkempiä, toiset eivät eri aineidein vaikutuksille. Kaikki eivät vain huomaa jonkun aineen vaikutusta tai sitten se aiheuttaa heillä niin pienen vasteen ettei tunne vaikutusta. Hyvä esimerkki on juuri nämä buusterit... Mulla on kaveri jolla sydän hakkaa vielä myöhään illalla tuhatta ja sataa jos ottaa keskipäivällä tiettyjä vahvempia buustereita. Sitten on kaveri joka ei tunne mitään edes ylisuurilla annoksilla koska toleranssi ja sietokyky stimulanteille on täysin eri luokkaa kuin toisella kaverilla. Jälkimmäinen voisi hyvin sanoa ettei "usko" buustereiden toimivan koska vetää kauheat määrät kofeiinia ja efedriiniä jatkuvalla syötöllä. Joku taas tuntee oman kropan ja suorituskyvyn paremmin ja huomaa selkeästi vaikka kreatiinin vaikutuksen kun toinen ei huomaa mitään vaikutusta treeneissä, uskomisella senkään kanssa ei ole mitään tekemistä.

Kofeiini ei kyllä tietääkseni estä kreatiinin vaikutusta millään muotoa.

Satuin jättämään kirjan työpaikalle. Pistän maanantaina tarkempaa tietoa tuosta tähän ketjuun.

EDIT: Skannaan tekstin, niin ei tarvi itse kirjoitella!

EDIT2: Ehkä parempi sanavalinta: heikentää

Sori tyhmä kysymys, mutta voiko anabolic beastia sekottaa sitruuna, tai muuhu mehuun??? Ettei vaikutus heikkene ellei oo protskuu?

Suositut

Back
Ylös Bottom