Amsterdam?

Hotellien parkeista en osaa sanoa, mutta jos useammalla hengellä olette liikkeellä, niin www.qpark.nl Luokkaa 40e/vrk / auto. Ite jättäny auton muutamaa kertaa päiväksi ton firman parkkihalliin Damissa aikanaan.

Helvetti että tekee mieli takaisin, pitäis ehkä kesällä käydä poikkeamassa viikonloppu hollannissa jos halvalla pääsis..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ottakaa, mika tahansa hotelli ja auto Park & Rideen (http://www.amsterdam.info/parking/park-ride/). 6 e / 24h (sis. lipun julkiseen edestakaisin). Nelja paivaa on kai maksimi tuolla, mutta eihan siina muuta kuin kay kaantymassa ulkona ja takaisin sisaan. Erittain kannattavaa, koska hinnat kaduilla on kiinteasti 6 e / h ja parkkihallit juuri tuon 40 e luokkaa

Sain tänään ensimmäisen kerran varoituksen poliisilta. Jei! Syy: ei henkilötodistusta mukana. Onneksi en ollut kännissä tai muuta sellaista, olisi tullut keikka asemalle. Jossain Pohjois-Koreassa voisi tällaista lainsäädäntöä vielä odottaakin, mutta että Alankomaissa, suvaitsevaisuuden tyyssijassa...

Pitäisi tällä viikolla lähteä tänne. Nopea kyssäri: Missä parhaat hintalaatusihteet suihinotoille? Hyvään espressoon ja bloukkaan voisin pistää 25e/kerta.

^Punasilla lyhdyilla on joka paikassa kiintea hinta, 50 e / 15min sisaltaen kasittaakseni oraaliseksia ja lahetyssaarnaajayhdyntaa. Jostain kadulta voi ilmeisesti saada "diileja", mutta en kylla lahtisi kokeilemaan.

Pitäisi tällä viikolla lähteä tänne. Nopea kyssäri: Missä parhaat hintalaatusihteet suihinotoille? Hyvään espressoon ja bloukkaan voisin pistää 25e/kerta.

Ei ole niinkään 50 euroa vakiotaksa, siinä on monta kysymystä jotka pitää sopia ensin.
Ekana katot onko kummat vehkeet, sitten onko aikarajaa / laukeamisraja, all inclusive vai ei, saako tisseihin koskea, onko paita päällä, jne..
Jos et kysy mitään niin luultavasti saat 50 eurolla maata selällään kun nainen puoleksi vaatteet päällä hetken ajan ratsastaa ja se on siinä.

...Tai sitten ettei sitä isoa olutta ole. On vaan niitä kämäisiä reilun desin kippoja. Harvemmin toimii, mutta välillä iso olut onkin yhtä kuin pitcher, eli joku 1.6 litraa.
Tama oli mulle ehka isoin shokki Adamissa. Tilaat oluen ja saat half a pintin, eli 2,5dl! Se on ihan alyttoman saalittavan nakoinen lasi. Pitaa siis pyytaa pintia, jos haluaa ns. ison oluen. Tai sit ottaa just pitcher.

Amsterdam on tahan asti ollut kylla paras paikka missa olen ikina kaynyt! Taalla aika ei merkitse mitaan, kadulla tuoksuu aina makealta, jengi on vapaamielisempaa kuin missaan muualla ja ihan omituisia asioita tapahtuu koko ajan.

Ps. Jos tulette Adamiin, majoittukaa sellaisessa kuin Flying Pig Hostel (downtown) ;)

Perushintaiset lennot esim. pe-su taitaa olla siinä 200-250e välilä.

Eika ole noin paljon. Mun loytamat olivat kaikki luokkaa 100-150e per suunta. Lisaksi pitaa muistaa, etta Damiin ja Damista on loistavat bussiyhteydet kaikkialle ja bussireitit ovat halpoja kuin mika, joten jos haluaa saastaa, niiden avulla voi saastaa muutaman pennosen. Esimerkiksi yhdet aussipojat ottivat bussin Lontooseen, maksoi 30e per nena...

Ihan paskaa oli taas. Hirveesti sääntöjä. Vapaakaupunki my ass :D

Surkean kokoiset bisset on kyllä niin totta, ihan normaali parin desin lasi. Käytiin syömässä porukalle, jossa oli vain pohjoismaalaisia. Tilattiin bisset, ja tarjoilija kysy: "Normaali vai tuoppi?". Ruotsalainen tyttö vastaa: "Tuoppi on normaali". :D

Amsterdam on kyllä liikaa hypetetty paikka. Itse pidin paljon enemmän Haagista. Rotterdam on taas puolestaan melko tylsä paikka, telakka- ja teollisuuskaupunki. Paikallisilla on sanonta: "Asu Haagissa, työskentele Rotterdamissa, juhli Amsterdamissa".

Eika ole noin paljon. Mun loytamat olivat kaikki luokkaa 100-150e per suunta. Lisaksi pitaa muistaa, etta Damiin ja Damista on loistavat bussiyhteydet kaikkialle ja bussireitit ovat halpoja kuin mika, joten jos haluaa saastaa, niiden avulla voi saastaa muutaman pennosen. Esimerkiksi yhdet aussipojat ottivat bussin Lontooseen, maksoi 30e per nena...
No yleensä reissulennoista puhuttaessa hinnoissa tarkoitetaan menopaluuta ellei erikseen mainita. Ja siitä minäkin puhuin, menopaluut normihinnoilla menee usein tohon antamaani haarukkaan.

Ihan paskaa oli taas. Hirveesti sääntöjä. Vapaakaupunki my ass :D

Ne saannot eivat kiinnosta ketaan taalla :rolleyes:

No yleensä reissulennoista puhuttaessa hinnoissa tarkoitetaan menopaluuta ellei erikseen mainita. Ja siitä minäkin puhuin, menopaluut normihinnoilla menee usein tohon antamaani haarukkaan.

Ainiin joo, my bad. En yhtaan edes tajunnut, etta takaisinkin pitaisi paasta.

ihan siisti mesta, vaikka itse en paikallisesta päihdekulttuurin vapaudesta mitenkään hyödy... viime kesänä olin 4 pv ja nyt piti lähteä uudestaan mutta ylläri ylläri kaikki lande frendit feidas idean kun eivät uskalla lähteä messiin, pitää varmaan miettiä yksin lähtöä

hyvä mesta siinäkin mielessä että A'Damista pääsee nopeesti ja ilman hirvetä hintaa vaikka Belgiaan, A'Dam-Brysseli maksoi 25e jos on alle 25v (eli siis käytössä nuorisolippu alle 25 vuotiailla), kuten jo mainittu niin Thalys junalla pääsee Lontoo, Pariisi jne. nopeesti ja suht halvalla

Junalla tosiaan pääsee halvalla Benelux-maiden välillä, Roosendaalin kautta helpoiten Belgiaan.

Totaalisen offtopic: Alyssa, jos käytät näppäimistöä, jossa on layouttina Dutch, saat skandit käyttöön siten, että Alt Gr + q = ä, Alt Gr + p = ö ja Alt Gr + w = å.

Suositut

Back
Ylös Bottom