haavevahva
Banned
Mike sanoi:BIG Tower 31,50€.
Tekikö edes tiukkaa? Nehän tais rempata siellä vähän aikaa sitten. Onkos siellä nyt isommat tilat vai mitä ne siellä teki?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekikö edes tiukkaa? Nehän tais rempata siellä vähän aikaa sitten. Onkos siellä nyt isommat tilat vai mitä ne siellä teki?
haavevahva sanoi:Mike sanoi:BIG Tower 31,50€.
Joo. Asiakaspaikkoja on nykyään joku 200-250 kun aikaisemmin tais olla suunnilleen 100. (ihan ulkomuistista heittelin noi luvut, mutta pointti oli, että tilaa on nykyään huomattavasti enemmän)
Dinerissä on muuten joku kokki polttanu mun kanafileen ihan mustaks jo kaks kertaa peräkkäin ja ranskalaisetkin on ollu kuivia ja nahistuneita :curs:
Silti ihan suositeltava ruokailupaikka nälkäisille...
AT sanoi:Dinerissä on muuten joku kokki polttanu mun kanafileen ihan mustaks jo kaks kertaa peräkkäin ja ranskalaisetkin on ollu kuivia ja nahistuneita :curs:
haavevahva sanoi:En syönyt tuota, Kalimero sen osti.Mike sanoi:BIG Tower 31,50€.
Mike sanoi:Heitä mua ens kerralla ranskalaisella naamaan ja tule morjestamaan.
Jokos uskot että ko. herra on syönyt 20 Bic Macia? :DMike sanoi:En syönyt tuota, Kalimero sen osti.
Mike sanoi:Ainakin Tampereella on kyseinen ravintola ja annokset on suoranaisen herkullisia. On tullut vähän liiankin usein syötyä siellä kun on niin mellevät sapuskat. Onkos kukaan käynyt mättämässä sitä Big tower hampurilaista, maksaa 30€ ja siinä on lihaa KILO! Suosittelen kyseistä ravintolaa kaikille hyvän sapustan ystäville. Breakfast platter esim on helvetin mukava aamupala. Kananmunaa, pekonia, röstiperunaa, paahtoleipää ja päälle 2 pannaria, 5,4€ kipale :piis:
juffe sanoi:Wohou, vaasassakin on siis tuollainen, eli vieläpä kotikaupungissa, enkä ole edes tiennyt.. noh, pitääpä käydä visiitillä ;)