Peptidiruisku jota oli jääkaapissa säilyttänytMikä sen käden tulehduksen (?) nyt oli siis aiheuttanut?
Tai onko Tuomo sitä kertonut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peptidiruisku jota oli jääkaapissa säilyttänytMikä sen käden tulehduksen (?) nyt oli siis aiheuttanut?
Tai onko Tuomo sitä kertonut
Tätä olen itsekin ihmetellyt että miten joku yritys viitsii sponsoroida tälläisiä sankareita,ensin vouhkataan 7päivää lehdessä dopingin vaaroista ja hetken päästä ollaan trenit koneessa maniat päällä menossa kisoihin.Tainnu kuulla ton joltain viisaammalta. Hauska oli kans et ku jengi oli nyt kysynyt et kisaako kun on tää tulehdus ja vastataan: "ei kiinnosta vittu pätkääkään" - aaokei, kun välil sitä ollaan niin soturia et mennään kaikesta läpi bodauksen takia.
Lähinnä itteä ihmetyttää nää sen sponsorit että kuka haluaa tota kaveria yhdistettävän yritykseensä. Lajissa ei epäurheilijamaisempaa kisaajaa oo vähään aikaan nähty.
Joo, tosi hyvin meni tämäkin dieetti. Taitaa surkuhupaisat jutut olla lähinnä sinun näppäimistöltäEi pahalla mutta vähä surkuhupaisaa on seurata näitä oletuksia kun asiaa et kuitenkaa tiedä miten ne on.

Tätä olen itsekin ihmetellyt että miten joku yritys viitsii sponsoroida tälläisiä sankareita,ensin vouhkataan 7päivää lehdessä dopingin vaaroista ja hetken päästä ollaan trenit koneessa maniat päällä menossa kisoihin.
mikä pointti noissa ton videoissa muutenkin on huudella noita lääkejuttuja kun selvästi ymmärrys niistäkin on vähän niin ja näin.
Saatat nyt sekoittaa dantesin nantesiin? Muistaakseni nantes ainakin douppihommista puhui noihin aikoihin, mutta hän ei kyllä mielestäni ollut themöykky.Jep! :D Maniat - "Ei tuol SKL:ssä oo ketää haastajaks mulle, meen kävelee niiden yli sinne" hohhoijaa
Hauska juttu tuli kans mieleen, kun kaveri on monesti videoillaan kertonut että on aloittanut vasta 2016 kisadieetillään käyttämään roinaa. Jännä vaan, kun muistan ite keskustelleeni täällä doping osiossa jo vuonna 2008(?) ukon kanssa (oli silloin muistaakseni dantes nickillä) sen hetkisistä kuureista. Melko tekopyhää saarnata muille roinan käytöstä
Asiat voisi myös tehdä oikeesti mahdollisimman terveellisesti käymällä verikokeissa ja hankkimalla vaikka valmentajan jos ei itse osaa. Toi että joka paikka spragaa ja ukko kertoo syövänsä jotain proteiinipatukoita ja puddingia pelkästään kisadieetillä ei nostata mun kunnioitusta pätkääkään, kertoo vaan ukon tyhmyydestä. Varmasti omat valinnat on noihin sairastumisiin ajanu, kuten on nyt toi hauistulehdus esimerkiksi.
Saatat nyt sekoittaa dantesin nantesiin? Muistaakseni nantes ainakin douppihommista puhui noihin aikoihin, mutta hän ei kyllä mielestäni ollut themöykky.
Joo ei oo nantes ja möykky sama henkilöNantes ei tosiaan ole Möykky. Tästä menen takuuseen.
Enköhän minä ystäväni tunne, taidat nauttia kun kävi tällee huono tuuri.Joo, tosi hyvin meni tämäkin dieetti. Taitaa surkuhupaisat jutut olla lähinnä sinun näppäimistöltä![]()
Varmaan vahingossa mennyt väärään. Tai en katsonut videota että oliko Tuomo sielläMiksi tämä on möykyn ketjussa?
Minä arvostelen näitä henkilöitä ihan urheilijoina. Sinä otat asiat henkilökohtaisesti. Yritä päästä siitä yli että ihmiset voivat olla eri mieltä kanssasi. Ei siitä tarvitse mieltänsä pahoittaaEnköhän minä ystäväni tunne, taidat nauttia kun kävi tällee huono tuuri.
En mä mieltäni pahoita mutta älä huutele kun sulla ei ole asioista oikeaa tietoaMinä arvostelen näitä henkilöitä ihan urheilijoina. Sinä otat asiat henkilökohtaisesti. Yritä päästä siitä yli että ihmiset voivat olla eri mieltä kanssasi. Ei siitä tarvitse mieltänsä pahoittaa
Viimeinen viesti tätä koskienEn mä mieltäni pahoita mutta älä huutele kun sulla ei ole asioista oikeaa tietoa
Aiheuttaa pelkästään hyvää isolle porukalle kun epäonnistuu, se on hunajaa aika monelle kun dieetti jää kesken ja siitä saa monet suunnatonta nautintoa. Ihan perus internettiä, enemmän pahaa mieltä aiheuttaa jos onnistuu.
En mä mieltäni pahoita mutta älä huutele kun sulla ei ole asioista oikeaa tietoa
Tässä tapauksessa Möykky käytti ilmeisesti julkista terveydenhuoltoa. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka nopeasti hän pääsi hoitoon.