Amatöörille apua..rasvaa veks

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mustman
  • Aloitettu Aloitettu
Kuntoa kasvatettava ja rasvoja pudotettava, kesän kaljamaha konkretisoitunut...
Faktaa...
-32v, mies
-180/84, ihan normi vartalo, siis jos pudottaa tuon 6-7kg, joka olisi tarkoitus ja kunnonkohotus!
-salia 3xviikko, lihaskuntoa kehitettävä (tosin kesätaukoa 2kk)

Nyt olis intoa aloittaa aamulenkkiä, kävin puskemassa 15min intervallilenkkiä. Eli vedin 20s kovaa ja 20s kävelyä, hiki lentää..

Mut asiaan, miltä kuullostaa aamulenkki 2x viikko, joista toinen 15min intervalli ja toinen 30 min hölkkälenkki? Ajatuksena ottaa salien välipäiville, jotta kerkeis muutakin askareita elämäss hoitaa.

Vinkkejä kaivataan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin, toisaalta taas pitkiä 1½-2h lenkkejä rauhallisella sykkeellä jolloin saadaan rasva-aineenvaihduntaa parannettua, kunto kohoaa varmasti ja keho polttaa rasvaa.

enpä ole itse hiitiä testannu, ilmeisesti tuon etu on se että lihas ei häviä. mut jotenki tuntuis aika kovalta noin alkuun, jos vedetään jokainen treeni oksennukseen asti?

Vinkkejä millä korvais aamulenkkiä, kun vettä roiskii taivaan täydeltä!!
eli kotona kerrostalossa pitäis pystyä tekemään..ilman että koko talo raikaa aamusta.

Jos ei ole sokerista tehty niin miltäs aamulenkki vesisateessa kuulostais? Ei ole ainakaan minua vielä tappanut jos on vettä satanut.

En tiiä mimmosia reittejä juokset että jos ne sateella on pelkkiä kurateitä, mutta itse jopa lähden mieluummin lenkille sateella kuin helteellä :D

no perkels, ei kiinnosta juosta sateessa :)

Kyllähän se vesisade haittaa ja keljuttaa, jos sen antaa haitata ja keljuttaa :) Ei paljon tartte ulkona juoksemista täällä suomessa harrastaa jos vesisade pelottaa. Aina tulee ruutan täydeltä jotain näistä: lämmintä vettä, kylmää vettä, vettä+lunta, lunta+vettä tai edellämainittujen sekotus.

No nämä suomen kelit nyt on mitä on, ja oikeassa olette että mentävähän se on jos juosta haluaa.
Mutta korviketta kuitenkin etsin tuolle aamurääkille?

Mutta korviketta kuitenkin etsin tuolle aamurääkille?

Kun kerran asenne on noin kohdallaan, niin suosittelen, että laitat kellon herättämään tuntia ennen normaalia herätystä 1. paina torkkua ja 2. käännä kylkeä. Jatka tunnin ajan 5-10min torkkupalautuksilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom