Amy Winehouse - Ennen ja Nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nigster
  • Aloitettu Aloitettu
Ei taida olla luu vaan reisilihas..?

Eiköhän tuo ole kuitenkin melko epäkorrektia, joten ehkäpä lopetamme moisen veikkailun ennen kuin se alkaakaan.

Yhtälailla voidaan sitten lopettaa "Tuo nainen ei kaulaa elä" puheet koska mun mielestä ne menee täysin samaan kastiin. Ja onhan sen nyt täysin selvää että ei tuo kauaa elä. On vain ajankysymys koska se vetää överit ja mun mielestä sitä voi veikata ihan hyvällä omatunnolla. Eriasia jos se pakkista lukis niin sitten. Tai eihän sitä koskaan tiedä.:rolleyes::lol2:

attachment.php

On se kyl ollu ihan sika nätti. IMO muutenkin tän vuosikymmenen paras naisartisti kaiken poppihelvetin keskellä. Kerranki joku joka osaa oikeasti laulaa, ja jopa kirjoittaa itse lyriikatkin!

Varmaankaan ei kaikkea kekseliäisyttää ole vielä aineet vieneet. Kenelle tulisi muuten mieleen tehdä kokaiinilla höystettyä hattaraa?

"The newest development in Wino's bizarre downward spiral is that the troubled singer has taken to eating cotton candy laced with cocaine.

Oh geez!

We can't decide what's more strange: the $1400 cotton candy machine Winehouse reportedly owns or that some sick person came up with the idea of mixing a childhood favorite with icky drugs.

A source told the News of the World it was a pal who surprised Winehouse with a batch of laced sugar fluff, and that since then, she can't get enough of her "coke and candy special." perezhilton.com

Liitteet

• cotton-candy__oPt.webp
    cotton-candy__oPt.webp
    20,7 KB · Katsottu: 657
Back
Ylös Bottom