Aloittelijoiden osion moderaattori

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
36
No niin. Eli mike ja Tomi ovat nimittäneet mut hoitamaan Aloittelijoiden osion moderoimista. Jotta kukaan ei ihmettele että, miksi juuri minut valittiin eikä jotain muuta aloittelijaa, niin sain syyksi, sen että osaan kirjottaa asiallisesti ja selkeästi ja en kenties (tätä ei siis sanottu:D ) ole enää aivan aloittelija treenitaustaltani ja kehitykseltäni.

Eli toivon että, alottelijat laittavat tälle foorumin osalle kaikki mieltänsä askaruttavat kysymykset (luettuaan ensin tietysti hieman palstaa). Mulle voi myöskin mailata jos on jotain kysyttävää mitä ei palstalle halua jostain syystä laittaa.

alkakoot keskustelut:D

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Onnea ZeiZeille moden paikasta, pidät sitten yllä meidän 14-15 vuotiaiden mainetta. :worship: Ja jos mokaat, me revitään sun pää irti. :(

EDIT: Mikähän se maine muuten on? :rolleyes:

EDIT 2: Siirsin tämän viestin pois tuolta muualta.

Originally posted by Warheart
Onnea ZeiZeille moden paikasta, pidät sitten yllä meidän 14-15 vuotiaiden mainetta. :worship: Ja jos mokaat, me revitään sun pää irti. :(

EDIT: Mikähän se maine muuten on? :rolleyes:

EDIT 2: Siirsin tämän viestin pois tuolta muualta.

koitan olla mokaamatta mitään, niin sun ei tarvitse tulla tappamaan mua:D

Kyllä ehdottomasti vilpittömät onnittelut ZeiZei sinulle tästä uudesta hommasta! :) Kannahan uutta nimikettäsi vastuullisesti ja asiallisesti. :thumbs:

Jep jep. No onnittelempa minäki nyt ZeiZeitä moden paikasta. Pidä homma ruodussaan :whip:

:love:

Jees, kauan eläköön 15-vuotiaat reenaajat. Mutta onnea vaan homman johdosta! :worship:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Arvioikaa mun ohjelma:

1. penkkiä
2. hauista
3. sustaa
4. decaa

Ja sit kierto uudestaan. Miltäs kuulostaa? tarkoitus ois nostaa penkistä 75 kiloa jouluun mennessä.

Baarikellollekin tiedoksi, kyseessä oli vitsi. Hymyilkää.

Onnea vaan zeizeille. :)

Originally posted by VahvaJussi
Arvioikaa mun ohjelma:

1. penkkiä
2. hauista
3. sustaa
4. decaa

Ja sit kierto uudestaan. Miltäs kuulostaa? tarkoitus ois nostaa penkistä 75 kiloa jouluun mennessä.

:worship: varmasti toimii..

Nii, ja tsemiä ZeiZei:lle :arvi:

Re: mm...

Originally posted by nelkku
määrittele "aloittelija".
Hmmm, pistit pahan. Pari määritelmää:

- treenannut vasta vähän aikaa. Aika on suhteellista. Joillakin on 6 kk treenauksen jälkeen tietoa ja ehkä taitoakin enemmän kuin monilla 3 vuotta treenanneilla
- perusasiat vielä vähän hakusessa
- aloittaa 53 uutta viestiketjua treeniohjelmastaan viikon aikana

ZeiZei..sä tuut epäonnistuuuuu *Osoittaa sormella*hähäää...ei vaiskaa...pidä tarpeeks tiukkoja paitoja ettei kusi nouse päähän..hihihi,eiku onnee vaan tiellesi :thumbs:

Re: Re: mm...

:offtopic:
Originally posted by Tomi

- treenannut vasta vähän aikaa. Aika on suhteellista. Joillakin on 6 kk treenauksen jälkeen tietoa ja ehkä taitoakin enemmän kuin monilla 3 vuotta treenanneilla

Toi on muuten tosi. Mä oon imenyt tietoa aikalailla tässä viimeisen 9kk aikana ja alkaa ainakin tuo ravintopuoli olemaan jollain tasolla. Tosin en mä kenellekkään viitti/kehtaa antaa mitään vinkkiä noista jutuista, koska koko on luokkaa hävettävä:rolleyes:. Treeniä on takana >1v joista tuo 9kk jollain tavalla järkevää.

Tomille voin laittaa tässä samassa kysymyksen, että onko tuo gay kokoontuminen siellä Majoyrsilla vielä mahdollinen? Tässä on muutama keikka tulossa Helsinkiin ja voisin joku lauantai tulla hieman hakemaan oppia pohkeeseen.

edit. Onnea tosiaan ZeiZeille nimityksen johdosta :thumbs:

Re: Re: Re: mm...

Originally posted by Jakob
Tomille voin laittaa tässä samassa kysymyksen, että onko tuo gay kokoontuminen siellä Majoyrsilla vielä mahdollinen? Tässä on muutama keikka tulossa Helsinkiin ja voisin joku lauantai tulla hieman hakemaan oppia pohkeeseen.
Vai että gay-kokoontuminen? :D Joo, on se mahdollista, mutta mielellään juuri viikonloppuna ja Nivean kanssa. Tässä tulee muutama seuraava viikko olemaan uusien työkuvioiden ja muuton kanssa vähän matalalentoa, joten arkipäivien aikataulusta en oikein voi sanoa etukäteen mitään, kun en oikein itsekään niistä tiedä.

way to go zeizei..siinäpä onkin hyvä mantelinperijä mikelle ja tomille kun aika jättää..:D :piis:

Re: mm...

Originally posted by nelkku
määrittele "aloittelija".

No tiätysti henkilö joka nostaa alle 1.5 kertaa oman painonsa penkistä.. ainakin voimapuolella :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom