Ammattilaiset palstalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Oliskohan poikaa laittaa joku lista noista experteistä, johon tulisi se erikoisosaaminen. Sinällään se vihreä väri ei paljoa kerro muuta kuin että jossain ammatissa tuo heppu on...

Tai sitten sellanen on jo olemassa :nolo:

Jotenkin tuntuu hassulta että saa tittelin "ekspertti" ilman omaa nimeä. Sen verran vain olen negatiivinen persoona, että uskon jonkun kuitenkin huijaavan. Itsekin voisin väittää olevani vaikka aivokirurgi, ja joku poloinen vielä uskoisi neuvojani. Ja vaikkei tietoisesti huijaisikaan, niin lääketieteen asiantuntija on aika väljä käsite. Siihen kategoriaan kun kuuluu itseoppineet naksauttelijat, lääkärit, "lääkärit", käsilläparantajat ja herbaalidruidit :D

kodari76 sanoi:
Jotenkin tuntuu hassulta että saa tittelin "ekspertti" ilman omaa nimeä. Sen verran vain olen negatiivinen persoona, että uskon jonkun kuitenkin huijaavan.
Ensinnäkin kyllä ylläpito tietää ko. henkilöiden oikeat nimet ja sitä kautta voidaan jopa tarkistaa taustat. Toiseksi vaikea kuvitella mitä kiksejä porukka saisi valehdellessaan ammattinsa ja tekeytyessään joksikin muuksi kuin mitä on :rolleyes: .
Ei tällaisella keskustelupalstalla voida jokaiselta lääkäriltä alkaa vaatia SV-tunnuksia nimimerkin/nimen alle, jotta lukijoiden luottamus ohjeisiin olisi 100%..hullu ajatus varsinkin kun homman nimi on se, että yritetään auttaa apua tarvitsevia tuttuja/ tuntemattomia ihmisiä sen mitä voidaan (ilman mainittavia korvauksia jne.)

Mahtaakohan liikunnanopettajat saada vihreän nimen? Mun äiti on liikunnanope, eikä ymmärrä painoharjoittelusta yhtään mitään. Silloin kun aloittelin treenaamaan, niin se sanoi, että treenaa vaan pitkiä sarjoja pienillä painoilla. "Et kai sä ny haluu olla mikään hirveä lihaskimppu", äiti evästi :david: . Minä sanoin kuitenkin treenaavani lyhyitä sarjoja kovilla painoilla. Kai se nyt ihmettelee, miksei musta oo tullu hirveetä korstoa parin vuoden treenillä :D .

Kerran mä kysyin siltä, että paljonkos lihassa noin yleensä on proteiinia. "No eikös se liha ole suht puhdasta proteiinia, että aika lähelle sata varmaankin", se vastasi :lol2: .

Äiti on ihan just eläkeiässä, joten ehkä sillä on jo opiskellut asiat päässeet unohtumaan. Tosin tuskin siellä liikunnan laitoksella kovin paljon lihaksen kasvatuksen filosofiaan keskitytään vaan enemmänki keinoihin juurruttaa terveellinen ja monipuolinen liikunnallinen elämäntapa oppilaisiin.

En kyllä yhtään tiedä miten paljon ne nykyään painottaa kuntosaliharjoittelua siellä liikunnan laitoksella, mutta ehkäpä liikunnanopettajan tutkinto yhdistettynä intohimoiseen kehonrakennukseen tuo varmaan ihan hyvän asiantuntemuksen, joten vihreä nimi voisi olla ansaittu. Jos äitini sattuisi kuitenkin pakkikselle tulemaan, niin hänelle sopisi varmaan keltainin nimi varoituksena kerettiläisistä mielipiteistä ;)

Back
Ylös Bottom