Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä revitään jos terveys on sen takia uhattuna. Yks semituttu "nisti" oli vastaavassa tilanteessa aikasemmin tänä vuotena. Sillä oli jatkuva tulehdustila päällä joka vei sairaalaan 3 kertaa, ennenkuin me tajus kattoa äijän suuhun ja näki miten paskassa kunnossa leegot on. Sitä ennen antibiooteilla hoidettin tulehdus pois ja kotiutettiin. Sama juttu sitten vaan uusiutui joka kerta kun antibioottikuuri loppui. Hampaidenpoisto tehtiin tuolle hepulle nukutuksessa. Hammaslääkärin mukaan ne hampaat piti repiä pois heti koska tilanne oli niin paha että tulehdus olisi voinut koska tahansa levitä hammasjuurista aivoihin.12? Tuommoista määrää ei varmaan ihan kerralla revitä pois? Kuulostaa aika hurjalta. Käsittääkseni tulehtunut hammas helposti leviää viereiseen hampaaseen jne.
Sivutaan aihetta sen verran että mun veli hio hammasrivinsä itse suoraksi.Aika rajut on omatoimiset otteet kun kundi poistaa hammaskivet kotona itse :D olet plakkia hieronut.
"Hammaskiven poistaminen kotona ei ole mahdollista koska hammaskiven poisto sattuu usein siksi, että sitä on myös ikenen alla.. " Ja hampaiden takan sitä juurikin on,en tiedä onko sulla hammaslääkärin instrumentit pikkupeiliä myöten kotona,mutta epäilen ettei se omin käsin onnistu mitenkään. Miten tsiikaat etuhampaiden taakse ja työskentelet kivien poistossa? Laita video,halua nähdä kun ne kivet ikenien alla on niin tiukassa,että totta sulla kaveri pitää päästä kiinni kun itse jollaki haarukalla vai millä lie väännät pää punasena.
Kaikkea ne ihmiset kuvitteleeki,itekki leikkasin nielurisat iteltä peilin kautta,Säästin 9.50€ kela maksun jälkeen,mutta lääkäri sano, että siellä ne killuttaa?
Kohta tulee joku ja sanoo että poras ite akkuporakoneella hampaan huonon kohan pois ja löi Plastc Paddingia siihen.Vitun hyvä tuli.Parempi ku lääkärissä.
Aika rajut on omatoimiset otteet kun kundi poistaa hammaskivet kotona itse :D olet plakkia hieronut.
"Hammaskiven poistaminen kotona ei ole mahdollista koska hammaskiven poisto sattuu usein siksi, että sitä on myös ikenen alla.. " Ja hampaiden takan sitä juurikin on,en tiedä onko sulla hammaslääkärin instrumentit pikkupeiliä myöten kotona,mutta epäilen ettei se omin käsin onnistu mitenkään. Miten tsiikaat etuhampaiden taakse ja työskentelet kivien poistossa? Laita video,halua nähdä kun ne kivet ikenien alla on niin tiukassa,että totta sulla kaveri pitää päästä kiinni kun itse jollaki haarukalla vai millä lie väännät pää punasena.
Kaikkea ne ihmiset kuvitteleeki,itekki leikkasin nielurisat iteltä peilin kautta,Säästin 9.50€ kela maksun jälkeen,mutta lääkäri sano, että siellä ne killuttaa?
Kohta tulee joku ja sanoo että poras ite akkuporakoneella hampaan huonon kohan pois ja löi Plastc Paddingia siihen.Vitun hyvä tuli.Parempi ku lääkärissä.
Joo,tilaat vaan instrumentit ja alat rassata niinkö tässä ketjussa eräs youtubehammaslääkäri tekee. Just itse tilasin mm. poran ja paikkatasoitetta.Kiinasta saa halvalla ja osan voi toki korvata pienellä määrällä betonia(alaleukaan ei kannata laittaa betonia kun tulee niin painava että ilme on sitten kokoajan semmonen "hämmästynyt" kun laukaa vetää alas,mutta yläleukaan voi laittaa) tai Plastic Paddingilla.Ja jos jotain hyötyä tämän viestiketjun lukemisesta niin herätti viimein asian suhteen. Parempi hoitaa tuoltakin osin kuntoon ennenkuin vahinkoja syntyy. Nyt niitä ei vielä ollut ehtinyt syntyä. Että järkevämpään suuntaan jatkossa.
Joo,tilaat vaan instrumentit ja alat rassata niinkö tässä ketjussa eräs youtubehammaslääkäri tekee. Just itse tilasin mm. poran ja paikkatasoitetta.Kiinasta saa halvalla ja osan voi toki korvata pienellä määrällä betonia(alaleukaan ei kannata laittaa betonia kun tulee niin painava että ilme on sitten kokoajan semmonen "hämmästynyt" kun laukaa vetää alas,mutta yläleukaan voi laittaa) tai Plastic Paddingilla.
Voin tehdä myös muille ilman maksua täyisvaltaista hammashuoltoa,Mutta en koko hampaan poistoja,kaikki muut onnistuu kun katsoin tubesta ohjeet.Ja toki siinä työskennellessä mulla tabletilta pyörii opetusvideo mitä seuraan samalla.
Suussa joku märkäpaise,jos oikein muistan.Mikäs sen Anan niin nuorena tappoi, onko siitä ollut täällä juttua?
Mikäs sen Anan niin nuorena tappoi, onko siitä ollut täällä juttua?
Möykky parilla videolla kertoillut, että hevoskuuri (200mg/pvä) ibutamorenia MK-677 yhdistettynä hammaskeissiin olisi ollut kohtalokas. Oli kuulemma todella nesteinen.
Jos 30mg tuota paskaa saa pään näyttämään muodottamalta perunalta, niin mitähän 200mg tekee? Anteeksi näin kun sanon jo edesmenneestä, mutta ei järki kyllä ole ollut mukana noissa seteissä, varsinkin jos muukin käyttö ollut tuota luokkaa.
Muistaakseni oli 200mg. Voi olla että oli 150mg, mutta anyways.
Tuskin Ana hammastulehdukseen kuoli. Eiköhän syy ollut älyttömässä lääkkeiden käytössä, jolle oli useamman vuosikymmenen historia ja ikääkin jo reippaasti yli 50.Joo, kaikki ylähampaat oli poistettu tulehduksen takia, mätää oli aivan älyttömästi. Sitten ei vissiin malttanut levähtää ja olla treenaamatta operoinnin jälkeen...