ammuskelua Martinlaaksossa

Eipä tuo ollu mitenkään erityisen hauska tosiaan, kaveri kuullostti kiitettävän hätäntyneeltä, joka on ihan ymmärrettävää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suni sanoi:
Turha kai tuossa ketään syyttelemään, eipä se tuo sitä motoristia takasin :(

Kyllä näistä pitäisi esimerkkitapauksia tehdä kovalla tuomiolla. Tuolla ajellessa on ihan helvetisti näitä "teiden sankareita", jotka luulevat voittavansa jotain sillä perseessä kiinni ajamisella ja hermoomisella. Todellisuudessa he tappavat ihmisiä ja aiheuttavat täysin turhaa vaaraa viattomille, kuten tässäkin nähtiin. Turvavälillä (tietyömaalla!!) olisi tämäkin vältetty...

Ei mua ainakaan yhtään naurattanut tuo puhelu? Aika vaaralliselta tilanteelta vaikutti näin kuultuna...

E: mikä liene ollut ammuskelun syynä...siis tämän martinlaakson.

TDM sanoi:
Mut lähinnä veti vakavaksi. Lienen huumorintajuton kun ei paljoa naurattanut.

Jep, ite 10 vuotta alalla olleena ei kyllä naurattanut tippaakaan. :jahas:

Ja tuo poliisin sakkotuomikin on mun mielestä NIIN vitun perseestä. Miksi mies tuomitaan edes sakkoihin tossa tilanteessa. Jos sitä ei olisi siinä uhkatilanteessa pysäytetty noilla laukauksilla niin joku muu olisi kuollut myöhemmin ton hullun takia. Sehän se vielä olisi ollut jos tuo poliisi joka teki esimerkillisen työn olisi saanut kunnon tuomion. Suomenlain mukaan ilman tuota sakkoa olisi selvinnyt jos olisi ollut ampumatta ja jäänyt auton alle.

Lisäys vielä. Jos tietäisin kuka poliisi sen ampumisen teki ja pysäytti sen kusipään, ajaisin sen piirin asemalle kun se on töissä ja menisin puristamaan kättä.

Moottoripyörät eivät tietojeni mukaan liity Martsarin ampumatapaukseen, joten moottoripyöristä ei tarvitse kinastella Martsarin ampumathreadissa. Mopoille ja autokolareille omat threadinsa, kiitos.

Tiedz sanoi:
Ja tuo poliisin sakkotuomikin on mun mielestä NIIN vitun perseestä. Miksi mies tuomitaan edes sakkoihin tossa tilanteessa.

Haisee tuomiosta vähän läpi ajatus että jotain täytyy äijälle laittaa että muut poliisit jatkossa eivät uskalla asetta ja holtitonta sarjatulta käyttää liian vapautuneesti.

Ampumisen oikeutukseen en ota kantaa kun se on näillä lehtitiedoilla melkolailla mahdotonta.

Myös tuosta Haagan ampumistapauksestakin on oma threadinsa eli keskustelua sitäkin asiaa koskien voi jatkaa toisaalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom