Amy Winehouse - Ennen ja Nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nigster
  • Aloitettu Aloitettu
Joko vaihto Amy hiippakuntaa?

Ehei, vastahan tarjosi paparazzeille juustovoileivän puhelimen lainaamisesta. Menetetty tapaus kyllä, saa nähdä millon vetää viimeiset lainit.:rolleyes:

005_narcotic_horrors_emi_vajnhaus.jpg

Valistakaapas vähän tietämättömälle. Johtuuko toi käsien paskaisuus ihan siitä, että se on niin huuruissan ettei peseydy vai onko toi jotain pigmenttihäiriöö joka tulee jostain huumeesta?

Tollaset kädet tulee itseruskettavasta voiteesta...jos ei muista pestä käsiään sen käytön jälkeen tai jos tökötti on tosi voimakasta...tiedän, koska oon joskus epähuomiossa unohtanut :D

pistää miettimään että mikä helvetti saa ihmisen tekemään itselleen noin... no suoraa voin sanoa että toi huora kyllä ansaitsee kuolemansa ku sen kerran itse itselleen väkisin hommaa.

Sääliks käy lähinnä.

Toisaalta vähän ja toisaalta ei tasan yhtään :D Muutama päivä sitten satuin näkemään jonkun Amyn musiikkivideon tv:stä ja kyllä siinä hieman alkoi huvittamaan se, että nainen näytti videossa vielä varsin asialliselta verrattuna näihin paparazzien otoksiin Amyn tempauksista, joille saa melkeinpä viikon välein naureskella. En sano, että kaikki valokuvat toisivat asioista totuuden ilmi, mutta silti.

pistää miettimään että mikä helvetti saa ihmisen tekemään itselleen noin... no suoraa voin sanoa että toi huora kyllä ansaitsee kuolemansa ku sen kerran itse itselleen väkisin hommaa.
Äärettömän paha henkinen ja fyysinen riippuvuus aineista. Tuskin on enää emännän itsensä päätettävissä elämän jatkuminen. Ainoa miten tuosta selviäisi, olisi pakkohoitoon laitokseen, jolla ei saada kuin fyysinen koukku katki. Kerran narkki, aina narkki.

"- Avioliitto on ohi. Meille ei ole tietä takaisin. Olimme yhdessä vain seksin takia, Winehouse kommentoi New's of the World -sanomalehdessä."

No nyt on oltu oikeel asialla :hyper:

Back
Ylös Bottom