Selvitin ite asian ja muille tiedoksi että kyykyssä ja hackissa ei niin tarvii tehdä, eikä jalkaprässissä :). Kyykyssä vaarana et lantio menee sit väärään asentoon.

Mut nyt mul ois semmonen kysymys että treenaan 4on1off, niin pitääkö mun ottaa aamulla se 20-30g protskua ku edelliseltä päivältä lihas palautuu ja sit vielä sen päivän treenin jälkeen, jos treenaan siinä aamupäivän aikana kuitenki. 2 desiä palkkaria päivässä tulee aika kalliiks!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mut nyt mul ois semmonen kysymys että treenaan 4on1off, niin pitääkö mun ottaa aamulla se 20-30g protskua ku edelliseltä päivältä lihas palautuu ja sit vielä sen päivän treenin jälkeen, jos treenaan siinä aamupäivän aikana kuitenki. 2 desiä palkkaria päivässä tulee aika kalliiks!
Ei palkkari korvaa lepoa vaikka kuinka monta desiä vetäis, eikä erillinen protsku tankkaus aamulla eilisen treeneihin vaikuta.
 
Ei palkkari korvaa lepoa vaikka kuinka monta desiä vetäis, eikä erillinen protsku tankkaus aamulla eilisen treeneihin vaikuta.
Joo eikun mietin just sitä että jos edellisenä päivänä oon vaikka vetäny rinta+hauis ihan piippuun, ni seuraavana päivänä ne vielä palautuu/kasvaa, että voiko mennä vaan yhellä desillä(20g prot.) Sinä päivänä ku ne on vielä palautumassa ja sit ois jalkatreeniki. Nyt ainaki toistaseks oon menny silleen että heti aamulla protskuu se 20g ja sit treenin jälkeen kans sama setti protskuu. 4-jakosella siis treenaan. Oli ehkä vähän tyhmä kysymys ja hätäseen laitettu, en usko että se yks skuuppi riittää lihaskasvumielessä ku edellisestä treenistä viel palaudutaan/lihasvaurioita korjataan ja sit vedetäänki jo jalat
 
Joo eikun mietin just sitä että jos edellisenä päivänä oon vaikka vetäny rinta+hauis ihan piippuun, ni seuraavana päivänä ne vielä palautuu/kasvaa
Lepopäivänähän ne vasta alkaa kasvamaan. Jos syöt siis riittävästi kunnon ruokaa niin että ne kasvaa. Lepäisin myös vähän enemmän kuin 2pv 8 treenipäivää kohden
 
Ootteko kokeneemmat vähentäneet treenivolyymiä dieetillä (-500kcal)?
Vai meettekö vastaavalla treeniohjelmalla kuin ns normikaudella?
 
Ootteko kokeneemmat vähentäneet treenivolyymiä dieetillä (-500kcal)?
Vai meettekö vastaavalla treeniohjelmalla kuin ns normikaudella?
Itellä oli tapana vaihtaa lyhyempiin sarjoihin, hermosto- ja nopeuspainotteiseen treeniin tavoitteena joko säilyttää samat voimat pienempänä tai jopa ihan pientä kehitystä saada aikaan samalla kun pienenee :)
 
Kaveri aloitellut salilla käyntiä ja haluaisi jonkun maastaveto-ohjelman. Sopiiko perinteinen venäläinen maastaveto-ohjelma aloittelijalle? Puolisen vuotta maastavetotreeniä ja 160 nousee ainakin mitä kertoi
Alunperin toi oli nimellä kyykkyohjelma ja toistolta taitaa löytyä jostain vuosikymmenen takaa joku hurja joka ton vedossakin teki.
Imo liian rankka jo kyykyssä. Penkissä vielä toimi ihan jees kun samalla hölläsi hartia ja selkätreeniin tukevaksi/ylläpitäväksi ja ojentaja/rinta/etuolalle ei mitään muuta kuin penkki.
 
Pystypunnerrus käsipainoilla. Salin penkin säätö menee 15 asteen välein, joten järkevistä valinnoista on tarjolla 60 tai 75. Paljonko välii kumman ottaa? Tai kummanko ottasit ite?
 
Hei, onko sillä isoo merkitystä lihasten tottumisen kannalta tai siis että jos teen pääasiassa samalla ohjelmalla ja samoihin lihasryhmiin kohdistuvia liikkeitä mutta vaihtelen niitä liikkeitä fiiliksen mukaan, vai onko kehityksen kannalta kannattavampaa tehdä vaan niitä samoja liikkeitä ainakin jonkun aikaan mielummin kun joka treenissä erilaisia liikkeitä vaikka ne osuvatkin samaan lihakseen säännöllisesti. Toivottavasti joku sai kopin mun pointista 😁
 
Hei, onko sillä isoo merkitystä lihasten tottumisen kannalta tai siis että jos teen pääasiassa samalla ohjelmalla ja samoihin lihasryhmiin kohdistuvia liikkeitä mutta vaihtelen niitä liikkeitä fiiliksen mukaan, vai onko kehityksen kannalta kannattavampaa tehdä vaan niitä samoja liikkeitä ainakin jonkun aikaan mielummin kun joka treenissä erilaisia liikkeitä vaikka ne osuvatkin samaan lihakseen säännöllisesti. Toivottavasti joku sai kopin mun pointista 😁
Helpompi progression kannalta lisätä joitain viikkoja ainakin painoja samoihin liikkeisiin. Tai intensiteettiä, what ever.
 
Moro. Onko liikaa liikkeitä jos teen 1 raskaan perusliikkeen ja 2 tai 3 sivuliikettä siihen päälle. Ja on jonkun verran treenitaustaa että en oo ihan alottelija
 
Back
Ylös Bottom