Aloittelijan vatsalihaksien kiinteytys

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs vatsaa pitäis saada treenattua kiinteämmäksi. Ylimääräistä rasvakerrosta on hieman kertynyt ja se pitäisi saada kiinteytettyä ja vähennettyä vatsalihasliikkeillä. Näitä vatsalihasliikkeitä en oikeastaan ennen olekkaan tehnyt, joten tässä tapauksessa on aloitettava A:sta, eli voimaa vatsalihaksista ei paljon löydy. Toivoisinkin, että konkarit kertoisi vatsalihas ohjelman, jota noudatettaisiin päivittäisin tai joka toinen päivä ja jolla saataisiin näyttäviä kiinteyttäviä tuloksia hyvinkin pian, vaikkapa jo kuukauden sisään. Sixpäkin näkymistä voitaisiin sitten suunnitella sinne kesän tienoille.

Ylimääräistä rasvakerrosta on hieman kertynyt ja se pitäisi saada kiinteytettyä ja vähennettyä vatsalihasliikkeillä.
aloitetaan siitä tosiasiasta että tämä ei ole käytännössä mahdollista.ylimääräinen rasvakerros häviää dieettaamalla,ei tekemällä miljoonia vatsalihasliikkeitä

Et sä ny pelkästään vatsalihasliikettä tekemällä sinä ihunaa sikspääkki oih saa näkyville. Vaan dieetillä.

Joo dietillä saa sixit paistamaan, eikä haittaa vaikkei löytyisikään voimaa vatsalihaksistasi... ei toistojen määrä, vaan laatu ;)

Elikkäs vatsaa pitäis saada treenattua kiinteämmäksi. Ylimääräistä rasvakerrosta on hieman kertynyt ja se pitäisi saada kiinteytettyä ja vähennettyä vatsalihasliikkeillä. Näitä vatsalihasliikkeitä en oikeastaan ennen olekkaan tehnyt, joten tässä tapauksessa on aloitettava A:sta, eli voimaa vatsalihaksista ei paljon löydy. Toivoisinkin, että konkarit kertoisi vatsalihas ohjelman, jota noudatettaisiin päivittäisin tai joka toinen päivä ja jolla saataisiin näyttäviä kiinteyttäviä tuloksia hyvinkin pian, vaikkapa jo kuukauden sisään. Sixpäkin näkymistä voitaisiin sitten suunnitella sinne kesän tienoille.

- Jorkkisorkki -

Osta abtronic....

No ei, mut kyselit tuota ohjelmaa, tässä yksi:
Voimapyörä 3x
Istumaannousu jalat tukemattomana 3x
Jalkojen nostot 3x
Lankku 2x30sek (syville vatsoille)

Toistoja en laita, ne voi itse miettiä, ei kuitenkaan enempää kuin 15
Painoja lisäät sitä mukaa kun homma alkaa luistaa.
Liikkeet hitaasti ja hyvällä tuntumalla, välillä pysäyttäen.

Edit: Niin ja tosiaankin, dietillä ne vatsat sieltä esiin tulee, varsinkin tuo alavatsa...

Voimapyörä 3x
Istumaannousu jalat tukemattomana 3x
Jalkojen nostot 3x
Lankku 2x30sek (syville vatsoille)

Toistoja en laita, ne voi itse miettiä, ei kuitenkaan enempää kuin 15
Painoja lisäät sitä mukaa kun homma alkaa luistaa.
Liikkeet hitaasti ja hyvällä tuntumalla, välillä pysäyttäen.

Edit: Niin ja tosiaankin, dietillä ne vatsat sieltä esiin tulee, varsinkin tuo alavatsa...

Tämä selvä. Kiitos vastauksista.

Jos et salilla käy, niin en suosittele treenaamaan vatsaa niinkuin sua neuvottiin. Ei ole mitään typerämmän näköistä kuin treenatut vatsalihakset treenaamattomassa kropassa. Eli dietille vaan. Kaikki saa six päkin näkymään kun on vähäset rasvat.

Siis onko näitä vatsoja treenattava eri tavoin kuin muita lihaksia? Itse olen laiha joten päkki näkyy, kannattaako niitä treenata nyt sitten tyyliin 4x10 rutistukset lisäpainoin vai jotain 20 rutistusta, 20 jalkojennostoa jne.?

No kylhän ne siinä suhteessa on eri asia että esim hauis on yks lihas, kun vatsalihakset on monta pientä lihasta. Vatsalihaksia saa kans treenata forkkujen tapaan aika paljon ennen kuin menevät "tukkoon", toistoalue riippuu vähän liikkeestäkin

Jos et salilla käy, niin en suosittele treenaamaan vatsaa niinkuin sua neuvottiin. Ei ole mitään typerämmän näköistä kuin treenatut vatsalihakset treenaamattomassa kropassa. Eli dietille vaan. Kaikki saa six päkin näkymään kun on vähäset rasvat.
Eikä ole mitään typerämmän näköistä kuin treenattu yläkroppa tikkumaisten kanankoipien jatkeena, mutta monet treenaa silti pelkkää yläkroppaa :david:

Siis onko näitä vatsoja treenattava eri tavoin kuin muita lihaksia? Itse olen laiha joten päkki näkyy, kannattaako niitä treenata nyt sitten tyyliin 4x10 rutistukset lisäpainoin vai jotain 20 rutistusta, 20 jalkojennostoa jne.?
Ei ole treenattava eri tavalla, ihmeellistä, että monet kuvittelee, että vatsat vaatii 4x500 kasvaakseen....
Järkeä kannattaa käyttää näissäkin, ei tuo 20 toistoakaan väärin ole, varmaan jotain tulosta tulee silläkin. Itse suosisin kuitenkin 4x10 lisäpainoin.

No kylhän ne siinä suhteessa on eri asia että esim hauis on yks lihas, kun vatsalihakset on monta pientä lihasta. Vatsalihaksia saa kans treenata forkkujen tapaan aika paljon ennen kuin menevät "tukkoon", toistoalue riippuu vähän liikkeestäkin

Öh, toivon hartaasti, että et kuvittele, että ne 6 tai 8 "palloa" siinä edessä ovat kaikki eri lihaksia...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikä ole mitään typerämmän näköistä kuin treenattu yläkroppa tikkumaisten kanankoipien jatkeena, mutta monet treenaa silti pelkkää yläkroppaa :david:

Tuo on kyllä totta. Itse ainaki pakotan itseni treenaamaan jalkoja vaikka se onkin aivan perseestä, perseemmästä olisivat treenaamattomat jalat.

Ei ole treenattava eri tavalla, ihmeellistä, että monet kuvittelee, että vatsat vaatii 4x500 kasvaakseen....
Järkeä kannattaa käyttää näissäkin, ei tuo 20 toistoakaan väärin ole, varmaan jotain tulosta tulee silläkin. Itse suosisin kuitenkin 4x10 lisäpainoin.

Näin olen itsekin ajatellut. Kirjassa "Bodaa Arnoldin kanssa" Arska neuvoo että vatsoja on treenattava muista lihaksista poiketen koska ne "ovat vartalon suhteellisesti laiminlyödyin alue" yms. Vähän oudolta tuntuu. Perustelut pohkeiden erilaiselle treenille ovat paremmat, kirjan mukaan ne joutuvat kannattelemaan koko ajan kehoa ja vaativat siksi jotain totuttelua treeniin eli monen toiston sarjoja.

Öh, toivon hartaasti, että et kuvittele, että ne 6 tai 8 "palloa" siinä edessä ovat kaikki eri lihaksia...

Oikaisitpa sitten suuren väärinkäsityksen täälläkin päin!

---------------------

Onko seuraava mielestänne hyvä vatsalihasharjoite: tavalliset rutistukset niin, että lisäpainot ovat käsipainoina joita pidän olkapäillä niin että laitan suuren levypainon reunimmaiseksi ja tuen käsipainon olkapäälle sen varaan? Toivottavasti tajusitte.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom