Aloittelijan ohjelma..yhdellä kädellä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tzu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Tzu

Aloitin salilla käynnin ja eikös sitten mun huippu hyvällä tuurilla käsi menny paskaks, eli siis tuo vasen ranne murtu. :curs: Olisinkin kysellyt hyviä vinkkejä, mitä siellä salilla vois tehdä puolikkaalla kädellä? Jalkoja nyt voi tehdä hyvin, samoin vatsat, mutta mitä muuta? Ja mites paljon sitä uskaltaa vääntää sen jälkeen, kun kipsi poistetaan? Kellään ollut sama tilanne?

Aloitin salilla käynnin ja eikös sitten mun huippu hyvällä tuurilla käsi menny paskaks, eli siis tuo vasen ranne murtu. :curs: Olisinkin kysellyt hyviä vinkkejä, mitä siellä salilla vois tehdä puolikkaalla kädellä? Jalkoja nyt voi tehdä hyvin, samoin vatsat, mutta mitä muuta? Ja mites paljon sitä uskaltaa vääntää sen jälkeen, kun kipsi poistetaan? Kellään ollut sama tilanne?

Oot siis ostanut jo salikortin? Siis onko siellä "pakko" käydä käsi paskana?

Kyllähän salilla voi hyvin käydä käsi paskana, kun vaan ottaa easysti. Voi vatsoja ja jalkoja treenata, kunhan varoo kättä. Kipsin poiston jälkeen en osaa sanoa kuinka kauan kannattaisi olla treenaamatta käsillä, joku viisaampi saa vastata tähän.

Jalka- ja vatsalihasliikkeiden lisäksi mieleen tulee äkkipäätä:
  • Pullover-kone
  • Niskaliikkeet
  • Pohkeet
  • Kohautukset pohjeprässissä
  • Vipunostokone, jossa pehmuke kyynärpään kohdalla
  • Pec-deck :) yleensä en suosittele, mutta tässä tapauksessa...
Takakyykyssä tulee ranteisiin melkoinen paine, mutta etukyykkky olisi ehkä mahdollinen sillä "kädet ristissä"-otteella. Ja sitten Zercher-veto onnistuisi ilman ranteita, samalla periaatteella siis kuin Zercher-kyykyssä.

ranne kipsissä etukyykkyä eh ? hell no. käytä hackkia, tai prässejä menee vielä enemmän solmuun rantees, jos kyykkäilemään rupeet.

^niin, sinäpä sen sanoit. Tänään juuri ajattelinkin, että aloitan leuanvetoharjoittelut...yhdellä kädellä, juuh..:whip:

Niin se toinen asia, ei tietenkään tarvi käydä salilla käsi paskana, kyllä sen kortin saa katkolle, mutta kun en halua! Helvetti, jos olen just alottanut salilla käynnin, niin minähän käyn, vaikka kontaten! Kyllähän siellä pystyy soveltamaan ja hyviä vinkkejä tulikin. Pitääkin huomenna testailla.:)

Kannattaa varmaaan tuota kyykkyäkin korvata smithikyykyllä tai prässillä. Jos tulee horjahdusta, äkkinäistä korjausta tms. niin voi antaa vahingossa painoa sairaalle ranteelle.

E: Pakkosovellukset löytyykin juuri sieltä salilta. Luonnollisesti mitä suurempi tai "neidimpi" sali, sitä enemmän mahdollisuuksia treenata lihaksia rasittamatta ranteita. Ei kannata mylskään tuon kipsin varaan liikaa painoa laskea ;)

Alat treenaamaan vaan oikeaa kättäs hauista pelkästään ihan lihastasapainon vuoks:D Jalat treenailet ja kun kipsi lähtee niin iisisti alottelet ja varot sitä rannetta.

Onhan se koomista katsoa kun vääntäisi hurjilla painoilla jalkaprässiä käsivarsi kipsissä. (lue:koko käsi)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Runkata voi yhdellä kädellä. Kasvaa hauikset ja ojentajat, kenties forkut, sillä tarvitsethan pitovoimaa. Huom. oma oikea käteni on kasvanut paremmin joka iltaisella 5 min runkulla.

ranne kipsissä etukyykkyä eh ? hell no. käytä hackkia, tai prässejä menee vielä enemmän solmuun rantees, jos kyykkäilemään rupeet.
En tiedä miten paljon kipsi on tiellä, mutta ei etukyykyssä ranteeseen tule vääntöä tai painetta, jos kädet on tangon päällä ristissä. Eri asia sillä toisella otteella. Parempi tietty koneilla kuitenkin.

Runkata voi yhdellä kädellä. Kasvaa hauikset ja ojentajat, kenties forkut, sillä tarvitsethan pitovoimaa. Huom. oma oikea käteni on kasvanut paremmin joka iltaisella 5 min runkulla.

:thumbs: , :wall: vai miten pitäs reagoida?? Runkkaisinko dildoa?? Vai ukkoani? Siitähän tuo tykkäis, mut joo, käyttäköön vaan omaa vasuriaan.:lol2:

mites paljon sitä uskaltaa vääntää sen jälkeen, kun kipsi poistetaan? Kellään ollut sama tilanne?
Mulla oli täysin sama tilanne kun alottelin kanssa salilla käyntiä vaikka ihan alkutaipaleella oon vieläkin. Eli kyllähän se aikaa vie että pystyy mitään kunnolla tekeen tai riippuu tietysti kuinka pahasti käsi paskaksi on mennyt. mulla meni aikaa noin 2kk ennenkö pysty tekemään oikeestaan kunnolla mitään joka rasitti rannetta. :arvi:

:thumbs: , :wall: vai miten pitäs reagoida?? Runkkaisinko dildoa?? Vai ukkoani? Siitähän tuo tykkäis, mut joo, käyttäköön vaan omaa vasuriaan.:lol2:
:lol2: Eipä tainnu pojat huomata että kyseessä olikin naisihminen.

Aikalailla koneisiinhan tuo harjoittelu rajoittuu, jos käsi paketissa on. Kai sitä järkeä käyttämällä selviää mitä laitteita olet kykeneväinen käyttämään.

Mulla oli täysin sama tilanne kun alottelin vaikka ihan alkutaipaleella oon vieläkin. Eli kyllähän se aikaa vie että pystyy mitään kunnolla tekeen tai riippuu tietysti kuinka pahasti käsi paskaksi on mennyt. mulla meni aikaa noin 2kk ennenkö pysty tekemään oikeestaan kunnolla mitään joka rasitti rannetta. :arvi:

Suositut

Back
Ylös Bottom