Onko sinullekin pidetty tälläinen esitys täydellisestä rahanteko systeemistä, niemltä AMWAY. Eli hankit lisää asiakkaita tähän juttuun ja ostat tavarasi AMWAY:n nettikaupasta ja saat provikkaa hankkimiesi asiakkaiden ostoksista suoraan tilillesi... Jos olet hankkinut tietyn määrän asiakkaita, voit loppujen lopuksi lopettaa asiakkaiden keräämisen ja keskittyä rahan odottamiseen (4000£/kk ei olisi kuulema ihme) kun ne provikat jylläävät yhä.
Minä olin tällaisessä essttelytialisuudessa ja täytyy myöntää, että ihan messissä olin. Hankit pari asiakasta ja voit loppuelämän loikoilla takapihallasi, kun rahaa virtaa sisään. Sitten meikäläiset romuttivat kuvitelmani ja kertoivat sen olevan perus pyramidi huijausta, jonne heidän tuttunsa ovat syytäneet rahaa joskus älyttömästi.
Kuinka osaan suhtautua tähän juttuun, onkohan se huijausta vai ei?
Minä olin tällaisessä essttelytialisuudessa ja täytyy myöntää, että ihan messissä olin. Hankit pari asiakasta ja voit loppuelämän loikoilla takapihallasi, kun rahaa virtaa sisään. Sitten meikäläiset romuttivat kuvitelmani ja kertoivat sen olevan perus pyramidi huijausta, jonne heidän tuttunsa ovat syytäneet rahaa joskus älyttömästi.
Kuinka osaan suhtautua tähän juttuun, onkohan se huijausta vai ei?