Juu elikkäs olen 14 vuotias poika. Olen aloittanut treenauksen pari kuukautta sitten ja tuntuu että tulokset ei nouse...Minulla ei ole ollut kunnollista ohjelmaa, olen vain mennyt samoilla mitä kaverikin tekee ja nyt ajattelin että vois ammatti miehiltä kysellä millanen ohjelma pitäisi olla. Salilla käyn kolme krt viikossa riippuen minä päivänä on koululiikuntaa(2 krt viikossa). Tällä hetkellä salipäiväni ovat ma,to,pe. Treenin haluaisin olla voimaa ja lihasta kasvattavaa.Eli tähän asti olen mennyt noin 4-6 toistoa 3- tai 4x...Tavallista MaVea olen tehnyt, Mutta ajattelin lopettaa sen koska pelkään rikkovani selkäni heti kättelyssä, voisi sitten siirtyä siihen myöhemmin, en myöskään tavallista kyykkyä tee koska niskani tulee tosi kipeäksi siitä, Luultavasti tekniikka virhe, mutta luulisin jalkaprässin ajavan saman asian.
Eritoten haluaisin penkkiin lisää puhtia koska maksimi on tällä hetkellä 50g ja risat vaikka kuitenkin olen 176 senttiä ja yli 80kg!!! Ja kuitenkin olen keskiverto ikäistäni vahvempi...Luulisin että siinä on tekniikka virhe tai voihan se toki olla että ojentajissa tai rinnassa loppuu puhti.Mutta kuitenkin ehdotelkaas hyviä ohjelmia. SIIS voimaa ja lihasmassaa haetaan. Eritoten itseni ikäiset treenaajat vois laittaa vinkkiä. Tietenkin haluan myös pitkään treenaajien vinkkejä.
Eritoten haluaisin penkkiin lisää puhtia koska maksimi on tällä hetkellä 50g ja risat vaikka kuitenkin olen 176 senttiä ja yli 80kg!!! Ja kuitenkin olen keskiverto ikäistäni vahvempi...Luulisin että siinä on tekniikka virhe tai voihan se toki olla että ojentajissa tai rinnassa loppuu puhti.Mutta kuitenkin ehdotelkaas hyviä ohjelmia. SIIS voimaa ja lihasmassaa haetaan. Eritoten itseni ikäiset treenaajat vois laittaa vinkkiä. Tietenkin haluan myös pitkään treenaajien vinkkejä.