Amerikkalainen jalkapallo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja guarts
  • Aloitettu Aloitettu
Oho, kyllä se Pro Bowl siellä tosiaan on ohjelmistossa. Oli vissiin jäänyt silmien väliin, kun en ekalla kerralla sitä huomannut.

En ole ennen Pro Bowl:a katsonut, mutta nyt kiinnostaisi katsoa millainen tapahtuma/peli se on. Enkä minä ainakaan turhan kovaa fanita, koska yleensä alan lajia seurata vasta vuodenvaihteessa, sillä maksukanavia ei ole käytössä, jotka saisivat seuraamaan enemmänkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta alkaa!

Ravensin puolella ollaan. Melkein joka vuosi tullut Superbowl katsottua mutta nyt tällä kaudella on alkanut koko laji kiinnostamaan huomattavasti enemmän. Ensi kausi pitää seurata alusta lähtien ja yrittää katsoa muitakin matseja livenä kuin Superbowl.

Ravensia kannatetaan täälläkin!

^^ Yritän kanssa seurata ensi kautena enemmän. Taitaa koskea jokaista urheilulajia, että mitä enemmän sitä seuraa ja sen johdosta oppii tuntemaan lajia, niin sitä enemmän se koko ajan kiinnostaa.

49ersin puolesta liputetaan täällä!

Hattua pitää nostaa neloselle, että näyttävät tänäkin vuonna Super Bowlin maksutta. Vai onkohan tuossa joku sopimustekninen juttu, että Super Bowl pitää näkyä ilmaisilla kanavilla?

C'mon them Ravens!

Päätin juuri äsken että olen Ravensin puolella. Katon pelkästään lätkän MM kisat ja Superbowlin joka vuosi. Siinä on mun urheilut, hieman hankalaa kun ei meinaa edes erottaa joukkueita toisistaan :P Saatikka edes säännöistä mitään tajuais, silti tää tulee joka vuosi katottua.

Huikee peli luvassa, sen verran tehokasta on molempien hyökkäys. Ravens voittaa puolustuksellaan, kuten äskeisestä menetyksestäkin huomattiin todella tärkeä loss ninersille!

Flacco Flacco Flacco Flacco hei hei hei!

Kaepernick on nyt kyl vähän niinkuin poika miesten pelissä

Hyvin puolustaa Ravens! Välillä näytti että 49ers alkaa murtaa puolustusta, mutta hyytyivät. Ray Lewis pahasti perässä monessa pelissä.

Kiitos, mutta ei toimi itselläni, sanoo vaan ERROR: data load error:(

kokeile toisel selaimel

E:hirveitä linkoja lähtee Flaccolta.Jonesilt myös hieno peli

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom