Aloittelijan ravinto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kämsy
  • Aloitettu Aloitettu
Eli olen todella laiha nuorimies. olen 185cm pitkä ja painan 67kg. Pitäisi siis saada massaa lisää. oon käynyt salilla parisen kuukautta ja vetänyt yhden WHEY+ heraproteiini jauhepussin eikä paino ole noussut yhtään vaan pysynyt samassa. käyn salilla 3-4krt viikossa.

miten saisin parhaiten painoni nousemaan jotta muodostuisi pelkästään lihasta eikä kehoon tulisi rasvaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli olen todella laiha nuorimies. olen 185cm pitkä ja painan 67kg. Pitäisi siis saada massaa lisää. oon käynyt salilla parisen kuukautta ja vetänyt yhden WHEY+ heraproteiini jauhepussin eikä paino ole noussut yhtään vaan pysynyt samassa. käyn salilla 3-4krt viikossa.

miten saisin parhaiten painoni nousemaan jotta muodostuisi pelkästään lihasta eikä kehoon tulisi rasvaa?

Perusedellytys on että syöt enemmän kuin kulutat jolloin massaa alkaa kertyä. Et kerro yhtään miten muuten syöt joten on täysin mahdoton sanoa miksei paino ole noussut. Voisin kuitenkin 100% varmuudella sanoa että et ole syönyt riittävästi, massaa tulee aina väkisin liikaa syömällä, mutta lihasta ei kilokaupalla kyllä kuukaudessa lisää saa mitenkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom