- Liittynyt
- 23.8.2003
- Viestejä
- 1 704
Kuvia pyöristä!!zztop sanoi:on akseliväli ym %,muutoskatsastukset mm. vilkkujen poistot,lokasuojapoisto,mittaripoisto ym vähentää kantaprosentteja.chopperin rakentelu on huomattavasti monimutkaisempi prosessi kuin jenkkiauton tms. rakentelu.vain ennen vuotta -58 valmistettua prätkää saa muutella reilummin ja ajella esim. suorillaputkilla (siis ilman äänenvaimentimia).
pyörän voi toki ilmoittaa rakennetuksi esim haaparannassa ja rekisteröidä se ruotsiin,siellä sallitaan kaikenlaista..sitten tykitellä ruotsikopterilla pitkin raitteja
ja kyllä ne rungot menee täällä läpi,pitää olla vaan testejäym. takana,kyse on pääasiassa
runkokulmista ja hitsaussaumoist
pari pyörää on katsastettu vajaalla 2 metrin akselivälillä,täällä lapissa kun ei virkavalta ala purkamaan pyöriä eikä tutkimaan,kunhan on jotku paperit mukana.oulusta alaspäin vaikeutuu jo ajelut.
born to be wild!!
sitkun saan volvon valmiiks hommaan rungon jenkeistä tai tollasen rullaavan projektin ja ruotsissa kilpiin sit mäkin oon prätkä hiiri. ja mun pärrä muuten kulkee sitten kuten autotkin :D