Amin Asikainen vs Khoren Gevor

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Matsi on lähestymässä joten nostetaanpa threadi eloon.

Gevor tulee olemaan todella kova pala jos Amin päästää kaverin lähietäisyydelle. Hieman katseltuani Gevorin matseja, huomasin kuinka hän liikkuu vastustajan takakäden etäisyydelle. Sieltä otti osumaa useammassikin pätkässä ja kun Asikaisen isku voima on tiedossa voi tässä olla paikka. Varsinkin upperit ja koukut näyttivät uppoavan.

Myös vedonlyönti firmat ennustavat koti voittoa mutta nyrkkeilyn hienoushan on se että yksi lyönti voi ratkaista pitkänkin matsin, oli ollut miten paljon tappiolla tahansa aiemmin.

http://www.betbrain.com/oddsOverview/Amin-Asikainen-Khoren-Gevor/ev/134449346/site/0

Kaikesta huolimatta hyvin mielenkiintoinen ilta siis edessä. Itse taidan katsoa ottelun MTV maxilta.

Edit. Aminin valmistautumista voi muuten seurata mtv3 netti sivuilta.

http://www.mtv3.fi/urheilu/muutlajit/uutiset.shtml/arkistot/muutlajit/2008/10/732952?nyrkkeily

Aika kovia nimiä fightcardilla, nyt tein lopulta sen päätöksen ja ostan liput tonne. Ketä haluan nähdä; Amin, Tatli, Helenius, Elovaara.....

Tilanne on nyt se, että ollaan kavereiden kanssa huomenna perjantaina menossa sportsacademyyn katsomaan illan pääottelua eli Asikainen vs Gevoria. Kysymys kuuluukin, että monelta tuo ottelu oikein alkaa? Jostain lähteestä olen kuullut, että 22.30, mutta lähetys maxilla kestää 21-01. Asikaisen ottelu varmasti kestää about tunnin, joten se loppuu 23.30 suunnilleen. Mitä tuo loppuaika sitten olisi, jos lähetys loppuu vasta 1,5 tunnin päästä? Eli onko varmaa tietoa, milloin Idi astuu kehään?

Mulla on se käsitys, että Idi nousee kehään vasta 23.00 maissa, tai luultavasti vasta sen jälkeen. Mutta en tiedä, saapa nähdä.

Ei etsinnöistä huolimatta oo ainakaan meille tullu eteen.. Kertokaa ihmeessä, jos jossain näkyis. :)

Tilanne on nyt se, että ollaan kavereiden kanssa huomenna perjantaina menossa sportsacademyyn katsomaan illan pääottelua eli Asikainen vs Gevoria. Kysymys kuuluukin, että monelta tuo ottelu oikein alkaa? Jostain lähteestä olen kuullut, että 22.30, mutta lähetys maxilla kestää 21-01. Asikaisen ottelu varmasti kestää about tunnin, joten se loppuu 23.30 suunnilleen. Mitä tuo loppuaika sitten olisi, jos lähetys loppuu vasta 1,5 tunnin päästä? Eli onko varmaa tietoa, milloin Idi astuu kehään?
Ajoista en juuri mitään tiedä mutta uskoisin että idin matsin jälkeen näytetään kooste aiemmista otteluista jotka eivät suorana tulleet (jokinen, koivula, tatli ja kumppanit).

Jees, no kai se on luotettava siihen, että idi nousee 22-23 välillä askiin. Olen vain menossa kavereiden kanssa sports academyyn seuraamaan tuota matsia, niin on ihan jees vähän tietää monelta siellä kannattaa olla.

Jees, no kai se on luotettava siihen, että idi nousee 22-23 välillä askiin. Olen vain menossa kavereiden kanssa sports academyyn seuraamaan tuota matsia, niin on ihan jees vähän tietää monelta siellä kannattaa olla.
Heti klo 21 vaan. Tuleehan siinä kuitenkin kaksi huippu matsia ennen sitä: Shafikovin ottelu entistä maailmanmestaria vastaan ja raskaan SM-ottelu Elovaara vs Haapoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tokassa rivissä "vaihtoaitioden" kohdalla pitäis matsit tsiigata.. Alkaa pikkuhiljaa fiilis nousemaan. Toivottavasti idi pistää kaverin nukkumaan:kippis1:. Kuhan vaan malttais lyödä vastaan eikä lähtis iskujenvaihtoon..

Harmittaa kyllä olla puoleen yöhön asti duunissa niin ei näe matsia suorana, mutta pistetään koko roska nauhalle niin kelpaa sitten katella kun pääsee himaan!

Vituttaa kun meillä ei näy MTV3 max! :curs:
Pakko katsoa sitten netistä huomenna kun matsi sieltä jostain löytyy..
Veikkaan, että Amin tiputtaa Gevorin 7. erässä :)

Mitä helvettiä?? ILMAINEN?! :D
Kiitos paljon.. mut voi perkeleen vittu. Menin jo sopimaan tyttöystävän kaa et katotaan tänää leffaa. Ei varmaa kauheesti ilahtuis jos sanoisin et katotaan sittenki nyrkkeilyä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom