Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Matematiikkaa ja hinnoittelua kannattaisi myös ehkä harkita... Ostamalla kuukauden kerrallaan, säästää 100€ vuodessa vs. ostamalla vuoden kerrallaan. (Poimittu herran instasta, syystalven tarjouksista).katso liitettä 161380

Silti parempi liikeidea kuin mitä sinulla, koska sulla ei ikinä tule olemaan mitään omaa liiketoimintaa. Muuten et olisi täällä kasetti solmussa kokoajan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan koko vuoden ohjelma ja etenkin ruokavalio nyt paljon vaikeampi suunnitella kuin kuukauden kestävä.

He he joku pihi ostaa joka kuukausi perusruokavalion sekä treenin ja on niin saatanan tyhmä ettei tajua omassa toiminnassaan mitään typerää!!

Ei vittu ....joka kuukaus tulee sama sähköposti ja tyyppi innoissaan laskeskelee makroja sekä tutkii tulevia treenejä.

Viimeksi muokattu:
Vai ei oo Smulter kova jätkä:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:. Taitaa olla arvostetumpi ku moni muu
Joo, olihan juttua taas. Smulter kuului sentään adams-järjestelmään ja kun vielä ollaan Suomessa, niin käytännössä maailman tiukimman dopingkontrollin piiriin. "Vapaaseen" toimintaan verrattuna tuloksiin voisi lisätä useita kymmeniä kiloja (50kg?) tai toisaalta "vapailta" pois. Pitkämäen viimeinen huippukausi oli 2015 jolloin mm. timanttiliigan voitto. Itse pidän hänen suurimpana saavutuksenaan sitä, että heitti 13 vuotta peräkkäin yli 85 metriä erittäin raa'assa lajissa. Keihäänheittoa tuntevat ymmärtävät, että 85m metriä on huippumiehen raja, 80 metrin miehiä kyllä riittää.
En usko, että maailmallakaan voimanostosta kovin moni tienaa, "ammattilaisuudesta" huolimatta. Lisäksi Vahvin mies-kisat syövät voimanostajilta huomiota show-elementeillään. Ongelma on voimanoston hajanaisuus, monet liitot ja sääntöjen/varusteiden kirjavuus. Kaikki pitäisi saada saman katon alle, samoilla säännöillä, olisi ns. suurelle yleisölle helpompaa seurattavaa. Muutenkin markkinat toimivat niin kuin toimivat, ei siinä oikeudenmukaisuudella välttämättä paljon sijaa ole. Onko meillä joku voimanostaja joka on myös julkkis/somejulkkis. Edellä mainittu Smulter, "superhurri", on ainoita ellei ainoa yleisemmin tunnettu voimanostaja tai pikemminkin penkkipunnertaja.

Jaha, finanssinero tuomo.k vauhdissa taas. Sama käytäntö näyttäis päteevän myös noissa 3kk/6kk seteissä, kannattaa siis ottaa vain kuukausi kerrallaan. Ehkä tää onkin jotain uuden aikaista markkinointia mistä me pölvästit ei tajuta mitään.
Tuota, tuota... Jos sulla on joku tavoite vuoden päähän, niin tilaatko sä valmentajalta 12-kertaa putkeen saman kuukauden treeniohjelman+ruokavalion? Vai tilaatko vuoden treeniohjelman+ruokavalion?
Ehkä mä olen pölvästi, enkä tajua mitään, mutta mä ottaisin sen vuoden setin....

Tuota, tuota... Jos sulla on joku tavoite vuoden päähän, niin tilaatko sä valmentajalta 12-kertaa putkeen saman kuukauden treeniohjelman+ruokavalion? Vai tilaatko vuoden treeniohjelman+ruokavalion?
Ehkä mä olen pölvästi, enkä tajua mitään, mutta mä ottaisin sen vuoden setin....

Ei kyllä tullut mieleenkään että jos mä haluan maksaa valmentajalleni kuukausi kerrallaan pidemmälläkin tähtäimellä niin saan joka kuukausi saman treeniohjelman/ruokavalion... Ihan näin ei ole omissa valmennussuhteissa ainakaan toimittu, Tuomolla sit vissiin näin.

Ei kyllä tullut mieleenkään että jos mä haluan maksaa valmentajalleni kuukausi kerrallaan pidemmälläkin tähtäimellä niin saan joka kuukausi saman treeniohjelman/ruokavalion... Ihan näin ei ole omissa valmennussuhteissa ainakaan toimittu, Tuomolla sit vissiin näin.
Mä ainakin käsitän asian niin, että tässä ei ole mistään osamaksusopparista kyse. Myynnissä on kaksi eri tuotetta: kuukauden treeniohjelma+ruokavalio ja vuoden treeniohjelma+ruokavalio.
Vaikka sä maksaisit ton vuoden treeniohjelman+ruokavalio 12 erässä, se on silti eri tuote kuin 1kuukauden treeniohjelma+ruokavalio x 12

Aika VITUN NOLOO settii lähteä haukkumaan Smulteria ettei muka ole kova jätkä!!!!!

Möykyn ilmeelle huutikset ku tajuu videon aikana et perhana tää jätkä on voittanut ainaki jokaisen paskanpuhumisen Suomen mestaruus kisan:D:D:D

Siis wtf luuleeko tää elävä legenda et jengi tosissaan uskoo noi 200 000€ palkinto rahat jostain Penkkipunnerrus kisasta... Ei jumalauta :D

Hyvää viihdettä, ja eihän se oli juontajan vika, jos vieras puhuu puuta ja paskaa.

Möykky puhunut parilla videollaan duuneista. Jos näin on, perun kaikki pahat puheeni Möykystä.
Mut Möykyn videot omalla tavallaan genren viihdyttävimpiä. Toivottavasti saadaan lisää.

Toistaseks on saanu vielä pikavipeillä pidettyy tätä saliharrastusta yllä mut ens vuonna voi joutua jo lopettaa. Vuositasolla reeni- ja ruokaohjelma 1500e, pulvereihin menee noin 1200e, salikortti 750e, lippalakit ja muut reenivaatteet 500e, puhtaasti syöminen maksaa varmaan sen 2000e erotusta et söis vaan likasemmin ja siihen ku kiertää kisat päälle ja heräteostokset ständeiltä niin reilu 500e vielä ne. Yhteensä about 6500e tämä vuosi ja siihenki saa sen 10,000e eestä tehä töitä. Aika paikallaan on kehitys junnanu, en tiiä sit onko keho on niin kovan stressirasituksen alla tuosta talouspuolesta ettei vaan kehity enää millää.

Toistaseks on saanu vielä pikavipeillä pidettyy tätä saliharrastusta yllä mut ens vuonna voi joutua jo lopettaa. Vuositasolla reeni- ja ruokaohjelma 1500e, pulvereihin menee noin 1200e, salikortti 750e, lippalakit ja muut reenivaatteet 500e, puhtaasti syöminen maksaa varmaan sen 2000e erotusta et söis vaan likasemmin ja siihen ku kiertää kisat päälle ja heräteostokset ständeiltä niin reilu 500e vielä ne. Yhteensä about 6500e tämä vuosi ja siihenki saa sen 10,000e eestä tehä töitä. Aika paikallaan on kehitys junnanu, en tiiä sit onko keho on niin kovan stressirasituksen alla tuosta talouspuolesta ettei vaan kehity enää millää.

🤣

Jos jollain oikeesti menis noin niin vois kyllä sulkee mielisairaalaan rauhoittumaan pariks vuotta

Vai ei oo Smulter kova jätkä:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:. Taitaa olla arvostetumpi ku moni muu

Joo tämän jätkän virallinen ennätys on 202,5kg penkistä noin 140-kilosena ilman dopingkontrollia ja nostaa itsensä lajilegendojen rinnalle. Ei Smulterin, Murtomäen tai Sjömanin kanssa pitäis puhua samassa lauseessa. Lisäks nuo kaikki kilomäärät on aivan hatusta revitty mitä tuolla videolla kertoo.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sattumalta törmäsin tänään Tuomo The möykkyyn, on kyllä kaveri isossa kunnossa tällä hetkellä. Sen mitä uusimpia videoita kattonu niin kyllä videot vääristää kokoa aika lailla, voi sanoa kyllä et on tosiaan möykky kirjaimellisesti.

Silti parempi liikeidea kuin mitä sinulla, koska sulla ei ikinä tule olemaan mitään omaa liiketoimintaa. Muuten et olisi täällä kasetti solmussa kokoajan.

Sori vaan, mutta mä en näe mitään yhteyttä mun liiketoiminnalla tai -toiminnattomuudella siihen, että joku on niin pässi, ettei osaa laskea hintoja oikein. Jos tsekkaat alkuperäisiä hintoja niin siinä on idea, että 10kk hinnalla saa vuoden. Sama ei enää toimikaan, kun alennukset on laskettu päin vittua.

Mielelläni kuulen sun bisneksistä enemmän, jos ne määrittävät postauksen arvon. Työtön? Varastomies? Raksayrittäjä, ja siis sellanen joka sanoo tinderissä olevansa yrittäjä, mutta on oikeasti sitten alihankittuna päivät polvillaan paskassa?

Sori vaan, mutta mä en näe mitään yhteyttä mun liiketoiminnalla tai -toiminnattomuudella siihen, että joku on niin pässi, ettei osaa laskea hintoja oikein. Jos tsekkaat alkuperäisiä hintoja niin siinä on idea, että 10kk hinnalla saa vuoden. Sama ei enää toimikaan, kun alennukset on laskettu päin vittua.

Mielelläni kuulen sun bisneksistä enemmän, jos ne määrittävät postauksen arvon. Työtön? Varastomies? Raksayrittäjä, ja siis sellanen joka sanoo tinderissä olevansa yrittäjä, mutta on oikeasti sitten alihankittuna päivät polvillaan paskassa?

Jotain alemmuudentunnetta sulla joka tapauksessa on, kun möykyn toiminta saa sut vittuuntumaan alvariinsa.

Jotain alemmuudentunnetta sulla joka tapauksessa on, kun möykyn toiminta saa sut vittuuntumaan alvariinsa.

Mua vituttaa ihmiset, jotka loisivat tässä yhteiskunnassa. En tarkoita sairaita tai vanhuksia, vaan ihan terveitä nuoria miehiä jotka eivät käy töissä. Sitten eletään muiden varoilla ja valitetaan koko ajan kun kaikki on paskaa. Tänkin kundin tietämättömyys yksinkertaisista asioista treeniin, ravintoon ja lääkkeisiin liittyen on ihan uskomatonta ja sitten jotkut vielä tältä neuvoja kysyvät. Ottaa nyt vaikka nää viimeisimmät kuviot vaikka ruokavalion suhteen... Ja nyt uutena valehtelu lääkkeistä jne. Vahva ja lahjakas äijä tää on, sitä en ole missään vaiheessa kieltänyt, mutta muissa asioissa voisi olla sitten ehkä pientä vastuullisuutta edes.

Mua vituttaa ihmiset, jotka loisivat tässä yhteiskunnassa. En tarkoita sairaita tai vanhuksia, vaan ihan terveitä nuoria miehiä jotka eivät käy töissä. Sitten eletään muiden varoilla ja valitetaan koko ajan kun kaikki on paskaa. Tänkin kundin tietämättömyys yksinkertaisista asioista treeniin, ravintoon ja lääkkeisiin liittyen on ihan uskomatonta ja sitten jotkut vielä tältä neuvoja kysyvät. Ottaa nyt vaikka nää viimeisimmät kuviot vaikka ruokavalion suhteen... Ja nyt uutena valehtelu lääkkeistä jne. Vahva ja lahjakas äijä tää on, sitä en ole missään vaiheessa kieltänyt, mutta muissa asioissa voisi olla sitten ehkä pientä vastuullisuutta edes.
Justhan möykky uusimmalla videolla ootti asiakasta kotiinsa käymään. Ota ihan rennosti siis. Sulla on aika musta/Valkonen ajattelutapa, möykky on kertonut jotain myös ongelmistaan(masennuksesta) ja tommonen skarppi äijä yrittää tehdä intohimostaan ammattia. Oisko parempi ettei yhteiskunta tukisi aluksi että pääsee jaloilleen.

Viimeksi muokattu:
Moni jättää turvaraudat käyttämättä siksi, että ne ei yksinkertaisesti osaa käyttää niitä. Oikea korkeus on silloin, kun kasvot ja kaula on varmistettu. Se korkeus ei häiritse noston liikerataa millään tavalla olit sitten kuka tahansa, mutta se takaa noston turvallisuuden.

Sarjan voi vetää yksinkin loppuun asti ihan normaalisti ja ohjata sen tangon siihen raudoille lopuksi, sieltä pääse pois.
Mites muuten tuo, kun itsellä ottaa kyynärpäät kiinni niihin rautoihin omalla salilla, niin onkohan niitä leveempinä missään, vai onko joku standardi vakioleveys?

Mites muuten tuo, kun itsellä ottaa kyynärpäät kiinni niihin rautoihin omalla salilla, niin onkohan niitä leveempinä missään, vai onko joku standardi vakioleveys?
Omalla salilla on säädettävät erilliset varmistusraudat, jotka ei ole penkissä kiinteästi, eli voi myös sivuttaissuunnassa säätää niitä leveämmälle tai kapeammalle. Aika leveälle viet kyynärpäät kyllä jos rautoihin osuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom