Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aseluvat pois romaneilta.Ei saatana.. Onkohan suomessa yhdelläkään romanilla laillista asetta?:hyvä:Joku uuvattihan tuolla hyysärin palstalla jo ehdottikin että aseluvat pois romaneilta :D Ei kyllä tee hyvää verenpaineelle lukea sitä palstaa..
Aseluvat pois romaneilta.Ei saatana.. Onkohan suomessa yhdelläkään romanilla laillista asetta?:hyvä:
Ja asiasta sen verran, että ei tosta mun mielestä voi päätellä, että Pupuhuhta olisi jotenkin erityisen paha paikka. Jos tuo liittyi johonkin romanien sukuriitoihin, niin kai se olisi voinut yhtä hyvin tapahtua millä tahansa muullakin alueella, jolla näitä riitelevien sukujen jäseniä asuu. En sitten tiedä, onko Pupuhuhdassa vähemmistökansa paremmin edustettuna kuin muissa lähiöissä, tai onko siellä asuvat heimoveljet muita sotaisampaa laatua. Rantojen miehiähän siellä vissiin pyörii jonkun verran, mutta on niitäkin muuallakin. Itse asun keskustassa, ja kyllähän täälläkin kaikenlaista porukkaa tietysti pyörii.
^^ :lol2:
Eipä tuo nyt kauheasti yllättänyt, että Puparissa tällaista tapahtuu.
Itekkin asuin siellä joskus 90-luvun alussa pikkunassikkana, silloista Lucky Moonia vastapäätä(ostaria).
Vuoden kerettiin asumaan ennenku oli pakko muuttaa pois alueen rauhattomuuden takia. Lapsena ei paljoa ulkona voinut leikkiä kun ympärillä pyöri kaikenmaailman kaupunginelätit(lue narkit, mannet ja somalit).
Vuoden aikana kerkeskin näkemään baarin pihalla useita tappeluita ja muuttopäätöksen aiheuttanut ampuminen. Rähinä alkoi baarista ulosheittämisestä ja päättyi siihen, että vastakkaisen talon asukas joka tuli ulos pesismailan kanssa sai luodin käteen.
Ja mä en kyllä vähän aikaan muista somalilaumoja täällä nähneeni, ehkä olen kulkenut sitten silmät kiinni...
Pimeellä oot tainnu olla liikenteessä. Mokkapojilla on evoluution antama suojaväri ettei hämärähommissa sun muissa puskaraiskauksissa jäis niin herkästi kiinni. Paetessa katoavat pimeyteen eikä takaa-ajaja nää minne se luikahti.
Pitikö tuossa linkissä olla tämä juttu? http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901098886035_uu.shtmlJoku uuvattihan tuolla hyysärin palstalla jo ehdottikin että aseluvat pois romaneilta :D Ei kyllä tee hyvää verenpaineelle lukea sitä palstaa..
edit: EI VITTU!:wall: asiantuntija oikeen...
ajelin toissa kesänä ampumaradalle ja kattelin jo kauempaa kummaksuen kaksi väristä hiacea jossa oli hienot pitsi verhot takasivulaseissa. Ampumapaikalle kävellessäni meinasin kääntyä ympäri kun huomasin pari pussihousua ampumassa. Kuuluu jopa paikalliseen ampumaseuraan ja oli luvallinen .22 pistooli. Ampuikin vielä pelottavan tarkasti. Ei kyllä tullut mieleen sillä kerralla jättää asetta pöydälle kun lähdin tauluille...:DAseluvat pois romaneilta.Ei saatana.. Onkohan suomessa yhdelläkään romanilla laillista asetta?:hyvä:
[OT]Ite asun Kuokkalassa Ykköspesänkadulla KOASin kämpässä ja ei voi kyllä valittaa naapureista. Ei niitä edes huomaa, ja tässä on kuitenkin varmasti yli 50 opiskelijakämppää.[/OT]
Aseluvat pois romaneilta.Ei saatana.. Onkohan suomessa yhdelläkään romanilla laillista asetta?:hyvä:
Ööh.. Arvaa tiesinkö tämän.Suomessa on jopa mustalaisija poliiseina,rupesko nyt pelottaa?Niillähän on pistoolit ja pippurikaasut,kauheeta!
Ööh.. Arvaa tiesinkö tämän.
Se että muutama mustalainen on poliisina tai muussa valtion virassa ei tee siitä koko romaniväestöstä yhtään sen parempaa. Ja nämä ketkä toimivat poliisin tai muun viranomaisen palveluksessa ovat lähinnä hyljeksittyjä "omiensa" keskuudessa. Ei taida paljoa olla poliisi-Rainerilla menemistä sukukokoukseen, jossa muut ovat enemmän tai vähemmän taparikollisia. Yksi promille tuosta sakista on niin sanotusti kunnon väkeä ja muut sitten ovat mitä ovat..
Huh onko niitä niin paljon?Wikipedian mukaan Suomessa on alle kymmenentuhatta mustalaista.Promille on yksi tuhannesosa.Jokainen normaaliälyinen osaa nimetä kaksi lainkuuliaista mustalaista.
Olen ikäväkseni joutunut olemaan tekemisissä hyvin paljon kyseisten henkilöiden kanssa enkä ole vielä yhtäkään lainkuuliaista tai hyväkäytöksistä kyseisen rodun edustajaa tavannut. Suomessa on siis lähes kymmenentuhatta mustalaista liikaa, jotka voisi suorilta käsiltä karkottaa täältä pois.Wikipedian mukaan Suomessa on alle kymmenentuhatta mustalaista.Promille on yksi tuhannesosa.Jokainen normaaliälyinen osaa nimetä kaksi lainkuuliaista mustalaista.
Olen ikäväkseni joutunut olemaan tekemisissä hyvin paljon kyseisten henkilöiden kanssa enkä ole vielä yhtäkään lainkuuliaista tai hyväkäytöksistä kyseisen rodun edustajaa tavannut. Suomessa on siis lähes kymmenentuhatta mustalaista liikaa, jotka voisi suorilta käsiltä karkottaa täältä pois.