American Diner

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiks tän threadin eteen laittaa jonkun ilmoituksen, että ei diettaajille suositella katseltavaksi?

haavevahva sanoi:
Mike sanoi:
BIG Tower 31,50€.

Tekikö edes tiukkaa? Nehän tais rempata siellä vähän aikaa sitten. Onkos siellä nyt isommat tilat vai mitä ne siellä teki?

Joo. Asiakaspaikkoja on nykyään joku 200-250 kun aikaisemmin tais olla suunnilleen 100. (ihan ulkomuistista heittelin noi luvut, mutta pointti oli, että tilaa on nykyään huomattavasti enemmän)

Dinerissä on muuten joku kokki polttanu mun kanafileen ihan mustaks jo kaks kertaa peräkkäin ja ranskalaisetkin on ollu kuivia ja nahistuneita :curs:

Silti ihan suositeltava ruokailupaikka nälkäisille...

Toi Dineri on kyllä ihan paras hampurilaispaikka johon olen Suomessa törmännyt.
Ainakin Banzai -burger on :kuola:

Toi aamupala -setti täytyy kyllä testata!

Mahtava paikka todellakin. Monster Burgerin olen muutaman kerran käynyt syömässä ja voi sanoa että täyteen tuli, onhan siinäkin kuitenkin se 450g lihaa... :thumbs: Kyllä noiden sapuskojen jälkeen suhtautuu ihan uudella tavalla vaikka mäkkiruokaan...

AT sanoi:
Dinerissä on muuten joku kokki polttanu mun kanafileen ihan mustaks jo kaks kertaa peräkkäin ja ranskalaisetkin on ollu kuivia ja nahistuneita :curs:

Pitää pistää noottia kaverille, joka työskentelee keittiön puolella. :evil:

Wohou, vaasassakin on siis tuollainen, eli vieläpä kotikaupungissa, enkä ole edes tiennyt.. noh, pitääpä käydä visiitillä ;)

Mike sanoi:
Heitä mua ens kerralla ranskalaisella naamaan ja tule morjestamaan.

Muista sit mitä menit kehottamaan kun joku "ei tutun näkönen" jannu tulee neppaamaan sua fransmanneilla ja tokasee siihen et mitäs jätkä ;)

Oi luoja, anna sen seuraavan raflan avautua Vantaalle, eikä Vaasaan! :kippis1:

Edit: Perskeles :curs: vesiperän vetivät sitten Uusmaalaiset. Pakko ravata sit aamuisin Mansessa ;)

Mike sanoi:
Ainakin Tampereella on kyseinen ravintola ja annokset on suoranaisen herkullisia. On tullut vähän liiankin usein syötyä siellä kun on niin mellevät sapuskat. Onkos kukaan käynyt mättämässä sitä Big tower hampurilaista, maksaa 30€ ja siinä on lihaa KILO! Suosittelen kyseistä ravintolaa kaikille hyvän sapustan ystäville. Breakfast platter esim on helvetin mukava aamupala. Kananmunaa, pekonia, röstiperunaa, paahtoleipää ja päälle 2 pannaria, 5,4€ kipale :piis:

Olin tossa pari viikkoo sitten tuolla syömässä ja annokset oli kyllä tällaiselle suursyömärillekin mukavan kookkaita.Otin listalta kalleimman pihvin lisukkeineen ja täyteen tuli,tosin olin syönyt pari tuntia sit aikaisemmin aika hyvin sapuskaa.Aikaisemmalla kerralla otin siellä Viking burgerin,josta lisukkeineen tuli jo aika mättö täyteen.Viime kerralla tuli ruokamaidon päälle vedettyä pari budia ja black rat siideri ja siitähän se karkas sit käsistä se juoma puoli...
Suosittelen kanssa paikkaa kaikille :thumbs:

Mike sanoi:
BIG Tower 31,50€.

bigtower.jpg

Tsiisus!Koitan tota ens kerralla varmasti!

On hurjan näkönen viritys! ..tuolla saa kolesteroliarvot kerralla kohdalleen...tosin en nyt sanoisi että se on wanhassa rahassa melkein 200markan arvoinnen eväs. En ole syönyt moista (enkä nuukuuttani koskaan tule syömäänkään), mutta äkkiä tulee mieleen että samalla rahalla saa vaikkapa vietyä emännän ihan säälliseen pihvipaikkaan syömään tai ostaa himaan 2-3 kiloa sisäfilettä.

Saan taas kiittää luojaa että asuu Tampereella. Mielettömät annokset. Kiitosta saa myös aamupalat. Kun kavereita tulee käymään ja pyytävät hyvää paikkaa ei ole vaikea miettiä minne mennään. Suosittelen! Paitsi tota Big Toweria. Kattelin vierestä kun toinen lappaa sitä naamaan. Kestää ikuisuuden ja mies juo kuin kameli. Tais tulla juomista isompi lasku kuin ruuasta...

Ja ma luulin etta se Wendy's Classic Triple Cheese Burger (340g lihaa) on iso.. no tolla ei kylla hintaakaan ole kun $4-5 etta taidan toistaseks pidattaytya noissa, varsinkin kun toi pesee muitten pikahampurilais ketjujen safkat 10-0.

No jos tampereelle satun joskus osumaan niin pitaa ehdottomasti kayda syomassa se hampurilainen mis on 480g liha...

Nälkä...
Pitänee huomenna väsätä joku megaturpoultra hamppari itse, kun ei täälläpäin tuollaista paikkaa ole.

juffe sanoi:
Wohou, vaasassakin on siis tuollainen, eli vieläpä kotikaupungissa, enkä ole edes tiennyt.. noh, pitääpä käydä visiitillä ;)

Älä turhaan käy. Pulju on ollut Cittaria vastapäätä alle vuoden, mutta joutuivat valitettavasti laittamaan lapun luukulle pari viikkoa sitten. Kyllä harmittaa, kun juntit ei vaan tajunneet hyvän päälle, vaan syytivät rahansa Mäcciin ja muihin scheisseburgerpaikkoihin :curs:

V***u! Kun joku viitsii täällä jotain uutta yrittää, on konkurssi edessä :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom