Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tykkään henk. koht. tehä yks jakosella koska saan sillä parhaimman rasituksen. ja teen kaikki sarjat ihan loppuun vääntäen. vaikka itku tulisi :D
Tykkään henk. koht. tehä yks jakosella koska saan sillä parhaimman rasituksen. ja teen kaikki sarjat ihan loppuun vääntäen. vaikka itku tulisi :D
Jaahas, tämä olikin minulle uusi tieto. Itse treenaan 4-jakoisella ja kehityn kyllä jatkuvasti.koska sanotaan että jos ei samaa lihasta treenaa 72 tuntii. lähtee samoista asetelmista kuin aijemminkin.
koska sanotaan että jos ei samaa lihasta treenaa 72 tuntii. lähtee samoista asetelmista kuin aijemminkin.
Hyvää juttua. Ite alottelin silloin joskus 2-jakoisella ohjelmalla ja kehityin sillä kyllä älyttömän hyvin. Tästä muistona kämmenen kokoiset raskausarvet kummassakin sisäreidessä.no en mä nyt ainakaa alottelijal menisi suosittelee 5-jakosta tai 4 jakosta jos haluaa nopsaan kehittya niin 1-jakonen on siihen paras ratkasu. tkee vaan pääliikkeitä. Niin ja se on ihan ammattilaiselta kuultua että jos ei samaa lihasta treenaa 72 tuntii on se kehittymisen kannalta hitaampaa.
Miksi muuten ammattibodareista suurin osa treenaa 4 tai 5- jakoisilla jos se ei ole ideaali? Se toimii niille parhaiten.