"Aloittelijoiden keskustelupalsta"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by tommih
Oliks toi nyt läppä vai ihan tosissaan tehty?
Hei jotain rajaa nyt.
Tommih, please, älä tee tätä itsellesi. Satutkos muistamaan sen kysymysryöpyn, minkä teit Pakkotoistolle parin ensimmäisen viikon aikana kun olit rekisteröitynyt? No, minä ainakin muistan. Helvetin hyviä peruskysymyksiä, ei siinä mitään, mutta joka toinen posti oli by tommih ja nyt itse naureskelet samalle asialle?

Nyt vaatii multakin vaan itsekunnioitusta kehdata mennä tuonne aloittelijoiden puolelle piipittämään miksei penkiltä nouse. Hyvä että tuollainen tehtiin toivottavasti vaan joku vaivaituisi hyvää hyvyyttänsä vastailemaan minunkin itsestäänselviin kysymyksiin.:nolo: :david: :whip:

Toi on hemmetin hyvä homma.

Toivottavasti vaan keskustelu pysyy siistinä eikä tuu niitä ainaisia "trolli, söörtsi, löörtsi" -vastauksia.

En nyt halua olla mikään ilon pilaaja, mutta onko tuossa "Aloittelijoiden osio." <- pakko olla tuo piste lopussa ? :david:

Toi on hyvä idea, ehkä nyt tulee enemmän "helppoja" kysymyksiä kun ensimmäiseksi ei tuu käytä söörtsii kommentteja.

Re: Re: "Aloittelijoiden keskustelupalsta"

Originally posted by Tomi
Tommih, please, älä tee tätä itsellesi. Satutkos muistamaan sen kysymysryöpyn, minkä teit Pakkotoistolle parin ensimmäisen viikon aikana kun olit rekisteröitynyt? No, minä ainakin muistan. Helvetin hyviä peruskysymyksiä, ei siinä mitään, mutta joka toinen posti oli by tommih ja nyt itse naureskelet samalle asialle?

Kiva, ku menit kertoo koko kansalle! Nyt mun katu-uskottavuus laskee!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom