Aloittelijalle neuvoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuoski
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Nyt on vähän ylimääräistä aikaa, niin tässä tällainen esimerkki. Paremmasta en kuitenkaan tiedä.

1. Rinta, olkapäät, hauikset
2. Jalat
3. Selkä, ojentajat

Penkkipunnerrus 3 x 6-8
Vinopenkkipunnerrus käsipainoilla 3 x 8-12
Pystypunnerrus edestä 2 x 6-8
Vipunostot sivuille 2 x 8-12
Vipunostot taakse 2 x 8-12
Hauiskääntö tangolla 3 x 8-12
Hauiskääntö käsipainoilla 3 x 8-12

2. Jalat

Reidenojennus 3 x 10-15
Kyykky tai jalkaprässi 4 x 8-12
Sjmv tai reidenkoukistus 4 x 10-15
Pystypohjenousu 2 x 10-12
Pohkeet istuen 2 x 8-12

3. Selkä, ojentajat

Ylätalja eteen 3 x 10-15
Alatalja 3 x 8-12
Kulmasoutu 3 x 10-15
Kapeapenkki 3 x 8-12
Ranskalainen punnerrus 3 x 8-12

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Originally posted by VahvaJussi
No, treenaa miten lystää. Mä ainakin vältän tollasia ohjelmia.

Jos en väärin muista niin myös sinä olet treenannut tällä jaolla:
1. Selkä
2. Rinta, olkapäät
3. Jalat
4. Kädet

Joten miksi nyt vastustat kyseistä split(hd pohjaista) ohjelmaa?
vaikka toi 2X viikossa koko kroppa ohjelma toimiikin sulla hyvin tällä hetkellä niin miksi sen pitää olla ainut toimiva ohjelma?

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=12616&perpage=20&pagenumber=1

edit: Täytyy kokeilla tota 2X kertaa viikossa koko kroppaa ohjelmaa jossain vaiheessa, just kirjoitin pääpiirteittäin mun ohjelman. Jossa on ylä ja alakroppa+kädet super sarjoina 2 kertaa viikossa

Makew, olen treenannut tolla jaolla joskus alussa, ja silloin nyt kehittyy ihan millä ohjelmalla vaan, mutta nykyään en vaan tykkää siitä, että osa lihaksista saa "epäsuoraa" rasitusta silloin kun niitä ei ole tarkoitus treenata. Sanotaan nyt sitä sitten vaikka mielipiteeksi. :)

Originally posted by VahvaJussi
Makew, olen treenannut tolla jaolla joskus alussa, ja silloin nyt kehittyy ihan millä ohjelmalla vaan, mutta nykyään en vaan tykkää siitä, että osa lihaksista saa "epäsuoraa" rasitusta silloin kun niitä ei ole tarkoitus treenata. Sanotaan nyt sitä sitten vaikka mielipiteeksi. :)

No mikäs siinä, kukin tavallaan. Mutta kyllä sillä hd menetelmälläkin on saatu tuloksia aikaan...
mutta yhden treeni menetelmän ylivertaiseksi julistaminen johonkin toiseen menetelmään nähden on sinänsä turhaa:kippis1:.
Toisaalta jos joku ohjelma tuo:
aina vaan 1 kg tai vähän päälle painoa lisää kuukaudessa(edellyttäen että toi painon lisää on pääosin lihasmassaa eikä pelkkää fläsää), niin miksipä ei sillä treenaisi.
Vaikuttaa ihan pätevältä tavalta treenata toi 2 kertaa lihasryhmä läpi viikossa systeemi, tarpeeksi lepoa ja tarpeeksi treeniä.

Suunnitelmissa alkaa treenaamaan kuukauden tai parin päästä tollasella.
Hd treenauskin alkaa välillä kyllästyttämään...

Originally posted by Warheart
Nyt on vähän ylimääräistä aikaa, niin tässä tällainen esimerkki. Paremmasta en kuitenkaan tiedä.

2. Jalat
3. Selkä, ojentajat

oon tehny vain tota ohjelmaa ja oon todennut ihan hyväksi. eikös kannata tehdä ylätaljalla taaksekkin...

mikäs muuten olis yleisin kolmijakoinen ohjelma?1

Originally posted by fisu
eikös kannata tehdä ylätaljalla taaksekkin...
Kyllä sitä voi tehdä, jos sopii olkapäille. Ongelmia saattaa kuitenkin tulla.
mikäs muuten olis yleisin kolmijakoinen ohjelma?
Veikkaisin, että se on tämä työntävät, jalat, vetävät.

1. Rinta, olkapäät, ojentajat
2. Jalat
3. Selkä, hauis

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom