American Diner

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Käytiin Jyväskylän ravintolassa, hampparit erittäin hyviä, coleslaw ihan vettynyttä/niljakasta (ihan ku ois ollu koko päivän lämpimässä) ja ranskalaisissa liikaa maustetta/suolaa niin että kurkkua korvensi. Sanoin, tarjoilija tokaisi, että kyllä ne näyttääkin siltä että liikaa on. Ja se siitä. Ehkä olisi voinut edes pahoitella, mutta ei. Tällä kerralla hinta-laatusuhde ei todellakaan kohdannut (paitsi hampparista pojot!), Tampereen Finlaysonin ravintolassa sen sijaan viime vuonna käydessä erittäin jees kokemus.
Täällä siellä Dinerissa on aika paljon lastentauteja vielä. Niillähän ei ole ollut edes ravintolapäällikköä nyt aluksi, kuka katsoisi toiminnan perään. Se haku on kai jo päättynyt, että ehkä siellä joku kohta katsoo vähän sen touhunkin perään. Keittiömestarikin vaihtui, että kunhan ne nyt saa ton toiminnan asettumaan, niin ehkä siitä sen jälkeen voi jo vähän odottaakin jotain.

Kaikki ketkä tuolla on käyneet, ovat sanoneet, että palvelu on kummallista. Mä nyt tunsin sen meitä palvelleen ihmisen, mutta en kyllä ihmettele noita kommentteja minäkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen tuli käytyä tuo Big Tower haukkaamassa. Hampurilainen meni 25 minuuttiin, mutta ranskalaisten kanssa meinasi usko loppua kun eivät oikein kuivana pelkiltään meinanneet upota purilaisen päälle. 35 minuuttia niiden kanssa nuhrasin, että aika tarkalleen tunti urakkaan meni. Hampurilainen pihveineen oli kyllä oikeinkin hyvä ja kostutettu riittävästi majoneesilla ettei alkanut oikein puuduttamaan missään vaiheessa kunnolla. T-paidan tuolta antoivat ja kuulemma nimilaatta tulee suorituksesta seinälle, kaksi tuon kuulemma oli syönyt Jyväskylässä ennen minua tässä reilun kuukauden aikana mitä se on auki ollut. Kaverit tarjosivat jälkkäriksi banaanipirtelön vielä palkkioksi kun olin lautasen tyhjentänyt.

itobo9 - Image - Aijaa.com

Eilen tuli käytyä tuo Big Tower haukkaamassa. Hampurilainen meni 25 minuuttiin, mutta ranskalaisten kanssa meinasi usko loppua kun eivät oikein kuivana pelkiltään meinanneet upota purilaisen päälle. 35 minuuttia niiden kanssa nuhrasin, että aika tarkalleen tunti urakkaan meni. Hampurilainen pihveineen oli kyllä oikeinkin hyvä ja kostutettu riittävästi majoneesilla ettei alkanut oikein puuduttamaan missään vaiheessa kunnolla. T-paidan tuolta antoivat ja kuulemma nimilaatta tulee suorituksesta seinälle, kaksi tuon kuulemma oli syönyt Jyväskylässä ennen minua tässä reilun kuukauden aikana mitä se on auki ollut. Kaverit tarjosivat jälkkäriksi banaanipirtelön vielä palkkioksi kun olin lautasen tyhjentänyt.

itobo9 - Image - Aijaa.com

Helmi!! Oon luvannut muutamalle kaverille, jotta tämän dieetin jälkeen (joka loppuu 31.8) käyn kokeilemassa uppooko tuo! Offilla en usko että olis ollut hirveetä ongelmaa, mutta tämä pidempi dieetti mikä on alla voi jonkun verran vaikuttaa asiaan! :hyper:

Toi hampurilaisen koostumus on mietityttänyt, että toivottavasti ei ole kuiva, mutta vastaushan tuli siihenkin jo! :hyvä:

Pitää syksyllä jossain sopivassa välissä käydä koittamassa tuota Big Toweria, ranskalaiset tuossa nimenomaan vaikuttaa pahimmalta palalta :D

Itse kyllä diggasin paikasta kovastikin. Big Towerin purilainen oli omaan makuuni varsin maukas ja jälkkäriksi vedetty banaanipirtelö erittäin hyvä. Voisi ottaa mättöpäivien vakiomestaksi, toki hieman järkevämmän kokoisilla burgereilla jatkossa.

Taitaa olla urbaanilegendaa, että big tower ateria olis ilmainen , jos siis sen syö kokonaan?. Pikkusen alkaa meinaan pihistyttään, kun hinta on 37euroa... :hyper: Mutta mieli tekis kovasti kokeilla! En usko että olis ongelma tunnissa vetästä.

tuli tänään syötyä toi big tower ateria kokonaisuudeessaan aikaa meni 31 minuuttia.palkintona dinerin paita mukaan ja nimi seinälle :D

tuli tänään syötyä toi big tower ateria kokonaisuudeessaan aikaa meni 31 minuuttia.palkintona dinerin paita mukaan ja nimi seinälle :D

Kunnioitettava suoritus. Olisi kiva ihan mielenkiinnosta itsekin tuota kokeilla, mutta hinta vain on turhan tyyris meikäläisen kukkarolle.
Jos tuon satsit saisi vaikka ilmaiseksi, jos sen selättää, ei tarttisi kahdesti asiaa miettiä :)

Kunnioitettava suoritus. Olisi kiva ihan mielenkiinnosta itsekin tuota kokeilla, mutta hinta vain on turhan tyyris meikäläisen kukkarolle.
Jos tuon satsit saisi vaikka ilmaiseksi, jos sen selättää, ei tarttisi kahdesti asiaa miettiä :)
Jep, omastakin mielestä voisi olla hyvin niin että jos saa kaiken syötyä ateria on ilmainen. Monissa muissa paikoissa missä on näitä "haasteita" saa ilmasiksi aterian jos tosiaan syö kaikki.

Tuli tuossa muutama viikko sitten käytyä Jyväskylässä American Dinerissa, ja pakko sanoa, että EI KOSKAAN ENÄÄ. Tilasin jonkun angus-pihvipurilaisen, koska monessa hampurilaisannoksia myyvässä ruokaravintolassa ainoastaan nuo "paremmat" pihvit saa valita mediumina. Noh, tarjoilija sitten sanoi, että heillä ei saa mitään pihvejä lainkaan mediumina, koska ne ovat pakastelihaa. :D Noh, ihmettelin kovasti, mutta ajattelin kuitenkin siinä, että onhan niitä ennenkin tullut hampurilaispihvejä suhteellisen mehukkaina, vaikka onkin vahingossa paistettu reilusti yli mediumin. Pihvi oli kuitenkin kuiva, mutta tyttöystävän normipihvi oli suorastaan musta. Meillä oli mukana mun reilu 2-vuotias tytär, joka ei ollut kauhean maltillinen safkan suhteen, joten ei viitsitty pyytää uusia hampurilaisia. Ja tyttöystävän hampurilainen oli muuten sitten oikeasti musta, tässä kuva: https://instagram.com/p/4uFIMHzBKd

Tuli sitten annettua palautetta tiukasti mutta kuitenkin ystävällisesti hampurilaisten pihvien laadusta. Mutta enpähän ole ikinä menossa tuonne enää.

Mun mielestä American Diner on aika kuraa, jos nyt ajatellaan niitä perus burgereita. En muista safkoista tiedä, burgerit on ainoa asia mitä tulee näissä vastaavissa ravintoloissa syötyä.
Mielestäni perus burgerien pitää olla jostain kotoisin, ja kalliimmat on sitten joko paljon isompia tai niissä on jotain spesiaalia.
Tosin sillä varauksella että tämä mielipide perustuu Tampereen keskustan, eli Siperian, Dineriin. Otan ennemmin vaikka jopa Burger Kingin Double Whopperin kuin tommosen Dinerin alemman pään 13-15e burgerin.

Lielahden Dinerissa käynyt vain kerran, joten en muista millainen oli se.

Tähän mennessä jokainen Pancho Villa (ainakin Tampereella) ollut parempi kuin tuo Siperian Diner.

Tuli tuossa muutama viikko sitten käytyä Jyväskylässä American Dinerissa, ja pakko sanoa, että EI KOSKAAN ENÄÄ..

Itse pari kertaa käynyt siellä, edellisestä kerrasta tosin aikaa, ja aina on sapuskat ihan hyvin maistunut. Särö itselle tuli kun tuli kerran kysyttyä josko löytyisi vähän ravintoarvoja safkoista (syömishaaste menossa) niin oli niiden saaminen aika nihkeää vaikka luulisi nykyään kaikilta vähänkään isommilta ketjuravintoloilta löytyvän. Tuo teikäläisen pöytään tullut pihvi on kyllä aika karu esitys...

AD on nykyään aika surkeaa pakastekuraa nopeasti lämmitettynä, joskus vuonna miekka ja kivi Tren siperiassa ne vielä yritti. Toisaalta välissä tullu itte käytyä monissa eri dinereissä hamppareilla rapakon takana, niin vaatimustasokin ehkä noussut. Positiivinen ylläri Treella oli roosterin hampparit, mutta sieltäkin kesän tullen rocker häipyi listalta.

Positiivinen ylläri Treella oli roosterin hampparit, mutta sieltäkin kesän tullen rocker häipyi listalta.
On hyviä!
Itse tilaan siellä aina tuon Heaven's on Fire -burgerin, 15,50€.
"Pariloitu naudan täyslihapihvi, tuorechili-sipulipaistosta sekä cheddar-chilimajoneesia herkullisen sämpylän välissä."
http://www.jacktherooster.fi/barkitchen

Safka on tosiaan hyvää, muukin kuin Burgerit mitä olen muilta kuullut, ja on aika ylivoimainen mesta istuu kesällä tuopin ja burgerin ääressä. Siellä soi kerran jopa Tool, uskomatonta.

On hyviä!
Itse tilaan siellä aina tuon Heaven's on Fire -burgerin, 15,50€.
"Pariloitu naudan täyslihapihvi, tuorechili-sipulipaistosta sekä cheddar-chilimajoneesia herkullisen sämpylän välissä."
http://www.jacktherooster.fi/barkitchen

Safka on tosiaan hyvää, muukin kuin Burgerit mitä olen muilta kuullut, ja on aika ylivoimainen mesta istuu kesällä tuopin ja burgerin ääressä. Siellä soi kerran jopa Tool, uskomatonta.
Syyskuussa tulossa treelle, käyn testaamassa ja kommentoin tänne jos muistan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom