American Pro Slow VS Hera80 + Malto6

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ihan sama kumpaa vedät, kumpi tulee halvemmaks on varmaan parempi. Ei tuollainen palautusjuoman ero muuta kehitystä suuntaan eikä toiseen. Osta pönttö Pro Slowta ja kun se loppuu niin koeta hera+malto. En usko että huomaat eroa. Tärkeämpää on kokonaiskalorit.

Ensikertalainen sanoi:
Eli kummalla saa paremman palautusjuoman? Kokemuksia kummastakin?

American Pro Slow vai Hera80 + Malto6
Hera80 + Malto6 on parempi vaihtoehto palkkariin kuin pelkkä Pro Slow, koska reenin jälkeen tarvii myös niitä hiilareita. Vai mahdoitko tarkottaa American sarjan mass blastia?

En minäkään sillä sanonut tuota, ettäkö sillä oikeasti olisi väliä, onko nopea vai hidas palkkari. Oon nyt vetänyt kahden massblast -törpön jälkeen kohta yhden purnukan ON:in 100% Whey + malto -komboa, eikä kyllä huomaa mitään eroa palautumisessa.

Tuosta kysymyksestä vain saa heti sen kuvan, että kumpi on parempi, pelkkä pro slow, vai hera+malto. Tuossa tapauksessa varmaan todellakin se hera ja malto.

En oikein ymmärrä, mutta kun luin tarkkaan niin siinä Pro Slowssakin oli eniten herakonseraattia ja kun päättelen, että siinä on 73g proteiinia niin siinä on todella paljon konseraattia, sillä esim. Protein XL:ssäkin on jotain 87g proteiinia ja siinä on proteiinin lähteenä muistaakseni maitoproteiinia eli ei tuo Pro Slow oli niin hirveän slow. Jos olen väärässä niin sitten olen, mutta ihan kuin olisin lukenut, että ekana tuli konseraatti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No en mä ainakaan Pro Slowta palkkarina käyttäisi, välipalana se taas on erinomainen vaihtoehto. Mass Blast se on oikeampi valinta palkkariksi. Palkkarissa pitää olla reilusti myös hiilareita, mielestäni vähintään sama määrä mitä proteiiniakin jos ei millään vähähillarisella dieetillä olla.

Lapo sanoi:
Ihan sama kumpaa vedät, kumpi tulee halvemmaks on varmaan parempi. Ei tuollainen palautusjuoman ero muuta kehitystä suuntaan eikä toiseen. Osta pönttö Pro Slowta ja kun se loppuu niin koeta hera+malto. En usko että huomaat eroa. Tärkeämpää on kokonaiskalorit.
:wall: Mokasin itekkin, kattelin vaan tyytyväisenä Mass Blastin ravintoarvoja....

Suositut

Back
Ylös Bottom