American Diner

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Ainakin Tampereella on kyseinen ravintola ja annokset on suoranaisen herkullisia. On tullut vähän liiankin usein syötyä siellä kun on niin mellevät sapuskat. Onkos kukaan käynyt mättämässä sitä Big tower hampurilaista, maksaa 30€ ja siinä on lihaa KILO! Suosittelen kyseistä ravintolaa kaikille hyvän sapustan ystäville. Breakfast platter esim on helvetin mukava aamupala. Kananmunaa, pekonia, röstiperunaa, paahtoleipää ja päälle 2 pannaria, 5,4€ kipale :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari kertaa tullu käytyä, burgeriannokset molemmilla kerroilla, pirun hyvää, annokset niin isoja että heikkoa tekee syödä kaikkea vaikka kova syöjä luulenkin olevani. Naureskenin kans tuolle big towerille viimeks, kukahan tommosen jaksaa itekseen syödä... Terveellistäkö... :rolleyes:

Onkos kukaan käynyt mättämässä sitä Big tower hampurilaista, maksaa 30€ ja siinä on lihaa KILO! :piis: [/B]

KILO!!! SWEET!! Pari vuotta sitten tuli käytyy kys. paikassa ja sillon suurimmassa oli muistaakseni jotain 800 g. Oli aika hauskaa kun viis jamppaa istuu pöytään ja kaikki tilaa tän megakingsizeextralarge burgerin. Olipas muuten syömistä. Oisko ollu Giant Burger.... ei pysty muistaa... eipä kyl taida olla juurikaan välii.

minä

Mä olin kaverin kans edellisenä kesänä mättämässä tota big toweria..Kaveri oksensi kun oli syöny 3/4. Mä vedin kokonaan, sanoivat että olin ensimmäinen:D ..Samalla tuli vedettyä viis tölkkiä dr. pepperiä ja 3 litraa vettä.(2tuntia aikasemmin olin muuten syöny levyllisen pannukakkua:itku: )

Asialliset mätöt.

Kyseessä on treenitiimin VIRALLINEN ateriointipaikka, koska eväät on makoisia ja hinta/laatusuhde on hyvä.

Breakfast Platter tuplamunilla ja -pekonilla rokkaa ;)

Testattu on ja hyväksi havaittu. American Dinersin hinta-/laatusuhde pesee tosiaan mennen tullen McDonaldsit ja kumppanit. Liha on helvetin hyvää ja ISOMPAANKIN nälkään löytyy evästä. Saa olla kyllä aika hyvin treenattu (venytetty) pötsi, että saa Ison tornin ahdettua yhdeltä istumalta...:worship:

Jees, on hyvä paikka. Suunnilleen kerran kuukaudessa käydään eukon kanssa vetämässä napa piukalle. Toistaseks on kyllä riittäny ne 'normaalin' kokoset purilaiset.

Juu olen käynyt. Siinä vieressä on muuten kaupungin mun mielestä ehkä viihtyisin pubi, Höyry pubi.

American Diner ruoat ovat juuri sellaisia, mitä elokuvissa näkee.
Esim. kun Ms. Wallace tilaa Pulp Fictionissa sen Milk Shaken siellä twistipaikassa, niin voisin jopa kuvitella että pirtelö olisi ollut lähellä American Dinerin pirtelöä.

Sitä Big Toweria en ole vielä koskaan ottanut. Yleensä vetäisen ihan tavallisen burger platen.

Paikka on kyllä näkemisen (ja MAISTAMISEN) arvoinen. Suosittelen. Menu muuten löytyy osoitteesta American Dinerin menu .

Täytyy joku kerta ottaa rahaa mukaan ja vetäistä kunnon läjä lihaa pöytään.

Se Banana split ei ole mikään kamalan miellyttävä kokemus, kannattaa jättää tilaamatta jos makea tekee pahaa, mutta ne pannarit taas, ai jumalauta että ne on hyviä. Annokset on tuolla siitä hyviä, että niissä on oikeaoppisesti syötävää enemmän kuin salaattia, jossain kebabissa kun ne tunkee sitä sälää siihen päälle niin helvetisti, ettei sieltä edes löydä lihaa.

Tarkoitus olis syödä Dinerin menusta kaikki hampparit ja pihviannokset, Ison tornin jätän kyllä kokeilematta, ei sitä voi oikeesti syödä.

Three giant beef burger patties, makes more than 1 kg ! Cheddar, swiss cheese, bacon, pickles, onion, lettuce, tomato and mayo. Burger plates served with french fries and coleslaw salad.

Hitto vesi tulee kielelle kun lukee noita juttuja:whip: Harmi kun ei noita taida olla muualla kuin Tampereella, eli seuraavan kerran kun Tameperella käyn niin American Diner kutsuu:kippis1:

Varkaudessa oli ainakin ennen yks mesta jossa oli myytävänä aivan jumalattoman isot makkaraperunat(painoa mausteiden kanssa muistaakseni n.1,5kg) ja samanpainonen hampurilainen(kulki kerrostalon nimellä), tosin niillä ei ollut hintaa kun ainoastaan 50 vanhaa rahaa...
Ja ellen väärin muista niin toisen sai ilmaseksi jos jakso hampurilaisen tai makkaraperunat syödä yksin...

Kohta joku kysyy mitä on makkaraperunat, niin tässä suomennos:
Ranskanperunoita ja makkaraa sekasin...

Kaverit oli joskus olleet jollain grillillä etelä-suomessa hiukka vaiheessa, kun myyjä ei ollut älynnyt mitä pojat haluaa kun tilaavat makkaraperunat...
:lol2:

Lopulta selvisi että makkaraperunat sai kun pyysi sitä ja tätä...:thumbs:

Ja nyt, VAASAlaiset (tai vantaalaiset) kuulolle.

American Diner avaa kuulemma uuden ravintolan sinne. (en nyt pirullakaan muista, oliko se Vantaa vai Vaasa mistä ne sähköpostissaan kerto) . Onneksi olkoon, ja kannattaa käydä tsekkaamassa.

Hyviä uutisia muutenkin, American Dinerilla menee Tampereellakin hyvin, joten pulju pysyy Tampereella vielä pitkään. Täytyi varmistella asiaa, koska jotenkin aina tuntuu että hyvät (varsinkin ruoka-) paikat häviävät.

Muistaako kukaan Tampereelta MEXASIA? Legendaarista (?) räkälää, minne ei päässyt sisälle ellei ollut omia kaljoja mukana?
Siellähän oli ne burgeriannokset n.25mk ja oli samankokoisia kuin American Dinerissä, erona vain ranskalaiset jotka muuten oli parhaimpia mitä olen koskaan maistanut. Harmi vaan että paikan omistaja ryyppäs raflan altaan. Söisin siellä vieläkin.

Pancho Villa

Toinen paikka Tampereella, missä on buenot burger-annokset (ja muutkin), on Pancho Villa. Pikku paikka vaan, aika usein täynnä...

Originally posted by Mike
Ainakin Tampereella on kyseinen ravintola ja annokset on suoranaisen herkullisia. On tullut vähän liiankin usein syötyä siellä kun on niin mellevät sapuskat. Onkos kukaan käynyt mättämässä sitä Big tower hampurilaista, maksaa 30€ ja siinä on lihaa KILO! Suosittelen kyseistä ravintolaa kaikille hyvän sapustan ystäville. Breakfast platter esim on helvetin mukava aamupala. Kananmunaa, pekonia, röstiperunaa, paahtoleipää ja päälle 2 pannaria, 5,4€ kipale :piis:

:eek:

Taidan sitten vissiin viikonloppuna valutella itseni helsinkiin.
:evil:

Safkat on kyllä ihan kiitettävän kokosia ja hyviäkin viä. Että hinta laatu suhde on ihan ok. Mutta kuinka joku voi syödä sellasen ison tornin?

American Dineri on kyllä oiva paikka :thumbs: hamppari plate tai joku hyvä pihvi on tullut yleensä otettua, noita breakfasteja voisi kanssa kokeilla.

Kerran Mikenkin siellä nähnyt.

btw, ne Stewartin limpparit (vanilia, lime, cherry etc) olisivat loistavia drinkkeihin, harmi kun ei kaupassa ole vastaan juossut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom