Elikkä olen aloittanut vähän aikaa sitten bodauksen ja minua kiinnostaisi tietää mitä suosittelette minua syömään esimerkiksi aamiaiseksi, päivälliseksi jne. Kun näitä viestiketjuja on lukenut tuli mieleen että pitääkö minun heti suosiolla juosta kauppaan ostamaan parikymmentä purkkia rahkaa tai raejuustoa?
Ne näkyvät olevan kovassa suosiossa. Tilasin pakkikselta hera80 ja malto6 jotta voisin tehdä niistä palautusjuomia. Pitäisikö näitä ottaa myös niinä päivinä jolloin en treenaa? Entä ovatko raa'at kananmunat hyviä proteiinilähteitä?
Kyseessä on 180cm/67kg luuranko :D Aamulla aina on sellainen tunne että ruoka ei oiken maistu. Päivällä ja illalla taas voi syödä melkein mitä vain.
Ne näkyvät olevan kovassa suosiossa. Tilasin pakkikselta hera80 ja malto6 jotta voisin tehdä niistä palautusjuomia. Pitäisikö näitä ottaa myös niinä päivinä jolloin en treenaa? Entä ovatko raa'at kananmunat hyviä proteiinilähteitä? Kyseessä on 180cm/67kg luuranko :D Aamulla aina on sellainen tunne että ruoka ei oiken maistu. Päivällä ja illalla taas voi syödä melkein mitä vain.