Amway

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Marchi-
  • Aloitettu Aloitettu
Onko sinullekin pidetty tälläinen esitys täydellisestä rahanteko systeemistä, niemltä AMWAY. Eli hankit lisää asiakkaita tähän juttuun ja ostat tavarasi AMWAY:n nettikaupasta ja saat provikkaa hankkimiesi asiakkaiden ostoksista suoraan tilillesi... Jos olet hankkinut tietyn määrän asiakkaita, voit loppujen lopuksi lopettaa asiakkaiden keräämisen ja keskittyä rahan odottamiseen (4000£/kk ei olisi kuulema ihme) kun ne provikat jylläävät yhä.
Minä olin tällaisessä essttelytialisuudessa ja täytyy myöntää, että ihan messissä olin. Hankit pari asiakasta ja voit loppuelämän loikoilla takapihallasi, kun rahaa virtaa sisään. Sitten meikäläiset romuttivat kuvitelmani ja kertoivat sen olevan perus pyramidi huijausta, jonne heidän tuttunsa ovat syytäneet rahaa joskus älyttömästi.
Kuinka osaan suhtautua tähän juttuun, onkohan se huijausta vai ei?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Marchi- sanoi:
Onko sinullekin pidetty tälläinen esitys täydellisestä rahanteko systeemistä, niemltä AMWAY. Eli hankit lisää asiakkaita tähän juttuun ja ostat tavarasi AMWAY:n nettikaupasta ja saat provikkaa hankkimiesi asiakkaiden ostoksista suoraan tilillesi... Jos olet hankkinut tietyn määrän asiakkaita, voit loppujen lopuksi lopettaa asiakkaiden keräämisen ja keskittyä rahan odottamiseen (4000£/kk ei olisi kuulema ihme) kun ne provikat jylläävät yhä.
Minä olin tällaisessä essttelytialisuudessa ja täytyy myöntää, että ihan messissä olin. Hankit pari asiakasta ja voit loppuelämän loikoilla takapihallasi, kun rahaa virtaa sisään. Sitten meikäläiset romuttivat kuvitelmani ja kertoivat sen olevan perus pyramidi huijausta, jonne heidän tuttunsa ovat syytäneet rahaa joskus älyttömästi.
Kuinka osaan suhtautua tähän juttuun, onkohan se huijausta vai ei?
Samaa paskaa se on kuin Seven sun muut... Mun vinkki on, että jätä väliin.

Yksi puolituttu on tehnyt sitä muutaman vuoden. Ajan myötä hän on vähentänyt normaaliduunia, joten kyllä siitä ainakin jotain taloudellista iloa on tullut. Toisaalta se painaa sitä hommaa vähän saatanasti, eli on tavallaan hurahtanut. Tuntipalkka ei varmaankaan siis ole kohtuullinen.

Käsittääkseni ihan sinänsä rehellistä hommaa. Varmasti siinä hyvä myyntimies pärjää.

Elchubagabra sanoi:
Varmasti siinä hyvä myyntimies pärjää.
Hyvä myyntimies pärjää Saharassa hiekkaa myymällä.

Pyramidihuijauksiin tai verkostomarkkinointiin ei kannata koskaan liittyä. Niiden perustaminen sen sijaan on kannattavaa.

Hitto mitä kusetusta ihmiset jaksaa kuunnella.....
Jokainen tohon tyyliin viittavakaan idea saa täältä tyrmäyksen ennen kun etes ehtivät alottaa sen hehkutuksen....

Threadin aloittajalle kysymys:voiko ihminen olla niin tyhmä,että luulee,että jos hommaa pari asiakasta johonkin nettikauppaan,niin sitten voi vaan odotella rahan virtaamista tilille?!Mitäs ne muut tekee?Odottaa ihan samaa.Ei se raha tyhjästä tule.Ei helvetti,vuodesta toiseen aikuiset ihmiset jauhaa noita samoja -saat rahaa tekemättä mitään-juttuja.

Kovasti se esittelijä oli omaa työtään lopettamassa ja ikuiselle lomalle siirtymistä, silloin tällöin ehkä vähän liikeideaa esitellen.
Hyvä etten lähtenyt messiin.

-Marchi- sanoi:
Kovasti se esittelijä oli omaa työtään lopettamassa ja ikuiselle lomalle siirtymistä, silloin tällöin ehkä vähän liikeideaa esitellen.

Noitahan ne on aina. Ja tässähän ei varmaankaan ollut edes kyse verkostomarkkininnista. Oikeastaan tällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Tämä oli aivan uusi idea ja nyt kun lähtee mukaan, niin pitää avata kaksi tiliä, että kaikki rahat mahtuu pankkiin.

älä lähde tohon amway juttuun messiin ellet ole valmis menettämään yöuniasi ja vapaa aikaasi,mun faija lähti tohon vaimonsa siskon miehen kautta.olipas vaikeesti sanottu:)mut faija oli kans ihan innoissaan tosta hommasta kunnes huomas ajan mittaan minkä määrän se joutu tekemään töitä että saa edes omansa takas ja ehkä jotain voittoakin,se ei oo paskapuhetta etteikö joku olis tolla lyönyt leiville.tutun faija meinaan tehnyt tota aikansa ja näyttää massia löytyvän,mutta tuntuu että ne rahat ovat tulleet juuri siitä syystä kun on saanut itselleen uusia myyjiä ja saa myös näiden myynnistä tietyn provikan.en muista tarkalleen miten nämä meni,mutta helvetin hyvin ne uskottelivat ja oli kaveri vetämässä jolla juttu luisti ja hymy pysy naamalla.jengi oli aivan myytyä ja tohkeissaan että näinkö helppoa tämä on,ei helvetissä ole.tietysti jollain on luonnonlahjakkuus kusettaa ja puhua paskaa ihmisille.sellaiset tässä pärjää,mutta mun faija sai ton kautta vaan takkiinsa ja unihäiriöt ja stressin päälle.kun koitti irtautua niin kaveri joka oli puhunut mukaan piti kaiken maailman myyntipuheita vaan eikä ollut kuulevinaan että haluaa ulos hommasta.helvetinmoinen painostus on koko ajan niskassa tossa,mut jos haluut lähtee kokeileen niin ei kukaan estä sua siinä.

:offtopic:

Luni sanoi:
älä lähde tohon amway juttuun messiin ellet ole valmis menettämään yöuniasi ja vapaa aikaasi,mun faija lähti tohon vaimonsa siskon miehen kautta.olipas vaikeesti sanottu:)mut faija oli kans ihan innoissaan tosta

Voisitko pliis käyttää edes isoja alkukirjaimia ja välilyöntiä pisteen ja pilkun jälkeen?:piis: Tuollaista tekstiä on aivan kammottavaa lukea.

Edit: no voi :david: sentään. Sä ilmeisesti lanseeraat uuden tavan kirjoittaa

Jakob sanoi:
:offtopic:

Voisitko pliis käyttää edes isoja alkukirjaimia ja välilyöntiä pisteen ja pilkun jälkeen?:piis: Tuollaista tekstiä on aivan kammottavaa lukea.

en ikinä,jos ei huvita lukea mun tekstiä niin jätä väliin.

Jakob sanoi:
Näinpä. Tuossa Lunin postauksessa oli aika hyvin tiivistetty normi vm-meininki. Jos lyhyesti sanotaan, niin vm:ssä voi pistää rahoiksi jos vain omaa hyvät puhelahjat eli jos on hyvä myyntimies. Ja ei tuo painostaminen niin älytöntä ole, mutta tottakai jokainen "ylemmällä tasolla" haluaa, että porukka tekee hommia. Kun sun alapuolella on tarpeeksi porukkaa, niin voit ite jättää leikin sikseen ja nauttia ilmaisista rahoista(provikka), jotka ne sun "jalat" sulle hommaa(myynti/uudet jäsenet).

Normaalien jamppojen, niin kuin suurin osa meistä, kannattaa jättää vm väliin ellei sitte halua uhrata kaikkea vapaa-aikaa(/rahaa) siihen. Yläpään herrat siinä tienaa, sitä enemmän massia mitä enemmän porukkaa saadaan messiin. Tämä on faktaa.

Yhteenveto: :0: ja :david:

Siitä vaan, mutta jos multa kysytään, säälittävää ajantuhlausta. Anteeksi vaan mutta kaikki tyrkyttäminen on niin alentavaa jo itse myyjällekin että en ymmärrä kuka jaksaa. Multa meni täydellisesti maku kaikkeen vastaavaan joku pari vuotta sitten, kun kaveri soitti että hei mennään bisselle! No mikäs siinä, kiva nähdä kaveria, menin. Näimme baarissa, ja ei kauaakaan kun kaveri sanoi että hei mä kutsuin erään toisenkin tyypin tänne. Sitten joku oompaloompa istahti pöytään ja rupesi kertomaan jonkun Sevenin toiminnasta. TÄH?
Mä menin kaverin kanssa rentouttavalle oluelle ja joku paskapää tulee sössöttämään mulle jostain liikeideasta, johon mun pitäisi laittaa 500 euroa ja ruveta itsekin sössöttämään muille paskaa kaikissa baareissa ja kahviloissa. Kiva nähdä kaveria joka ei sano sanaakaan vaan laittaa jonkun toisen jauhamaan kaikkea jonkun tunnin verran ihmiselle jota ei voisi vähempää kiinnostaa toisten säälittävät palkansaannit, varsinkin jos on jo työ/opiskelu, joka on jopa jonkun arvoista.

EI kiinnostanut, niinkun ei mikään muukaan tyrkytetty idea. Sen jälkeen sain ko hlöltä pelkästään viestejä että hei koskas tavataan uudestaan, olisi kiva käydä kahvilla, samalla voisimme käydä tämän idean läpi uudestaan, ja voisit aloittaa työnteon! täh. Ei napannut ensimmäisellä kerralla montako kertaa tuota tyrkytetään. Se siitä kaverista, heitän sen mereen jos tulee vielä tyrkyttämään paskaa "työtänsä" muille. Kyllä meni hermot.

Nämä Sevenit sun muut toimivat sillä periaatteella, että ihminen kaivaa siis tuttunsa ja pyytää heidät kahville ja yrittää saada niitä allensa "töihin" jotta itse saisivat enemmän rahaa. Voisinpa sanoa että hlö joka vastaavaan lähtee mukaan, menettää kaikki kaverinsa jotka eivät kaikkeen paskaan lähde mukaan.

Naene sanoi:
Multa meni täydellisesti maku kaikkeen vastaavaan joku pari vuotta sitten, kun kaveri soitti että hei mennään bisselle! No mikäs siinä, kiva nähdä kaveria, menin. Näimme baarissa, ja ei kauaakaan kun kaveri sanoi että hei mä kutsuin erään toisenkin tyypin tänne. Sitten joku oompaloompa istahti pöytään ja rupesi kertomaan jonkun Sevenin toiminnasta. TÄH?

Mulla vähän samanlaisia kokemuksia. Olin yhdellä kurssilla (mikä ei siis liittynyt verkostopaskaan) ja siellä yksi kurssilainen rupesi sitten värväämään muita. Kaivoi jostain mun numeron ja soitti mulle, kysyi että kiinnostaako tienaaminen? Sanoin tottakai raha kiinnostaa (ei kai olisi pitänyt) ja sitten alkoi se myyntipuhe. Lopulta piti keskeyttää se pulina kun ei siitä mitään tajunnut ja kysyin onko kyseessä verkostomarkkinointi. No eihän tää ku vähän sama idea mutta ihan uus juttu - tosi hyvä juttu rahaa tulee, me kun ei myydä mitää saippuaa. Sanoin ettei juttu kiinnosta ja lopuksi se yritti vielä myydä jotain liittymää mulle muttei sekään kiinnostanut. Hitto kun ei kehtaa puolitutulle sanoa suoraan mielipiteitä tuosta suoramarkkinoinnista ja voisivat sanoa heti että kyseessä on suoramarkkinointi.

Ja mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee niin ÄLÄ lähde mukaan, kuten moni jo neuvoikin (katso vaikka tämä: http://www.amquix.info/tr/amway_fn.html ja googlella löytyy lisää tietoa). Noiden myyjien kannattaisi miettiä miten tuollainen tyrkyttäminen ja kusettaminen vaikuttavat esim. kaverisuhteisiin. Tutuillehan noita yleensä tyrkytetään kun ne ei kuitenkaan kehtaa niistä kieltäytyä. Jos niitä on ihan pakko myydä niin kannattaisi kertoa heti mistä on kyse ja uskoa jos kaveria ei kiinnosta joku vallankumouksellinen erikoishyvä shamppoo.

Ja sitten tulee vielä se värvääminen. Suurin osa noista myyjistä (siellä alimmaisilla tasoilla) tekee tappiota tai tienaa työmäärään nähden todella vähän. Haluatko sinä värvätä kavereita tekemään turhaa työtä, jotta saisit sen pienen bonuksen?

Vastahan täällä käsiteltiin tapaus MOVE. Samaa paskaa eri paketissa. Näiden systeemien kehittelijät ja aloittajat ovat massimiehiä, ei muut. Ei nyt eikä koskaan.
Värvääjät ovat aina lopettamassa töitään ja siirtymässä kokonaan edustushommiin yms. On tulossa uutta autoa ja kaikkea muuta kivaa.
Sama homma MOVE:n juippien kanssa. Ihmettelivät, kun en lämmennyt heidän asialleen.Melkein hulluna pitivät, kun kieltäydyin 2000 euron viikkopalkasta. Niilläkin pojilla oli tulossa keväällä avo-bemut mallia M3 ja olivat lähtemässä rekkakuskin hommista pois.
En tiedä, miten lie pojilla menee. Toivotaan parasta.
Mutta se on yksi ja varma asia. Jos niillä jätkillä näkyy avoauto, niin se on itsetehty rälläkkä-taunus.
Kiitos, olen puhunut.

Jännä juttu, kun se esittelijä juuri kehui lopettavansa työnsä kilometritehtaalla viikon päästä ja kertoi kavereita saavan tällä systeemillä varmasti, koska kaikki saavat rahaa... Kukapa ei tykkäisi rahaa tuottavasta kaverista :david: eli juuri nuo peruskolot tukittiin siinä esittelypuheessa. Kätevää...

Ota vaan Marchi jo annetuista vinkeistä onkeesi. Eli ei kannata lähteä mukaan.
Nimittäin sitä ilmaista rahaa ei ole vieläkään keksitty. Jollain se on ansaittava aina. Tietysti lottovoittajat ja rikkaat sukulaiset on asia erikseen...
Noissa värväyksissä toistuu aina tietyt kaavat, joita käytetään. Jos joku asia on havaittu huonoksi, niin se muutetaan seuraavaan "yritykseen" toisenlaiseksi.
Minua rupeaa oikeasti jo pikkuhiljaa ottamaan otsalohkoon nämä kaikki mahtavat systeemit. Nämä joilla jokainen rikastuu ja elämästä tulee pelkkää laulua ja tanssia. On tietty jokaisen oma asia, mihin lähtee mukaan. Mutta itse en henk.koht. jaksa enää korvia lotkauttaa noiden värväreiden suuntaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom