Aloittelijan protskut

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä täytän tässä kohta 15v ja pituutta n. 180 ja painoa n.65kg.. Kannattaako vielä ottaa edes lisäravinteita käyttöön kun olen reenannut vasta noin 3 kuukautta. Ja millasta suosittelisitte missä olis paljon proteiinejä, maustettua ja halpaa...

PS. Näitä treadeja löytyy varmasti jo ihan liikaa, mutta itse en yhtään löytänyt.. :david:

Kannattaa, ei kuitenkaan ole välttämätöntä. Palautusjuomaksi kannattaa ainakin, muuten et tarvitse mikäli saat tarpeeksi proteiinia muusta ruuasta. Jotain hiilihydraattia myös sekaan. Jos välttämättä maustettua haluat niin esim. Evolution Whey1 on hyvä vaihtoehto.

Meinasin alkaa sekottamaan kirjottajan päätä ja kertoa että mitään hiilarijauheita tuskin tarvitset.. Pelkällä heralla saa hyvän välipalan/palkkarin ja jos jotain hiilareita haluaa niin vaikka banaani siihe kylkeen, mutta onneks tulin järkiini ja jätin kertomatta.

Mitenkä hera palauttaa?
Kun treenataan niin rikot lihasta. Nyt kun kroppa on lihasta purkavassa tilassa (katabolia) treenin jälkeen täytyy kroppa nopeasti saada lihasta rakentavaan tilaan (anabolia). Hera on proteiinia ja koska hera imeytyy nopeasti on se ideaalinen juurikin palkkarissa, jotta keholle saadaan nopeasti rakennusaineita eli proteiinia ja hiilaria. Ei se hera palauta vaan kaikki "rakennusaineet" palauttaa kroppaa (se hera mukaan lukien) ja auttaa kroppaa rakentamaan sitä lihasta.

Hyvin selitetty, kiitos. Mutta silloinhan väite "pelkällä heralla saa hyvän palkkarin" ei pidä paikkaansa, koska polttoaine puuttuu.

Hyvin selitetty, kiitos. Mutta silloinhan väite "pelkällä heralla saa hyvän palkkarin" ei pidä paikkaansa, koska polttoaine puuttuu.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=86721

"Hiilarit voivat periaattessa olla mitä vaan kunhan eivät ole pelkkää fruktoosia. Fruktoosi on kuitenkin etenkin treenin jälkeen erittäin hyödyllinen ja sitä kannattaa myös ottaa ennen treeniä. Malto tai mikä tahansa muu nopea hiilari ei ole pakollinen."

Kuten huomaat kirjoitin että hiilarit voi ottaa vaikka banaanista tms. Hiilihydraattijauhe ei ole pakollinen.

Koitas WHEY2 juomaa ufs liikkeestä.
:offtopic:
Onko pakkiksessa tapana suositella UFSin tuotteita sponsorointimielessä vai miksi ne tulevat aina esille? Vai ovatko ne yksinkertaisesti niin hyviä, että niistä kannattaa maksaa? Mitä ite oon selannu, niin oon löytäny "vastaavia" tuotteita kuin ufsin halvemmalla. Tuskin sillä on ainakaan aloittelijalle niinkään merkitystä vetääkö merkkikamaa vai jotain pieruheraa vai miten on? Itellä alkais lompakko laihtumaan kohtuuttomasti, jos joutuisi noita kalliimpia lisäravinteita tilaamaan.
:offtopic:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom