Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä puntti vipattaa! Liekkö saan nukuttua seuraavaan kahteen viikkoon kun jänskään mitä nämä kaksi mestaria on saanutkaan aikaiseksi! Oikeesti äijät, NYT RÄJÄHTÄÄ!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska te tajuutte että paskaa möykky jauhaa lähestulkoon kokoajan.

Niinpä. Kyllähän sen huomas heti ekasta videosta mikä tänne linkattiin(parapähkinät ja ruokasooda), että ei näitä videoita minkää faktatietojen toivossa kannata katsoa. Silti täällä ihmetellään vieläkin sivutolkulla, kun asiat ei ookkaan niinku puhuttiin :ROFLMAO: Itse katson näitä lähinnä huumoriarvon takia. Parhaita on setit Big Anan kanssa.

^ Samoin, huumoriarvon takiahan näitä tulee katseltua ja postailtua. Alkaa kyllä nämä seikkailut Salosen kanssa olemaan niissä sfääreissä, että alkaa odottavan aika käymään pitkäksi, kun odottelee uusia toilailuja.

Screenshot_20191104-231911_Samsung Internet.jpg

Tätä Nikita Mikhalkinia ei löydy Nyrkkeilyliiton ranking-listalta kymmenen parhaan joukosta mistään sarjasta. Ja sinne päästäkseen ei tarvitse olla mikään Muhammad Ali - tiedän kun olen itsekin ollut aikoinaan listoilla, vaikka otin vain pari nyrkkeilymatsia. Möykkyhän puhui aiemmin, että Mikhalkin tähtäisi SM-kisoihin "80 kg sarjaan", jota tosin ei ole olemassa vaan lähimmät ovat -75 ja -81.

Möykkyhän ei ollut oikein varma, onko kyseessä MM vai SM-arvoinen juttu. On tietenkin mahdollista, että Mikhalkin on tehnyt sopimuksen (tai puhunut mahdollisuudesta) jonkun pienemmän ammattinyrkkeilytallin kanssa. Mutta jo SM-otteluun päästäkseen pitäisi olla 5 ammattinyrkkeilymatsia, joten ei sinne nyt tuosta vaan "päästä". Ja MM-otteluunhan ei ole Suomesta päässyt miehistä kuin Edis Tatli ja Olli Mäki.

Tätä Nikita Mikhalkinia ei löydy Nyrkkeilyliiton ranking-listalta kymmenen parhaan joukosta mistään sarjasta. Ja sinne päästäkseen ei tarvitse olla mikään Muhammad Ali - tiedän kun olen itsekin ollut aikoinaan listoilla, vaikka otin vain pari nyrkkeilymatsia. Möykkyhän puhui aiemmin, että Mikhalkin tähtäisi SM-kisoihin "80 kg sarjaan", jota tosin ei ole olemassa vaan lähimmät ovat -75 ja -81.

Möykkyhän ei ollut oikein varma, onko kyseessä MM vai SM-arvoinen juttu. On tietenkin mahdollista, että Mikhalkin on tehnyt sopimuksen (tai puhunut mahdollisuudesta) jonkun pienemmän ammattinyrkkeilytallin kanssa. Mutta jo SM-otteluun päästäkseen pitäisi olla 5 ammattinyrkkeilymatsia, joten ei sinne nyt tuosta vaan "päästä". Ja MM-otteluunhan ei ole Suomesta päässyt miehistä kuin Edis Tatli ja Olli Mäki.

Ajattelin myös sen kaltaista että mahdollista on että on otellut esim tallinnassa ja saanut sieltä tarjouksen heidän paikallista mestaria vastaan.
Siellä on ammattimatsi iltoja joissa taso ei päätä huimaa, itseasiassa olen nähnyt ammattilaisillan siellä jossa parhaat ottelijat olivat esiotteluiden amatööriottelijat.
On näissä käynyt ihan suomalaisiakin.
Möykystä ni jotenkin en usko että tahallisesti jauhaa paskaa, taitaa olla kielimuuria tämän mikhalkinin kanssa.
Vai puhuuko möykky venäjää, en tiedä.
Ei varmaan seuraa nyrkkeilyä ni ehkä sekottuu asiat.

Tuo on kyllä ihan mahdollista. Olen itsekin ollut paikalla joissakin virolaisissa illoissa, enkä ollenkaan epäile, ettenkö saisi järjestettyä sieltä itselleni sanktioimatonta ammattinyrkkeilymatsia. Ja aivan varmaan promoottori järkkäisi siihen haluttaessa vielä jonkun "Baddest Mortherfucker in the Baltics" -tittelin. :eek::eek::eek:

Virossahan on siis järjestetty sellaisiakin nyrkkeilymatseja, joissa baariin pistettiin kehä ja yleisö sai tulla ottelemaan. Siellä sitten täysin treenaamattomat äijät heilui farkut jalassa kehässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom