American chopper

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PRIEST
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katsokaa ihmeessä kaikki prätkistä ja yleensäkin rakentelusta kiinostuneet kyseistä sarjaa! Mun faija on ollut mulle ihan samanlainen kuin sarjassa oleva ukko, kun ollaan rakennettu autoa tai oltu duunissa tuolla maailmalla huuto on ollut ihan samanlaista :D
Ihna ykkössarja toi ohjelma kannattaa tsekkaa se! Tekee pojat todella uskomattomia pyöriä!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pakkohan tuo on kattoo, vaikken mä nyt mitenkään erityisen innostunut rakentelusta olekkaan. Siistinnäkösiä pelejä ainakin siinä mainoksessa.

Zone-sarja -42%
Täältä voi tutustua pajaan jo etukäteen jos ei ole entuudestaan tuttu

Funkmaster Flex vieraili muistaakseni noitten luona jossain jaksossa kun ohimennen MTV:llä pyörähin ja pakko oli katsoa loppuun. Aivan uskomattoman hienoja pyöriä ja pakkohan sitä on katsoa kyseistä sarjaa.

Oon nähny joka ikisen 1. ja 2. tuotantokauden jaksot jo ennen kuin tosta edes oltiin kuultu suomessa sen enempää. Loppuvaiheessa alkoi jo puuduttaan aika pahasti. Se Paul seniorin käytös poikaansa kohtaan on kyllä niin perseestä kun olla voi. Todella ärrrrsyttävä äijä. Mä vihaan tollasia paukapäitä yli kaiken. Verenpaine nousi joka jaksossa, ja sai aggret pintaan.

Kannattaa pistää katselulistalle, poijjaat vääntää ihan hillittömiä mopoja ja joka jatkossa iso Teutuli koittaa pistää nuorempaa kuriin :)

nimim. American chopper joka ilta kasilta discoveryllä...

omia suosikkeja jaksoista on kakkos kaudelta:
s02e18 - I Robot Bike
s02e08 - Millers Elecric Bike
s02e04 - POW Bike
s02e01 - Tool Bike
toki kaikki on sikahienoja mutta itse pidän ton tyylin pyöristä. haaveena olis joskus itsekin kokeilla pyörän teko puuhia suomessa kaikki lait tässäkin asiassa on päin vittua mutta ei niitäkään ajate kilvillä. ekaa kautta aloin juuri katsomaan....

Powerhousu sanoi:
Oon nähny joka ikisen 1. ja 2. tuotantokauden jaksot jo ennen kuin tosta edes oltiin kuultu suomessa sen enempää. Loppuvaiheessa alkoi jo puuduttaan aika pahasti. Se Paul seniorin käytös poikaansa kohtaan on kyllä niin perseestä kun olla voi. Todella ärrrrsyttävä äijä. Mä vihaan tollasia paukapäitä yli kaiken. Verenpaine nousi joka jaksossa, ja sai aggret pintaan.

Sulla on ollut erilainen kasvatus. Mun mielestä moni nykyajan lapsista kaipaa just tollasta kasvatusta... Ja kyllä ne pojat isänsä tuntee ja usein ne jutut on aika lailla vitsillä vaikka se siinä räyhääkin. tosiaan oma isä on ollut ihan samanlainen ja se opetti kyllä ihan hyvin elämän tosiasioita ja sitä että elämässä ei koskaan saa mitään ilmaseks. en mä ole koskaan voinut faijalle sanomaan että heitä 20mk jos tiesi ettei ole mitään sen eteen tehnyt. toi on yks juttu monien muiden lisäks missä suomessa mennään aika lailla metsään kasvatuksen suhteen. jos mun poika haistattaa vittua tuolla kaupassa 10v kuten eräs poika tänään isälleen niin korvat hiukan punottaa siellä kaupassa jo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
PRIEST sanoi:
Sulla on ollut erilainen kasvatus. Mun mielestä moni nykyajan lapsista kaipaa just tollasta kasvatusta... Ja kyllä ne pojat isänsä tuntee ja usein ne jutut on aika lailla vitsillä vaikka se siinä räyhääkin. tosiaan oma isä on ollut ihan samanlainen ja se opetti kyllä ihan hyvin elämän tosiasioita ja sitä että elämässä ei koskaan saa mitään ilmaseks. en mä ole koskaan voinut faijalle sanomaan että heitä 20mk jos tiesi ettei ole mitään sen eteen tehnyt. toi on yks juttu monien muiden lisäks missä suomessa mennään aika lailla metsään kasvatuksen suhteen. jos mun poika haistattaa vittua tuolla kaupassa 10v kuten eräs poika tänään isälleen niin korvat hiukan punottaa siellä kaupassa jo.
No pitää joku roti olla, mutta tolla menee yli. Jos Paul jr on koko ajan tehnyt jotain pyörän eteen, niin äijä tulee ja huutaa pää punaisena, että tekisit joskus jotain. Ikinä ei ole varmaan pyörän valmistuminen myöhästynyt, mutta silti on pakko räyhätä. Mä näen ton äijän turhana naputtajana joka stressaa koko ajan, eikä luota siihen että ehkä oma poika hallitsee hommansa ja osaa pitää myös aikatauluista kiinni.

Edit: Ei kyse ole siitä, että Paul jr koittaa saada jotain ilmaiseksi, mutta senior sen sijaan vaatii koko ajan enemmän ja enemmän. Mikään ei riitä. Montaa sellaista kohtaa tossa sarjassa ei ole ollut, kun jr olisi oikeasti ansainnut huudot.

PRIEST sanoi:
toki kaikki on sikahienoja mutta itse pidän ton tyylin pyöristä. haaveena olis joskus itsekin kokeilla pyörän teko puuhia suomessa kaikki lait tässäkin asiassa on päin vittua mutta ei niitäkään ajate kilvillä. ekaa kautta aloin juuri katsomaan....

Mikä täällä suomessa tarkalleenottaen mättää? Miksi ei voisi tehdä omaa pyörää? Onko se rekisteröinti vai joku muu juttu.

Itse olen seurannut Discoveryltä parisen kymmentä jaksoa ja todella pidän tuosta sarjasta. Sr:n jatkuva möyhääminen kyllä rupeaa pikkuhiljaa puuduttamaan, mutta fabrication osuudet ovat kyllä loistavia!

Viikonloppuna tuli kateltua Discoveryltä kyseistä sarjaa ja sen verran pidin siitä ja muista samaisen kanavan ohjelmista että täytynee varmaankin hommata se kanava kotiinkin. Ihan huumori/rooli mielessähän se pappa siellä meuhkaa, näkeehän sen roolin läpi ihan selvästi, on vaan kyseisellä tempulla yrittäneet saada sopivasti maustetta sarjaan, mut joo se käy varmaankin tulevaisuudessa ärsyttämään.

FFQ sanoi:
Mikä täällä suomessa tarkalleenottaen mättää? Miksi ei voisi tehdä omaa pyörää? Onko se rekisteröinti vai joku muu juttu.

Itse olen seurannut Discoveryltä parisen kymmentä jaksoa ja todella pidän tuosta sarjasta. Sr:n jatkuva möyhääminen kyllä rupeaa pikkuhiljaa puuduttamaan, mutta fabrication osuudet ovat kyllä loistavia!

muutos runko ei mene läpi katsastuksesta...
kaipa niissäkin on joku % juttu kuten autoissa. täällä tehdään kaikki mahdottomaksi...

Oletteko noteeranneet Paul seniorin suht voimakkaan ihastuttavia käsivarsia? Ukko käy reenaa joka päivä ainoastaan ylätaljaa ja kapeeta penkkiä ojentajille. Yhdessä jaksossa otti aika kevyen kakkosen kapeessa penkissä, 4 kiekkoa per pää, á 45lbs. Kerro lisää!

Discoveryllä on muuten tolkuttomasti noita rakenteluohjelmia, kyllähän noita katsoo mutta alkaa kohta jo tuutti täyttymään.

ittee vaan harmittaa ku kaikki hyvät sarjat raiskataan mtv3:lla ja 4:lla. esim nyt sit alkaa pyöriin kaks discoveryn ohjelmaa näillä kanavilla. esim mythbusters aivan timanttinen sarja ja sitten tämä american chopper. loistosarjoja molemmat.
Ja mitä tulee seniorin huutoon ni se on kyllä ihan turhaa, juniorilla on silmää ja se on oikeastaan aina oikeassa mikä vaihtoehto näyttäisi parhaalta. tänään kattelin päivällä ku tuli uusintaa chopperista kun ne teki vapaudenpatsas pyörää. junior oli tilannu tilaustyönä bensatankin ja se oli väärän kokoinen. seniori oli sitä mieltä että rick tekee uuden tankin vaikka rick sanoi että hän ei pysty tekemään niin sileetä tankista että sen voisi kuparoida. kun junior sitten tilas uuden tankin niin seniori huusi taas ku banaanin menettäny simpanssi.

Kannattaa kattoa Discoveryltä toinen chopperi ohjelma Biker Build Off.
Imo: Melkeen parempi. Kaksi pajaa rakentaan pyörän tietyssä aikataulussa ja pyörät viedään näyttelyyn ja vieraat äänestävät voittajan.

Mistä johtuu että discovery pyörittää juuri nyt uusintana sekä OCCtä että Mythbusterssia? Vituttaa kun tulee vielä kohta kotimaisilta kanaviltakin, osaan jo ulkoa kaikki vuorosanat molemmista sarjoista :jahas:

keijo s sanoi:
Mistä johtuu että discovery pyörittää juuri nyt uusintana sekä OCCtä että Mythbusterssia? Vituttaa kun tulee vielä kohta kotimaisilta kanaviltakin, osaan jo ulkoa kaikki vuorosanat molemmista sarjoista :jahas:

arkisin tulee aina uusinnat... on aina tullutkin. lauantaisin 20.00 vai 21.00 uudet american chopper jaksot ja sunnuntaisin 22.00 mythbusters uudet jaksot

PRIEST sanoi:
muutos runko ei mene läpi katsastuksesta...
kaipa niissäkin on joku % juttu kuten autoissa. täällä tehdään kaikki mahdottomaksi...

on akseliväli ym %,muutoskatsastukset mm. vilkkujen poistot,lokasuojapoisto,mittaripoisto ym vähentää kantaprosentteja.chopperin rakentelu on huomattavasti monimutkaisempi prosessi kuin jenkkiauton tms. rakentelu.vain ennen vuotta -58 valmistettua prätkää saa muutella reilummin ja ajella esim. suorillaputkilla (siis ilman äänenvaimentimia).
pyörän voi toki ilmoittaa rakennetuksi esim haaparannassa ja rekisteröidä se ruotsiin,siellä sallitaan kaikenlaista..sitten tykitellä ruotsikopterilla pitkin raitteja:hyper:

ja kyllä ne rungot menee täällä läpi,pitää olla vaan testejäym. takana,kyse on pääasiassa
runkokulmista ja hitsaussaumoist

pari pyörää on katsastettu vajaalla 2 metrin akselivälillä,täällä lapissa kun ei virkavalta ala purkamaan pyöriä eikä tutkimaan,kunhan on jotku paperit mukana.oulusta alaspäin vaikeutuu jo ajelut.

born to be wild!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom