Amway

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Marchi-
  • Aloitettu Aloitettu
Mut huijattiin myös kyseiseen esittelyyn viime syksynä juuri kisoja edeltävällä viikolla. Olin siellä yhden kehonrakentajan kanssa ja kumpikaan ei oikein päässyt jyvälle asiasta (mikä yllätys :rolleyes: ). No, ei ole kyllä kiinnostusta eikä aikaa moiseen mutta kovasti ne hehkuttivat siellä... :lol2::D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo-o, en ole kyllä mukaan menossa tohon soppaan. =)
Hyvä et sain täältä varmistuksen...

Jakob sanoi:
:offtopic:

Voisitko pliis käyttää edes isoja alkukirjaimia ja välilyöntiä pisteen ja pilkun jälkeen?:piis: Tuollaista tekstiä on aivan kammottavaa lukea.

Luni sanoi:
en ikinä,jos ei huvita lukea mun tekstiä niin jätä väliin.

Voisitko kuitenkin harkita asiaa.

Vinkkejä forumin käyttöön + forumin säännöt! sanoi:
Täydellistä kieliasua ei vaadita, vaikkakin selkeät ja helposti luettavat tekstit ovat toivottavia. (http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22459)

ei siitä tulisi mitään.jos kaikki kirjoittaisivat tällä tavalla.välittämättä paskaakaan siitä,onko niitä välimerkkejätaivälilyöntejä tai edes isojaalkukirjaimia.

Myös kappalejakoon voisivat monet kiinnittää hieman huomiota. Varsinkin pidempää juttua on rasittava lukea jos tekstiä on toista sataa riviä, eikä siinä ole ollenkaan jaoteltu kappaleita.

Noniin, eiköhän ole senverran aikaa kulunu. Onko meillä miljonäärejä? :hyper:

Eivaan, mutsi on tuossa mukana ja juuri näinhän se menee, että mukaan värvätään koko suku ja vähän enemmänkin.

Yrittivät jopa meikäläistä värvätä. Sanoin tosin, että mulla on paljon paremmat bisnekset. :rolleyes:

Faijan uusi vaimo on kotiäitinä olon ohella puuhastellut AmWayn parissa varmaan viitisen vuotta ja tällä hetkellä rahaa tulee palttiarallaa 500-1000€/kk luokkaa. AmWay:hän myy siis tavallisia kosmetiikka-, pesu- jne. tuotteita mitä perus K-kaupasta saa. Laatua varmaan aika samaa ja hinta hieman korkeampi tai sama kuin kaupassa. Itse en ole ostanut, mutta mutsi on silloin tällöin ostanut jotain pyykinpesujauhetta ja peräpukamavoidetta ja mitään valittamista ei kyllä aineissa ole ollut.

Ensimmäinen AmWay miljonääri tuli jenkkeihin vasta ihan lähiaikoina joten mistään hillokoneesta ei voida puhua.;)

Joo, mutsilla on kans paljon noita shampoita, hammastahnaa yms. ja tarvii sanoo et toimii. Esim. kunnon treenin jälkeen jotkut "Tarjoustalon supershampoot" jättää hienhajun viel kainaloihin, mutta sillä lähti hyvin.

Ja muutkin aineet (pyykinpesu, siistimis yms.) kuulemma mutsin mukaan toimii.

Hinnoista yms. en sitten todellakaan tiedä. Ei siinä mittään.

Uuden tredin nostin:)
Viime aikoina aika paljon tuota amwayta minulle ja kavereille tyrkytetty.Niillä vissiin menossa joku agressiivinen mainoskampanja,että ei hännät katkea.

Ja on niillä perkele muka ovelat systeemit.Kaveri oli saatu esittelyyn tällaisella puhelulla.Tuttava siis hänelle soitti.
"Moi,ootko kotona?Joo,no hyvä.Mulla ois yks juttu yhen kaverin kans jos me tultas käymään.

Ja mulle soitti yks päivä eräs puolituttu."Voisitko tulla infoon keskivko iltana klo 2000?Tämä on info siitä,että miten voi säästää rahaa ja vähentää työssäkäyntiä"
No tuossa vaiheessa kieltämättä vähän kiinnosti,mutta sitten kiinnostus hävisi kun otin selvää että se on amwayn tilaisuus.

Eihän ne voi suoraan sanoa,että tää on amwayta ja verkostomarkkinointia...Tuohon kyllä hurahtaa sellaiset helppouskoiset ihmiset.Huomattu on.

Tuosta-->http://koti.mbnet.fi/mantynen/jako.htm

Edit:ois voinu tietty mennä sinne infoon ja sanoa "Olen sokotelilla töissä ja saan 3-15% alennusta kaikista ostoksista s-ryhmän kaupoissa.Ja näistä kaikista ostoksista tulee bonusta joka menee 4%korkotilille.Miten minä hyötyisin tuosta systeemista?"

Mä olin hiukan reilu 4kk tässä mukana ja sen jälkeen ei ole töitä tarvinnut tehdä. Rahaa tulee niin paljon ettei tiedä mihin tunkea.

Jep, tuttavalla laskuja ulosotossa, kun asiakkaat jättävät ostamatta tai tilaavat sen nimellä.

Ei kannate hurahtaa vaikka tuntuu helpolta, laita mieluummin kaverilles rahat suoraan pankkitilille. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom