Amerikkalainen jalkapallo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja guarts
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko on laittaa ylistys...Mahtava laji nyt reenannu 1,5kk ja on ihan in love fiilis...
Ikää on 30v ja ennen en ole pelannut, mut kontakti on ollu aina niin mukavaa niin siitä laji valinta.
Yllättynyt olen tekniikan merkitykseen ei riitä ,että juoksee kaveria päin täysiä...siihen pitää osua myös.
Nauratti kun ekat pelailu reenit ja pelasin endinä. Pääsin linjan taakse luikahtaa ja rb tulee vastaan pallon kanssa taklaan täysillä ja kaveri teki silmäripsi liikkeen
....heh hauska fiilis oli kaikella voimalla vetää eikä osunu mihkään.
Maassa istuessani hymyillen mietin et perhana rauhaa kehiin.....seuraava osu ja tuntu hyvälle :)
saa nähä mitä sitte tulee, kun ekaan matsiin pääsee.....on sitä loukkaannuttu mölkyssäkin..

Kysymystä kaikille jenkkifutispelaajille aina kakkosesta Vaahteraan: kuinka usein treenaatte salilla per viikko? Jos itse lajitreeneissä jalat saavat kyytiä, niin teettekö jalkoja salilla sitten vähemmän vai teettekö ollenkaan?
Itse treenaan Nebraskan yliopiston ohjelmalla, jossa punttia neljästi viikossa, kaks kokovartalon peruspunttipäivää jossa tulee siis kyykky/etukyykky ja mave/julle molemmissa ja kaks räjähtävän voiman päivää jotka koostuu tempauskyykystä, tempauksesta/rinnallevedosta, työnnöstä rinnalta jne.
Eli koivet saa salilla kyytiä neljästi viikossa ja lajitreenit päälle, kyllä siihen tottuu ku muistaa että siellä salilla ei tehä mitään pakkotoistoja yms. Lajitreenipäivinä en käy salilla kuin korkeintaan aamulla polkemassa kuntopyörää...

Nyt on sit Pirkanmaallakin tarjolla mimmeille Full Contact fudista!

Nokian GhostHunters on alkuvuoden reenannu ja pelit alkaa tossa alkukesästä:) Ens viikonloppuna lähdetään harjotusmatsiin Helsinkiin!

Jos kiinnostaa, niin tuu mukaan:dance:

En tuota linkittämääsi trediä kovinkaan tarkkaan kattonut, mutta voisin veikata myös hermostollista ongelmaa. Itsellä on tullut kova taklaus käteen treeneissä, jonka seurauksena hermovaurio. Oireet ja muut täsmää. Parantui muutaman viikon totaalilevolla.

Miten se on pakkiksen jenkkifutareiden kausi lähtenyt käyntiin? Onko joukkue menestynyt ja omat suoritukset tyydyttäneet?
Meillä on joukkue pärjännyt niin hyvin kuin vain voi pärjätä ja itsekin olen ollut pääasiassa tyytyväinen suorituksiini. Aerobinen kunto on vähän parempi kuin viime vuonna ja voimaa on tullut hyvin lisää niin kivaahan se on pelata :D

Amerikkalainen jalkapallo on palaamassa Joensuuhun 13 vuoden tauon jälkeen.

Nyt ovat tännekin pistämässä joukkuetta pystyyn ja hakevat pelaajia. Kokemusta lajista ei tarvitse olla ja aloittaminen on helppoa, koska liitto on luvannut lainata tarvittavat varusteet.
Olen aina harmitellut kun täällä ei ole ollut seuraa, mutta nyt taidan ilmottautua innokkaaksi harrastajaksi tai voisi ainakin käydä katsomassa ja vähän kokeilemassa.

Moro ois kiinnostusta tähä lajii, oon 17vuotias ja mitat on 172/95, osaisko joku kertoo miten sopii puntin kanssa ? Onko kuin raskasta ?Löytyskö millane pelipaikka noilla mitoilla ? Kertokaa vähän laji-infoa kiitos! :)

Noilla mitoilla voi pelata oikeastaan mitä vaan. Kysehän on enemmän siitä kuinka hyvin liikut, kuinka nopea olet, jne. Varmaankin linjaan tai lb:ksi laittavat, paitsi jos olet pirun hyvä juoksemaan pallon kanssa niin iso rb on aina kiva joukkueelle.

Raskasta on, ainakin liigassa linjassa ja muilla fyysisillä pelipaikoilla. Junnuissa toki jaksoi vaikka muutaman matsin putkeen. Rohkeasti vaan yhteyttä paikkakuntasi joukkueeseen. Helpottaisi tietää missä päin asut, niin voisi suositella joukkuetta.

diin! Mikä on suomessa yleisin ikä aloittaa tuo jenkkifutis? Niin ajattelin vain että, jos aloitan tässä iässä onko mahdollista pärjätä kansallisella tasolla edes :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom