Amazon.com

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen tilannut ja kustannuksethan määräytyy kirjan hinnan ja toimitustavan mukaan. Ko. sivustolla asia on selvitetty tarkasti.

Originally posted by Brickster
Onko joku tilaillut kirjoja kyseisestä kaupasta?
Miten homma toimii ja paljonko tulee kustannuksia?

Mä tilasin Englannin Amazonista: http://www.amazon.co.uk

Tästä laskusta kun luen, niin 6 kirjan postikulut oli 13.41 euroa ja arvonlisäveroja 8% niiden webissä ilmoitettujen hintojen päälle. Kirjat tuli ilmoitetussa ajassa. Maksu hoituu kätevästi visalla.

Beiben avustuksella tilasin Flexin bookin UK:n Amazonista.
Tullee ensi viikolla. Kaverit kiitelleet palvelua?

Onko kukaan tilaillu Amazonista käytettyjä kirjoja? Niissä myyjänähän ei ole Amazon, vaan yksityinen myyjä??? Eli vastaako Amazon kuitenkin kirjojen laadusta ja siitä, että visa-kortin tiedot pysyvät vaan Amazonin tiedossa???

Visa-kortin tiedoista vastaa, kirjan laadusta käsittääkseni ei niin paljoa. Eikös siellä myyjiä saa arvostella tai kommentoida jotenkin, eli kannattaa lukea mitä muut on myyjästä sanoneet?

Olen tilaillut paljon kamaa niin jenkkien kuin brittien Amazonista ja aina on hyvin toiminut. Sen hinnanhan näet kuluineen siinä ruudulla ennenkuin painat sitä "viimeistä" ok-nappulaa tilauksen hyväksymiseksi.

Itse olen tilannut poikkeuksetta aina käytettyjä kirjoja. Ihan priimakuntoisia ovat olleet kaikki. Myynnin yhteydessähän siellä aina kerrotaan kirjan kunto. Ei ole tosiaan yhtään huonokuntoista vielä tullut. Ei siellä sellaisia varmaan edes myydä. Etenkin jos valitset myyjäksi sellaisen jolla on siitä kokemusta ja on saanut hirveästi hyvää palautetta. Toimitusajat sen sijaan vaihtelee paljonkin. Jotkut tulee reilussa viikossa, jotkut kestää monta viikkoa.

Yritin tilata amazon.co.uk :sta The iron game kirjaa, sen on kirjoittanut David Webster ja on sellainen, että sitä yleensä saa vain keräilijöiltä ja maksaa joitakin satoja euroja. No amazonissa hinta oli n. 6 puntaa ja tilasin sekä maksoin sen. pari kuukautta meni ja kun kyselin sitä niin lopulta kävi, että he eivät pystyneet toimittamaan sitä. Maksoin swift shekillä ja siinä meni yli 11 euroa pelkästään pankille kuluihin ja kovasti mielipahaa kun olen metsästänyt juuri tuota kirjaa.

Carra sanoi:
www.play.com

Tilaa tuolta on halvempaa, kuin Amazonilla(ei arvonlisäveroa eikä postikuluja).

Ainakin kirjojen hinnat olivat kalliimpia tuolla kuin Jenkeissä Amozonissa. Heikkosta dollarista on hyötyä tuossa suhteessa. En kattonu, mikä olis tulos ollu kulujen jälkeen, mutta epäilen, että edelleen Amazon olisi ollu edullisempi.
Amazonin valikoima on myös huomattavasti parempi...

Englannin Amazonista tullut tilailtua sekä uusia että käytettyjä kirjoja sekä dvd:tä, aina tullut nopeasti perille hyvässä kunnossa. Käytetyissä kirjoissa kannattaa katsoa, että kirja toimitetaan EU:n sisältä ettei mene turhan pitkä aika toimituksessa. Lisäksi kannattaa käytettyjä ostettaessa tsekata millaiset reittaukset toimittajalla on ja kuinka paljon niitä on kertynyt, turvallisempaa tilata sellaiselta, jolla on jo satoja/tuhansia onnistuneita toimituksia kuin sellaiselta, jolla on pari-kolme toimitusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom