alottelija treenaa 2x viikossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tarzani
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Oon alottelija ja oon aatellu treenata koko kropan 2x viikossa eli torstaisin ja sunnuntaisin seuraavanlaisesti:
to kyykky, sjmv, penkki, ylätalja ja vatsa
su mave, penkki ylätalja ja vatsa
Onko tässä systeemissä järkee? Oon aatellu että en tee kyykkyä sunnuntaisin koska mavessahan jalat on myös aika kovilla ja siinä myös selkä sais hyvin kyytiä. En pysty tekee mitään hilavitkutus juttuja kun tää sali on talonyhtiön ja siel on vaan nää perusjutut. Mua mietityttää et jäiskö takareisien treenaus jotenkin liian vähiin kun sitä ei tossa sunnuntain treenissä oo? Ja mä haen VOIMAA.

Voisit ehkä myös laittaa millasia sarjoja ja kuinka paljon olet ajatellut tehdä.
Kyllä toi kaksi kertaa viikossa on kyllä minimi määrä treeniä, joten se voi olla ihan hyvä idea ottaa koko kroppi treeninä.

Aikalailla kaikki näyttää massaliikkeiltä ja ainakin isojen lihasten osalta homma olis kunnossa. Kun Treenaa vain kahdesti viikossa nii ei pitäs ylikunto iskeä.
Hauis saa epäsuoraa ylätaljassa, mutta vois olla myös ihan omana liikkeenä.

Tokihan tohon vois vielä ottaa jotain vuorotteluja eli joka toinen viikko tulis vaikka sjmv/kulmasoutu/good mornig (jos mahdollista tehdä), yhdenkäden ylätalja/ylätalja jne...

Voimailupuolla oli joku hyvä jto:n ohjelma kahden päivän rypistykseksi.

Voisit oikeestaan laittaa, että mitä sulla on välineitä siellä taloyhtionsalilla nii eiköhän se siitä ala aukenemaan.

Pääpiirteittäin näyttäs ihan ok:lta mun silmään, jos on mahdollista käydä vain kahdesti viikossa.

Toisen penkin vois vaihtaa vinopenkiks tai sit tekee sen kapeena penkkinä ja toisen ylätaljan vaikka kulmasuoduks. Sit tohon sunnuntaille sopis vielä vähän pystypunnerrusta.

Mä oon ajatellu tota 5x5 systeemiä noihin pääliikkeisiin. Ja meidän salilta löytyy penkki, tanko, kyykkyteline ylätalja ja hauistanko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom