Ammoniakki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PETOLA
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by PETOLA
onko ammoniakista mitään hyötyä ?

Tarkoitatko kenties sen antamaa henkistä "vitutusbuustia"?

Kirjoissa on joku joskus jossain maininnut haistelevansa ammoniakkia ennen kunnon mave-rykäisyä mutta enpä ole henk. koht. tavannut missään "haistelijoita".

Ammoniakkia saa kaupasta. Ei kun kokeilemaan. Tämän hetkisen työkohteen lattiavaha oli rikottu ammoniakilla ennen uutta vahausta. Hyi hemmetti sitä hajua. :curs:

Originally posted by Jorkka
Tomi, mitäs sun kädelle on käyny, ku siinä on tollanen kuhmu? :D

Sinne on hämähäkki tehnyt pesän. kun sitä kuhmua pistää nuppineulalla niin se poksahtaa ja sieltä juoksee tuhansia pieniä hämähäkin poikasia.

Re: Re: Ammoniakki

Originally posted by Dragon

Kirjoissa on joku joskus jossain maininnut haistelevansa ammoniakkia ennen kunnon mave-rykäisyä mutta enpä ole henk. koht. tavannut missään "haistelijoita".

Minä olen käyttänyt, lähinnä koska kavereilla oli sitä ja hekin käyttivät. (Huom: nyt ei olla roinafoorumilla :) ) Kyllä sillä saa sellaisen tietynlaisen potkun, joka auttaa keskittymään painon nostamiseen ja antaa hieman aggressiota siihen.

Haju ei välttämättä ole hirveän paha, jos siihen on tottunut, vaan voimakas ja erittäin pistävä. Nimenomaan se pistävyys kolauttaa pään hieman irti ympäristöstä ja valmistaa kaikki peliin -suoritukseen.

Vaikutus on varmasti yksilöllinen.

Pidemmän päälle ammoniakin haistelu ei liene terveellistä nenän limakalvoille. Se kuitenkin aukaisee mukavasti tukkoisen nenän :)

Joo tuntuu vaan ,että nuppi menee vähän sekasin. Ei omasta mielestä mitään iloa. Itse kun en oo niitä nostajia jotka sais ainakaan vedossa mitään apua tosta raivoomisesta.

Re: Re: Ammoniakki

Originally posted by Dragon

Ammoniakkia saa kaupasta. Ei kun kokeilemaan. Tämän hetkisen työkohteen lattiavaha oli rikottu ammoniakilla ennen uutta vahausta. Hyi hemmetti sitä hajua. :curs:

Kerran urheilukanavalla oli joku penkkiskaba ja siinä ne nuuhkas aina jostain pikku pullosta jotain ja irvisti :) Oisko ollu just tuota ammoniakkia?

Re: Re: Re: Ammoniakki

Originally posted by harde20
Kerran urheilukanavalla oli joku penkkiskaba ja siinä ne nuuhkas aina jostain pikku pullosta jotain ja irvisti :) Oisko ollu just tuota ammoniakkia?

Tai sitten poppersia.

Mä käytin aikoinaan sitä, mutta nykyään enää en kahdesta syystä; Sen käyttö kilpailun yhteydessä tietääkseni kiellettiin. Syy kieltoon taisi olla, että "nuuhkiminen" näytti epäilyttävältä suuren yleisön silmissä (vrt. olen sejase ja aion juuri vetää kokaa nokkaan). Nykyisessä ohjelmassani en tarvitse harjoituksessa agrea... ennen se oli elin ehto.

Jos joku sitä meinaa koittaa niin kannattaa hankkia sitä pieneen noin 10 ml pulloon (apteekista löytyy) ja aloittaa laimennetulla liuoksella. 100 %:sta ammoniakkia en koskaan kokeillut; väittävät sen aiheuttavan kerrasta nenäverenvuodon, mutta tiedä häntä. Tietysti riippuu kuinka läheltä sitä nuuhkasee. Käyttämäni liuokset olivat 10-30% ja niillä sai hyvän herätyksen ja vedet silmiin ennen tiukkaa nostoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom