Aloitusvinkkejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cheetah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs. Toistelen varmaankin taas miljoonaan kertaan postitettuja lankoja, mutta laiska olen...

Minulla olisi käsipainot molemmat säädettävissä 15kg:hen asti. Ajattelin, josko joku olisi saanut mitään tulosta aikaiseksi niillä? Parikertaa päivässä on ollut tapana nostella vähän kaikenmoisia liikkeitä.

Sitten vielä tuosta ruokailusta, eli pystyykö proteiinintarpeen tyydyttämään esim. Suht säännöllisellä kananmunansyönnillä, ja raejuuston popsimisella salaatin ja kurkun kanssa (Dietti menossa)?

Kaikki vinkit tai neuvot ovat tärkeitä, joten kiitän nyt etukäteen.

En usko, että käsipainoilla kuitenkaan kannattaisi mitään ohjelmia tehdä? Ehkä kuitenkin määrittää ja hakea sopiva määrä toistoja...? Mielipiteitä? :)

Kiitokset. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ah, piti vain senverran lisätä, että finanssit eivät oikein millään tahdo päästää minua minnekään järkevälle punttikselle testaamaan laitteita... Joten tyydyn toistaiseksi käsipainoihin. :D

Cheetah sanoi:
Ah, piti vain senverran lisätä, että finanssit eivät oikein millään tahdo päästää minua minnekään järkevälle punttikselle testaamaan laitteita... Joten tyydyn toistaiseksi käsipainoihin. :D

Ei noilla 15kg:n käsipainoilla vielä kuuhun mennä.

Ensimmäiseksi jätät vaikka muutaman viikonlopun pussikaljat pois ja mäkkäri reissut väliin, niin siinä sulle rahat kuukausikorttiin salillle.

Kyllä kanamunanvalkuaisesta ja raejuustosta kivasti saa proteiinia, mutta koko päivän tarpeita voi olla aika epämukava tyydyttää. Joten faq käyttöön ja salille mars mars.

Zone-sarja -42%
CTi2 sanoi:
Ensimmäiseksi jätät vaikka muutaman viikonlopun pussikaljat pois ja mäkkäri reissut väliin, niin siinä sulle rahat kuukausikorttiin salillle.

Päätit sitten, että cheetah harrastaa pussikaljottelua ja mäkissä ruokailua?

Asiaan. 15 kilon käsipainolla ei tosiaan pitkälle pötkitä, vaikka ruokailukin olisi kunnossa. Etsi kaupungin/kunnan saleja. Yleensä erittäin halpoja, jopa ilmaisia - varsinkin koululaisille/opiskelijoille.

Cheetah sanoi:
Minulla olisi käsipainot molemmat säädettävissä 15kg:hen asti. Ajattelin, josko joku olisi saanut mitään tulosta aikaiseksi niillä?

Itse aloittelin aikanaan pienemmillä punteilla. Kyllä niillä jotakin voi saada aikaiseksi riippuen siitä kuinka voimakas nyt olet, mutta ennen pitkää joudut hankkimaan lisää painoja tai menemään salille.

CTi2 sanoi:

Haha, joo, en sentään. En ole käynyt missään pikaruokaravintolassa varmaan kahteen vuoteen. Ja tuo ajan puute saattaa vaikeuttaa salilla käyntiä. Eipä sitä kamalasti aikaa liikene koulun ja harrastusten ohessa. :itku:

Ja hei, haittaako jos on laihduttamassa tässä samalla? Tarkoittaen ihan semmoista kuuria... Kun lueskelin, että proteiini kaikkein vähiten sopii laihduttajalle. Pitäisikö ensin saada läski pois, ja sitten sitä lihasta tilalle. Vai voiko läskin "korvata" lihaksella? Heh. Toisaalta ei tuo varmaan niin kivaa ole missään salilla käydä, kokeneemmat "saattaa" katsoa kieroon... Eli olisiko teillä tässä ihan Helsingin keskustan alueella jotakin suht halpaa paikkaa, missä käy enemmän aloittelijoita? Mayorsiin minun ei varmaankaan kannattaisi mennä. :hyper:

Kiitos neuvoistanne!

Kyllä niille saleille voi mennä ihan rohkeasti aloittelijakin. Jokainenhan on ollut aloittelija joskus ja niiltä kokeneemmilta saa yleensä ihan hyviä vinkkejä liikkeisiin ja treeniin.
Joten rohkeasti sekaan vaan puntteja kilistelemään :thumbs:

Meet ihan reippaasti sinne salille vain. Jokainen on joskus ollut aloittelija, eikä siellä kukaan katso kieroon jos joku tekee vähän pienemmillä painoilla. Antavat varmaan mielellään neuvojakin jos vain kysyy.

Mistä sä ton proteiinijutun luit? Dietillä proteiinia tarvitaan siinä missä bulkillakin. Ilman proteiinia lähtevät dietillä viimeisetkin lihakset. Proteiini on muutenkin elintärkeää. Lihaksen saaminen dietillä on aikas harvinaista ja vaikeaa, mutta kannattaa silti puntata dietillä niin lähtee enemmän rasvaa eikä lihaksia.

Eikä siellä salilla mene kuin korkeintaan tunti eli tuskin se kovin paljon aikaakaan vie.

Tsemppiä treeneihin:thumbs:

No kiitoksia. :) Katsonpa jos piipahdan tällä viikolla jossakin. Kiitos kannustuksesta, mukavaa porukkaa täällä. :) Osaisiko joku teistä kokeneista hieman antaa paikkojen nimiä? Ja sitten jos joku osaisi vähän noita juttujen nimiä selittää... En todellakaan tiedä, mikä on joku kääntö jossain ihmeen venkulataljassa. :D Eli jos löytyisi vaikkapa nettisaitti, jossa olisi visuaalista näyttöä laiteesta tai liikkeestä.

Kiitos vielä! Kannustavaa porukkaa. ;)

Cheetah sanoi:
Eli jos löytyisi vaikkapa nettisaitti, jossa olisi visuaalista näyttöä laiteesta tai liikkeestä.
Tuossahan tuo , painat vaan jotain lihasta, niin siinä tulee eri liikkeet joita voit tehdä.
Onnea aloitukselle :thumbs:

Edit: Url-tagit

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salille vaan, ei kannata pelätä mennä aloittelijana sinne. Kaikki on ollu aloittelijoita kuten moni jo totesikin. Ja kun ottaa täällä vähän asioista selvää ja kehittelee itelleen tasapainoisen ohjelman koko kropalle, saa sieltä salilta varmasti asiallisia vinkkejä kokeneemmilta treenaajilta. Ja nopeesti ne treenipainot kuitenkin aloittelijalla nousee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom