- Ikä
- 46
Jep! eli en ole niinkään aloittelija vaan aloitan jo jonkun aikaa sivussa olleen harrastuksen uudestaan ja faktat on ne että ihan jo peruskunto on huonontunut pirusti noista treeniajoista ja läskikertymää on tullut noin 15-20kg joista suurin osa on vyötäröllä,aina ollut suht hidas aineenvaihdunta :(
Kerkesin treenailla noin 5-6 vuotta aktiivisesti ja nyt olen ollut paussilla noin 5 vuotta ja ikää on 26v. Tarkoitus olisi aloittaa poikien kanssa taas treenaamaan tässä lähiviikkoina.
Olisiko jotain mitä pitäisi ottaa huomioon heti alkuunsa ettei ala mennä heti perseelleen, itse luulen että suurin ongelmani tulee olemaan se että en malta aloittaa rauhallisesti vaan vetäsen ainakin kädet tukkoon aika nopeesti.
Kaikki vinkit ja ohjelmaehdotukset ovat tervetulleita
voi myös kirjotella tänne pjtk2002@hotmail.com :thumbs:
Kerkesin treenailla noin 5-6 vuotta aktiivisesti ja nyt olen ollut paussilla noin 5 vuotta ja ikää on 26v. Tarkoitus olisi aloittaa poikien kanssa taas treenaamaan tässä lähiviikkoina.
Olisiko jotain mitä pitäisi ottaa huomioon heti alkuunsa ettei ala mennä heti perseelleen, itse luulen että suurin ongelmani tulee olemaan se että en malta aloittaa rauhallisesti vaan vetäsen ainakin kädet tukkoon aika nopeesti.
Kaikki vinkit ja ohjelmaehdotukset ovat tervetulleita
voi myös kirjotella tänne pjtk2002@hotmail.com :thumbs: