Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totaalisen offtopic: Alyssa, jos käytät näppäimistöä, jossa on layouttina Dutch, saat skandit käyttöön siten, että Alt Gr + q = ä, Alt Gr + p = ö ja Alt Gr + w = å.
Nostellaanpas tätä, tekis pitkästä aikaa mennä mieli käymään Damissa, mahtaisko sinne löytyä lentoja tarjouksessa 150 eurolla tai alle? Matkustusaika voi olla talvellakin.
Vastaanpa itse itselleni eli KLM lentää suoraan Helsingistä 140€ menopaluu esim pe-ti lokakuun lopusta eteenpäin. Tuo on riittävän edullinen. Saiskohan majoituksen max 25€ yö?
Ei se NS ollut ainakaan kun itse asuin hollannissa mikään järin kallis.. Halpoja (ja silloin tällöin myöhässä olevia) junayhteyksiä tarjoaa nederlandse spoorwegen
Ei ne junat kauhean kalliita ole vrt. VR edes ilman sitä alennuskorttia.. Mä sain 2 niin toisen annoin kaverille.. Varmaan vieläkin jossain jemmassa se..
Imo kannattaa mennä vähän seikkailullisemmin, onhan se kokemus siirtyä ties millä yhteyksillä damiin, vs että menee Schipholille ja siitä junalla keskustaan..
e: tulipa muuten helvetinmoinen ikävä hollantiin, voi kun sinne kerkeäisi taas käymään, aikas mainio paikka, mä kyl tykkään ihan kympillä..
ryanairilla pääsee bremeniin ja bremenistä on helppo matkustaa bussilla hollantiin. Lennot makso viimeks ku katoin 16 euroa.
Mitäs edestakainen bussi/junakulu Bremenistä Damiin maksaa ja kuinka paljon menee aikaa?