Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs tämä "Ana" (tai möykky) on saavuttanut ts. onko kilpaillut bodauksessa tai voimanostossa - kun oikein legendaksi mainostettiin. Vai tuleeko se "legendaarisuus" muista jutuista?
Bodaus kisoissa ei oo ikinä ollut muuta kuin omien sanojensa mukaan oliko se nyt Espanjassa jossain baarikilpailussa.

Möykkyhän kävi pari vuotta sitten sm-kisoissa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseäni ei pätkääkään kiinnosta kenenkään historia lääkkeiden parissa, omasta mielestäni täysin typerää terveydellä leikkimistä, kuten moni muukin asia. Aluksi vähän naureskelin tuolle ensimmäiselle videolle, mutta ainakin Möykky puhuu videoilla asioista rehellisesti ja suoraan. Eikä nyt puhuta doupista. Mukavaa nähdä rentoa juttelua ja ihan tavallista puurtamista. Varsinkin kun tässä skenessä ei liikaa ole mielenkiintoista sisältöä.

Nykyään on kuulemma ihan ok ja täysin normaalia, että treniä vedetään jo ekassa setissä. Jopa siis teini-ikäisten kuurittelijoiden keskuudessa (n)

Jep. Nuorilla eikä siitä noin 20-vuotta vanhemmillakaan pitäisi olla mitään syytä vetää horkkaa, jos ei ole sattumalta tähtää oikeisiin kehonrakennuskisoihin eli Suomessa yhteensä ehkä noin 50 henkilöä.

Mitä tulee sitten taas oikeasti vähän vanhempiin eli sanotaanko nyt 50-vuotta ja siitä ylöspäin, niin ymmärrän, että kontrolloidulla ja maltillisella testolla olisi paljon hyötyjä myös punttimaailman ulkopuolella kokonaisvaltaisesti. Itse olen 43v eikä ole tullut mieleenkään vetää horkkaa missään vaiheessa koulutusta enkä tosin ole tuomitsemassa niitä, jotka sitä käyttävät tai haluavat käyttää. Sen sijaan voisin hyvin kuvitella, että noin 5-7 vuoden päästä voisi testo tulla kontrolloidusti kysymykseen, kun luontainen tuotanto jatkaa vääjämätöntä laskua

Silläkö perusteella se luokittelette videolla olevat ihmiset ja niiden rehellisyyden ja aitouden? Mitäs jos mä alkaisin videoilla selittämään lääkkeistä vaikka kaikki tietää mun historian, muuttuisiko videot jotenkin arvokkaammaksi tai hienommaksi tai aidommaksi,

Mun mielestä tässä yhteydessä, kun mainitaan nämä kaverit rehellisiksi ja aidoiksi ei viittaa siihen, että kertovat rojuttamisesta vaan siitä, että kaikesta kommunikaatiossa näkee, että se on välitöntä ja aitoa kaikkine hölmöyksineen ja viisauksineen. Vähän niinkuin Make jossain videossa kertoi avoimesti peliriippuvuudestaan ja jossain toisessa muisteli kyynel silmässä menneisyyttään ja sitä, onko tämä ollut sen arvoista. Eli siis ulosannissa ei ole mitään laskelmoitua vaan se on brutaalin läpinäkyvää ja aitoa.

Jep. Nuorilla eikä siitä noin 20-vuotta vanhemmillakaan pitäisi olla mitään syytä vetää horkkaa, jos ei ole sattumalta tähtää oikeisiin kehonrakennuskisoihin eli Suomessa yhteensä ehkä noin 50 henkilöä.

Mitä tulee sitten taas oikeasti vähän vanhempiin eli sanotaanko nyt 50-vuotta ja siitä ylöspäin, niin ymmärrän, että kontrolloidulla ja maltillisella testolla olisi paljon hyötyjä myös punttimaailman ulkopuolella kokonaisvaltaisesti. Itse olen 43v eikä ole tullut mieleenkään vetää horkkaa missään vaiheessa koulutusta enkä tosin ole tuomitsemassa niitä, jotka sitä käyttävät tai haluavat käyttää. Sen sijaan voisin hyvin kuvitella, että noin 5-7 vuoden päästä voisi testo tulla kontrolloidusti kysymykseen, kun luontainen tuotanto jatkaa vääjämätöntä laskua

Mikä sinä olet määrittelemään miksi joku vetäisi "horkkaa" ja mistä syistä? Tunnut myös lukevan tuohon kaiken, myös järkevän käytön sopivilla määrillä ja oikeilla aineilla. Jos kehonrakennus on kirjaimellisesti intohimo, miksi jossakin kisoissa pyörähtäminen olisi ainoa hyväksyttävä peruste noita aineita hyödyntää jos siitä itse nauttii? Samalla tavallahan porukka vetää viinaa terveyden kustannuksella ja se taas on hyväksyttävää alkoholismiin asti.

Eiköhän se kisaaminen ole itseasiassa vielä huonompi, kun roinaamisen päälle vedätetään keho luonnottomaan tilaan ja todennäköisesti aineetkin samalla kovenevat.

EDIT: Lisättäköön tähän vielä tämä: Miksi keksit jonkun keinotekoisen 50-vuoden ikärajan "järkevään" käyttöön? Jollain on testotasot alle viiterajojen jo 25-vuotiaana, pitäisikö siis kituuttaa epäterveellisesti vielä 25 vuotta? Entä jos on 35 ja lapsetkin jo hankittu?

Treenivideossa paras kohta oli kun Anan muija tuli väliin jotain selittämään omasta treenistään :ROFLMAO:
Ja Ana ei oikein handlannu tota soutua yhdellä kädellä
Edit. Ja käsipaino härdelli oli hulvaton :ROFLMAO::ROFLMAO:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Symppikse olone kaveri tää Ana ja varmasti paljo mielenkiintosta tarinaa salilta ja sen ulkopuolelta löytyy! Ja jos kaveria on pyyhkästy katkastulla kahesti nilikoille, eikä oo silti linnoutunu kotii peitonalle pelekää nii ansaittee rispektit siitä.

Mikä sinä olet määrittelemään miksi joku vetäisi "horkkaa" ja mistä syistä? Tunnut myös lukevan tuohon kaiken, myös järkevän käytön sopivilla määrillä ja oikeilla aineilla. Jos kehonrakennus on kirjaimellisesti intohimo, miksi jossakin kisoissa pyörähtäminen olisi ainoa hyväksyttävä peruste noita aineita hyödyntää jos siitä itse nauttii? Samalla tavallahan porukka vetää viinaa terveyden kustannuksella ja se taas on hyväksyttävää alkoholismiin asti.

Eiköhän se kisaaminen ole itseasiassa vielä huonompi, kun roinaamisen päälle vedätetään keho luonnottomaan tilaan ja todennäköisesti aineetkin samalla kovenevat.

EDIT: Lisättäköön tähän vielä tämä: Miksi keksit jonkun keinotekoisen 50-vuoden ikärajan "järkevään" käyttöön? Jollain on testotasot alle viiterajojen jo 25-vuotiaana, pitäisikö siis kituuttaa epäterveellisesti vielä 25 vuotta? Entä jos on 35 ja lapsetkin jo hankittu?

Jos luit, mitä kirjoitin, en ole tuomitsemassa tai määrittelemässä. 50-vuotta oli tilastollinen populaatioarvio ja totta kai aina on olemassa yksilöitä esimerkiksi niitä 25-vuotiaita poikkeuksia. Populaatioarviona itse asiassa tuo 50-vuotta saattaa olla jopa liian aikainen ikä, jos mennään suositusmäärien ja tilastollisen odotusarvon perusteella eteenpäin. Noin 20% 60-vuotiailla tai siitä nuoremmilla on lääketieteellisen määritelmän mielessä testovajausta jossain vaiheessa siihen 60-vuoteen mennessä. Tiedetään, että keskimäärin se laskee noin prosentin vuodessa 35-40 ikävuoden jälkeen ja tässä on toki yksilöllisiä vaihteluita.

Edit: Ja siis horkkaahan vedetään lähes kaikessa huippu-urheilussa kuten olemma vuosien aikana oppineet. Ei se ole spesifisti kehonrakennukseen liittyvä ilmiö. Jos seurataan esimerkiksi NHL-ammattilaistemme leukaperän luustoa ennen ja jälkeen NHL-uran siinä tapahtuu merkittävä muutos, joka ei tule salitreenillä. Tässäkin yhteydessä sanoisin, että horkkaaminen on perusteltua, koska vaihtoehtona voi olla esimerkiksi farmiliiga, jossa tienaa sanotaanko 100k-200k / vuosi kun taas NHLssä tienataan miljoonasta ylöspäin ja olettaisin, että siellä horkkaaminen on asiantuntevalla lääkennällisellä konsultoinnilla

Jos luit, mitä kirjoitin, en ole tuomitsemassa tai määrittelemässä. 50-vuotta oli tilastollinen populaatioarvio ja totta kai aina on olemassa yksilöitä esimerkiksi niitä 25-vuotiaita poikkeuksia. Populaatioarviona itse asiassa tuo 50-vuotta saattaa olla jopa liian aikainen ikä, jos mennään suositusmäärien ja tilastollisen odotusarvon perusteella eteenpäin. Noin 20% 60-vuotiailla tai siitä nuoremmilla on lääketieteellisen määritelmän mielessä testovajausta jossain vaiheessa siihen 60-vuoteen mennessä. Tiedetään, että keskimäärin se laskee noin prosentin vuodessa 35-40 ikävuoden jälkeen ja tässä on toki yksilöllisiä vaihteluita.

Kun aletaan olla tuossa lääketieteellisen määritelmän alarajoissa ja sen alapuolella, on ongelmia todennäköisesti ollut jo kauan. Tästä on empiiristä dataa olemassa paljon, koko aihekin tuntuu monille lääkäreillä olevan aika hukassa. Vapaan testosteronin viiterajat 155-800, väitän siis että olo on kyllä merkittävästi parempi rajan yläpäässä kuin alarajoilla.

Se on taas tämäkin ketju raiskattu kinaamisella. Mitä se kellekkää kuuluu kuka vetää ja mitäkin, hyvä vaan että asiat puhutaan suoraa eikä kierrellä.

Vetäkööt vaikka 20ml treniä, ei ole multa pois, jos tuolle tielle lähtee nii kai nyt järkikin sanoo että sitä tietoa kannattaa etsiä monesta paikkaa, eikä tehdä samoja juttuja perässä mitä joku muu tekee.

Kuin tylsää ja sisällötöntä oman elämän pitää olla että on aikaa/intoa huolehtia toisten kuureista? Saati missä iässä ja minkä takia niitä on alettu vetää, tai sitten että ei ole mitään SYYTÄ vetää, kuka sen syyn määrittää? Se ulkopuolelta seuraava henkilö vai ite vetäjä? Oletetaan nyt että minä alotan kuurin täysin iliman kisatavotteita tai edes aikomuksia kisata. Otan kuurin sen takia että haluan olla "biggest baddest sidewalk cracking muthafucka on this hood" nii eikö tossa nimeomaa oo se SYY sille kuurille? Ja mulle täysinhyväksyttävä syy. Melekeen 90v Pappani antoi minulle viimejouluna erittäin hyvän neuvon elämää kun kysyin mikä on hänen salaisuus pitkään ikään? Vastaus oli lyhyen ytimekäs ja kaunis ja se tulee tässä: Pitämällä huolen omista asioista.

Kun aletaan olla tuossa lääketieteellisen määritelmän alarajoissa ja sen alapuolella, on ongelmia todennäköisesti ollut jo kauan. Tästä on empiiristä dataa olemassa paljon, koko aihekin tuntuu monille lääkäreillä olevan aika hukassa. Vapaan testosteronin viiterajat 155-800, väitän siis että olo on kyllä merkittävästi parempi rajan yläpäässä kuin alarajoilla.

Tämä on varmasti juurikin näin. Sen takia esimerkiksi ajattelin, että on hyvin mahdollista, että alan noin 5-7 vuoden päästä ottamaan pieniä annoksia testoa, jos mitattu arvo olisi esimerkiksi viiterajan alakvartaalissa

Otan kuurin sen takia että haluan olla "biggest baddest sidewalk cracking muthafucka on this hood" nii eikö tossa nimeomaa oo se SYY sille kuurille?

Tämän on juuri näin. Kyllähän ihmiset esimerkiksi tupakoivat ja vetävät sammumiskännejä, vaikka siitä on haittaa terveydelle pitkällä juoksulla.

Minun mielestäni jokainen saa vetää niin paljon horkkaa kuin huvittaa, mutta ongelma tulee siitä, että rajoittamaton horkkaaminen on siinä määrin haitallista kansanterveydelle, että lainsäätäjät ovat katsoneet parhaaksi kieltää sen, koska isossa kuvassa horkkaamalla esimerkiksi munuaisensa tuhonneet eivät kuitenkaan pystyisi maksamaan itse omalla varallisuudellaan leikkausta ja lääkehoitoja vaan muiden pitää maksaa verotuksen kautta.

Toinen asia on se, että tämä liittyy melko usein ja läheisesti populaatiokeskiarvosta poikkeavaan minäkuvaan ja tällainen saattaa helposti saada luokituksen lääketieteen edustajien piirissä sairautena esimerkiksi "sairaalloinen lihaskasvun tavoittelu" tms.

Ja edellisen viestin kirjoittajasta oikein haisee se miten mennään kaikessa päin helvettiä helpomman kautta. Oikeesti vaikeemman kautta. Sit ihannoidaan totaalisia väärinkäyttäjiä miten hienoa kun ne moläyttelee kuurejaan. Jotenkin säälittävää. Lääkkeissä ei ole mitään erikoista jos asiasta tietää edes jotain.

Olin reilu viisi vuotta täysin ulkona kuvioista ja sitä ennenkin lähinnä voimanostotaustalla jossa pisin setti 12vko. Nyt kun aloin taas perehtyyn niin totesin että ihan saatanan lääkekeskeiseksi on mennyt nykyään. Just tuo treni joka kuuriin ja määrät vitullisia. Douppi on ainoa muuttuja ja sieltä haetaan ratkaisu joka lähtöön. Nyt jos menisin kirjottaan douppi osioon vanhoja settejä niin siellä naurettas pihalle ettei noilla saa mitään aikaan ja että rahojen haaskausta... Surullista.

Olin reilu viisi vuotta täysin ulkona kuvioista ja sitä ennenkin lähinnä voimanostotaustalla jossa pisin setti 12vko. Nyt kun aloin taas perehtyyn niin totesin että ihan saatanan lääkekeskeiseksi on mennyt nykyään. Just tuo treni joka kuuriin ja määrät vitullisia. Douppi on ainoa muuttuja ja sieltä haetaan ratkaisu joka lähtöön. Nyt jos menisin kirjottaan douppi osioon vanhoja settejä niin siellä naurettas pihalle ettei noilla saa mitään aikaan ja että rahojen haaskausta... Surullista.

Ja mitä helvetin väliä sillä on vaikka kirjottaisitkin että näin vähän meni. Jos kehitystä tuli ni aivan sama. Helposti sitä kyllä lähdetään roinalla kompensoimaan kehitystä, oon kuullu näistä 5-10g seteistä ihan täällä suomen puolellakin.

Ja mitä helvetin väliä sillä on vaikka kirjottaisitkin että näin vähän meni. Jos kehitystä tuli ni aivan sama. Helposti sitä kyllä lähdetään roinalla kompensoimaan kehitystä, oon kuullu näistä 5-10g seteistä ihan täällä suomen puolellakin.

Pointti ei ollut ne määrät vaan lääkekeskeisyys. Ravinto, treeni ja lepo ei merkitse mitään vaan ainoa asia joka merkitsee on kemia

Näitä oman elämänsä lääkäreitä riittää. Viitearvot ovat nimensä mukaisesti viitteellisiä. Lääkärit ei monesti eväänsä liikauta (veriarvoissa yleensä) jos arvot on vähän yli tai ali viitearvojen. Ihmisillä on ihan luontaisesti erilaisia arvoja, arvot siis vaihtelevat ILMAN että missään pitää olla mitään vikaa. Joku on siis aina viitearvojen alapäässä ja toinen yläpäässä ja se on ihan ok. Viitearvojen keskikohta ei siis ole mikään tavoite tai erityisen hyvä asia vaan tilastollinen keskiarvo. Oma olotila on oma olotila eikä sitä numeroista katsota. Sama arvo ja toinen voi huonosti ja toinen hyvin. Siksi "hyväkään" viitearvo ei välttämättä ole tae mistään tai päin vastoin. Lääkärikin katsoo aina kokonaiskuvaa (toivottavasti) sekä tietysti kuuntelee potilasta. Jos ei ole mitään järjellistä syytä, niin kukaan ei piikittele itseensä mitään ylimääräistä, imo. Muuten olen sitä mieltä, että miesten korvaushoitoon pitäisi suhtautua samoin kuin naistenkin kohdalla. Normi korvaushoidollakin on riskinsä, mmm. kohonnut riski eturauhasen vaivoihin.

Näitä oman elämänsä lääkäreitä riittää. Viitearvot ovat nimensä mukaisesti viitteellisiä. Lääkärit ei monesti eväänsä liikauta (veriarvoissa yleensä) jos arvot on vähän yli tai ali viitearvojen. Ihmisillä on ihan luontaisesti erilaisia arvoja, arvot siis vaihtelevat ILMAN että missään pitää olla mitään vikaa. Joku on siis aina viitearvojen alapäässä ja toinen yläpäässä ja se on ihan ok. Viitearvojen keskikohta ei siis ole mikään tavoite tai erityisen hyvä asia vaan tilastollinen keskiarvo. Oma olotila on oma olotila eikä sitä numeroista katsota. Sama arvo ja toinen voi huonosti ja toinen hyvin. Siksi "hyväkään" viitearvo ei välttämättä ole tae mistään tai päin vastoin. Lääkärikin katsoo aina kokonaiskuvaa (toivottavasti) sekä tietysti kuuntelee potilasta. Jos ei ole mitään järjellistä syytä, niin kukaan ei piikittele itseensä mitään ylimääräistä, imo. Muuten olen sitä mieltä, että miesten korvaushoitoon pitäisi suhtautua samoin kuin naistenkin kohdalla. Normi korvaushoidollakin on riskinsä, mmm. kohonnut riski eturauhasen vaivoihin.

Hyvää pohdintaa. Oma suositukseni kaikille ”nuorille” olisi, että mittautakaa veriarvot muutaman kertaan vielä kun se olo on HYVÄ, eli ns referenssipiste. Eli karkeana esimerkkinä vaikka 25v, 30v ja 35v...Juurikin sen takia, koska valitettavasti liian moni lääkäri nojaa näihin viitearvoihin. Kun on dataa mitä näyttää lääkärille muiden oireiden ohella on hoitoon pääsykin huomattavasti helpommin perusteltavissa. Eli jos olet koko ikäsi ollut viitearvojen yläpäässä Ja sieltä tullaan rytinällä asteikon alapäähän on olot varmastikin monella huonot. Valitettavasti jos tästä aiemmasta tasosta ei ole mitään näyttöä on sitä vaikea lähteä viemään eteenpäin.

Tuo ei ole totta, kun alan erikoislääkärit ja asiaan enemmän perehtyneet lääkärit kyllä samaisessa tapauksessa määräävät korvaushoitoa, esimerkkejä tunnen omastakin lähipiiristä. Hyvä mutuilu sulta kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom