American mass blast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjase
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään tietoa mistä Mass Blastia saisi kohtuuhintaan Jyväskylän tai Lahden seudulta?

Ennen ostin Prismasta, mutta osassa kaupoista Mass Blastia ei ole lainkaan ja muissa sen hinta on noussut 30 eurosta 50 euroon. Nyt pitäisi siis löytyy uusi palkkarikauppa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt alkaa olla sen verran hätä, että kelpaa kohtuuhintainen Mass Blasti vähän kauempaakin. Kai joku nyt vielä syö tätä herkkua?

Voidaan myös ottaa vastaan ehdotuksia uudeksi palkkariksi. :(

et oo netistä tilaamista harkinnu?kirjota guugleen american mass blast ja etsi halvin...

et oo netistä tilaamista harkinnu?kirjota guugleen american mass blast ja etsi halvin...

Tietysti olen. Internet ei vaan tohdi tarjota pönttöä alle 50 eurolla ja sit pitäis vielä postitkin maksaa. Tarkotus ois löytää joku edullinen paikka, mistä vois hamstrata useamman ämpärin.

39,95€ oli halvin mitä ite löysin,en tosin tiedä mitä postit on

Ennen tätä tuntui saavan kaikista Prismoista 30e hintaan, mut nyt ei saa sopuhintaan mistään. Netistä tilatessa pitäs löytää kohtuu halvalla, kun posti vetää järkyttävät kulut jo yhdestä pöntöstä, eikä ny vuosien varastoakaan viittis tilata, että sais ilmaiset toimitukset.

Mistä mass blastia hämeenlinnasta ?? Kun ennen hain prismasta mutta ei oo sielläkään enään mass blastia :wall:

Juuri muutama päivä sitten oli lavallinen Mass Blastia Hämeenlinnan Prismassa hintaan 29.90e/purkki, mutta ne ovat varmasti jo menneet. Otin itse neljä. Mutta muuten ei kyllä tunnu löytyvän, netistä joutuu tilaamaan jos haluaa. Itse vaihdoin juuri sopivasti Whey+malto sekoitukseen kun mass blast poistui Prisman valikoimasta niin ei harmita.

Anal Blast:

Ainekset:

* Maitojauhe
* Heraproteiinikonsentraatti
* Maltodekstriini
* Dekstroosi

Lienee surkeimpia palkkarivirityksiä korkeaan hintaan. Halvemmalla esim. Mass Recovery 50e/5kg, jossa isolaattia/konsentraattia/maltoa/dekstroosia/kreatiiniä/l-glutamiinia, jos siis pitää valita valmis palkkari. Itse sekoittamalla hera+malto sotkusta saa vaikka millaisen gainerin. Tosin Gainerina toimii paremmin ennen treeniä/välipalana hera+täysmaito+kaurahiutale kombo kuin nämä ylihintaiset sokerijuomat.

Anal Blast:

Ainekset:

* Maitojauhe
* Maltodekstriini
* Dekstroosi

Lienee surkeimpia palkkarivirityksiä korkeaan hintaan. Halvemmalla esim. Mass Recovery 50e/5kg, jossa isolaattia/konsentraattia/maltoa/dekstroosia/kreatiiniä/l-glutamiinia, jos siis pitää valita valmis palkkari. Itse sekoittamalla hera+malto sotkusta saa vaikka millaisen gainerin. Tosin Gainerina toimii paremmin ennen treeniä/välipalana hera+täysmaito+kaurahiutale kombo kuin nämä ylihintaiset sokerijuomat.

Ellet ole huomannut, niin mass blastin hinta liikkuu prismoissa 30-39e/4kg, mikä on halvempi kuin joku Mass Recovery. Äläkä jaksa puhua paskaa, kun et ees tajua mitä noi aatit ja soosit on. MASS BLAST 4EVER!!

Juuri muutama päivä sitten oli lavallinen Mass Blastia Hämeenlinnan Prismassa hintaan 29.90e/purkki, mutta ne ovat varmasti jo menneet. Otin itse neljä. Mutta muuten ei kyllä tunnu löytyvän, netistä joutuu tilaamaan jos haluaa. Itse vaihdoin juuri sopivasti Whey+malto sekoitukseen kun mass blast poistui Prisman valikoimasta niin ei harmita.

No on se nyt saatana kun ei mass blastia löydy enään koko hämeenlinnasta ?! :wtf:

No on se nyt saatana kun ei mass blastia löydy enään koko hämeenlinnasta ?! :wtf:

Joo, näin se taitaa ikävä kyllä vähän olla. Ei ole ainakaan Prismassa eikä Citymarketissa eikä Anttilassa eikä muissakaan marketeissa, eikä täällä ole oikein mitään kunnon lisäravinnemyymälöitäkään, joten ei ainakaan tule mieleen mistä voisi löytyä.

Joo, näin se taitaa ikävä kyllä vähän olla. Ei ole ainakaan Prismassa eikä Citymarketissa eikä Anttilassa eikä muissakaan marketeissa, eikä täällä ole oikein mitään kunnon lisäravinnemyymälöitäkään, joten ei ainakaan tule mieleen mistä voisi löytyä.

oiskohan niissä life myymälöissä tai joissain urheilu liikkeissä ?

oiskohan niissä life myymälöissä tai joissain urheilu liikkeissä ?

Ei oo kyl näkynyt, niissä on vaan jotain outoja Massanrakentaja-pusseja mitä en oo nähnyt missään muualla. Kannattaa kysyä sieltä Prisman urheiluosaston myyjiltä että onko niille tulossa Mass Blastia vielä tai voisko mahdollisesti jonkun isomman kaupungin Prismasta saada Mass Blastia, niin jos kävis sitten sieltä autolla hakemassa useamman purkin.

Prismoissa joskus tarjouksessa. Oltiin anoppilassa, oisko ollu viikko sitten ja siellä paikallisessa prismassa oli tarjouksessa minttusuklaa 29.90 euroo se 4kg pänikkä. Oli pakko ostaa.

Anal Blast:

Ainekset:

* Maitojauhe
* Maltodekstriini
* Dekstroosi

Voitko sina menna pois hifistelee, massblast on todella hyva palkkari hinta ja laatu suhde. Tunge mass recovery sinu perseeseen. Olet varma 50kg sikaniska...

Pakko käydä itekki haukkumassa. Vaikka on aika halpaa, niin on se kyllä aika huonoakin. Protskua on, mitä, 30% tuossa jauheessa ja silti joutuu maksamaan kympin kilolta...

Tarjouksessa ihan ok, vaan ite en tykkää siltikään noista p:hh -suhteista, vaikka olisikin 37% protua.
Totta turiset... nyt on vaan finanssipuoli huonossa jamassa ja tuosta sain halvalla hetkeks palkkarivärkkiä. Mulla ei niin tarkkaa kun oon tämmöne sunnuntaivoimailija enemmänki.

Suositut

Back
Ylös Bottom