Sellaista olisinkin tässä nyt kysellyt että mistä saisin vaikka ostamalla henkilökohtaisesti minua varten tehdyn saliohjelman sekä ruokavalion? Pakkotoisto on ollut tähän mennessä apuna mutta tässä vaiheessa olisin valmis maksamaan neuvoista jotka ovat varmasti toimivia juuri minun kohdallani. Tähän asti olen treenannut FAF personal trainerin antamalla saliohjelmalla ja tulokset eivät vakuuta, myöskään ruokavalio ei tunnu menevän kohdalleen kun ei ole mitään tarkkaa kirjoitettuna paperilla. Tulee siis syötyä mitä sattuu vaikka ihan perusasiat tuntuvat olevan hanskassa. Eli jos osaisitte neuvoa jonkun ammattitaitoisen henkilön puoleen joka tietää "KAIKEN" lihasmassa-/voimahakuisesta treenistä sekä ruokavaliosta tulisi se erittäin tarpeeseen. Mitä hintaan tulee olen opiskelija joten minulla ei ole kumminkaan satoja euroja käyttää tähän. Motivaatiota löytyy seurata tarkkaa ruokavaliota ja treeniohjelmaa eikä tavoitteenakaan ole mitään järkyttävää. Rasvat kun saisi johonkin 10%+ lihasmassaa 10-20kg lisää ja ylimääräinen lihaserottuvuuden estävä läski pois niin olisin tyytyväinen. Kilpaileminen ei kiinnosta ja kaikki kehitys pitää tapahtua ilman erikoisempia lisäaineita kun hera, malto ja krea.
Eli jos tiedätte asiantuntijan olisi asiallista :D
Eli jos tiedätte asiantuntijan olisi asiallista :D