Aloittelijalle hieman neuvoa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve,

En tiedä edes miksi tämän ketjun tein, mutta ajattelin että jos jollain saman kokeneella olisi jaella vinkkejä sekä kannustusta.

Eli, olen koko pienen ikäni(20v) ollut todella isokokoinen, amiksessa parhaimmillaan paino kävi yli 120, mutta sain alle puolessa vuodessa pudotettua sen samaan missä se on nyt pari vuotta jojoillut, 100 ja 105 kilon välimaastossa(pituutta 182cm).

Ala-asteen sählyjä lukuunottamatta en ole koskaan liikuntaa harrastanut.

Luulen että geenini ovat todella hyvät, mutta ole koskaan antanut niille mahdollisuutta loistaa laiskuuden ja ruokahalujeni vuoksi.
Koska olen aina ollut kouluissa ja porukoissa se lihavin, mutta en kuitenkaan jostain syystä mikään läskilyllertäjä. Uima ja juoksuviesteissä tuli oltua joka kerta, ja ihmiset ihmettelevätkin että miten tämän kokoinen kaveri voi olla niinkin hyvässä kunnossa.

Intissä cooperin testissä tuli juostua 2500m, mikä ei ole huippusuoritus, mutta mielestäni suhteellisen kova tulos tällä koolla ja sillä, että ainoa asia mitä intissä tein oli movetus.

Lääkärintarkastuksessa siellä ihmeteltiin että olenko jokin huippu-urheilija tai onko raskasta liikuntataustaa, koska leposyke oli 55.

Syke ja verenpaine ovat aina olleet loistavassa kunnossa, ja olenkin tottunut lääkäreiden ihmettelyyn.
Myöskin hemoglobiini pyörii 180 ja 190 välillä.

Alkuvuodesta olisi tarkoitus liittyä kaveriporukan pihalätkäpeleihin joita he ainakin sen 3 kertaa viikossa pitävät, sekä ruveta avartamaan salimaailman saloja.

Lihaskuntokin on yllättävän hyvä punkerolle sohvaperunalle Mm. armeijan lihaskunto testissä selät, vatsat sekä punnerrukset kiitettävällä tasolla sekä penkistä tuli nostettua 80kg(eka kerta kun koitin ikinä).

Ruokavaliosta sen verran että todella opiskelijapitoinen. Syötyä tulee aina silloin kun siihen on varaa. Välillä saattaa mennä monia päiviä alle 500 kalorilla (kyllä, tiedän että se ei ole terveellistä kropalle) mutta en voi siihen vaikuttaa rahatilanteen ollessa mikä on.
Isoin paheeni on luultavasti alkoholi mitä tuleekin viikonloppuisin(välillä arkisinkin) urakalla.

Olisin kiitollinen jos joillakin olisi paria viisasta sanaa avuksi :D

Ei oo varaa syödä kun 500kcal päivässä, mutta viikonloppusin ja arkisin on varaa ryypätä "urakalla"

Kannattais nyt pikkusen alkaa sitten priorisoimaan noita asioita, jos oikeesti on jotain tavotteita oman terveyden ja ulkonäön puolesta. Eipä tuohon nyt muuta järkevää voi oikein sanoa, kun että kovaa reeniä, viina pois ja puhdasta ruokaa tilalle. Jos myöskin on varaa ylläpitää itsensä viinalla yli 100kilosena, niin varmasti on varaa myös makarooniin ja jauhelihaan.

Mies tuntuu olevan kovassa kunnossa painosta huolimatta. Todella hieno homma. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja sitoudut 3kuukaudeksi treenaamaan kovaan ja syömään hyvin. Sulla nousee tulokset varmaan nopeeta vauhtia ja varmasti laihdut ihan silmissä ja sen jälkeen motivaatio on huipussa. Pistä blogi pystyyn ja kerro miten homma etenee. Tsemppiä! :rock:

Ei sitä kaatamista välttämättä pysty kerrasta lopettaan, kannattaa ainakin viikolla läträäminen jättää pois.

Pystyy jos omaa selkärankaa eikä ole mikään saatanan vätys. Vilu sen jo sanoikin, rahat kiinni ruokaan niin ei voi ryypätä. Samalla kannattaa saksia luottokortit ja lyödä itseään vasaralla päähän joka kerta kun edes miettii jotain pikavippiä. Kyllä siinä nopeasti saa jotain rotia elämäänkin. Tai sitten voi vaan jatkaa ryyppäämistä ja tekosyiden keksimistä.

Loppu sille viinalla läträämiselle, sen jälkeen ruokavalio kuntoon ja treeniä kehiin. Vuoden päästä peilistä katsoo sitten uudestisyntynyt mies.

Loppu sille viinalla läträämiselle, sen jälkeen ruokavalio kuntoon ja treeniä kehiin. Vuoden päästä peilistä katsoo sitten uudestisyntynyt mies.

Aamulla päätin etten ikinä
nöyrry enää ja lopetan kitinän
Muskeleita tahdoin niinkuin oli jo parilla
amisviikset ajoin ja aloin käydä salilla

Vuoden päästä kun baariin menin
en pelännyt ketään ja dunkkuun vetelin
Sortajilleni takaisin maksoin
kannoin naisia kotiin niin paljoin jaksoin

Nyt on uskottavuutta niinkuin ennen oli muilla
minulle ei enää kannata vittuila
Jos aukomaan tulee natsi tai hippi
niin pyyhin sillä ravintolan lattiat
olen tämän kylän sheriffi!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olikohan Chris Powell joka näin sano 4D:n hurjassa painonpudotuksessa, mutta "olet valmis muutokseen, kun ymmärrät lopettaa tekosyiden keksimisen" tms. Loppujen lopuksi kuitenkin me ite tehdään se viimenen päätös omasta tulevaisuudesta. Tsemppiä vain jatkoon! :)

Itse en ainakaan viikonloppujen biletyksistä luovu kun vielä nuoria ollaan, ja ihan hyvin oon saanu kroppaani rakennettua ja elämää pitämään hallinnassa vaikka joka viikonloppu yleensä tulee juotua, molempina päivinäkin. Kunhan pitää huolen että syö kunnolla myös niinä päivinä kun viinaa ottaa. En toki suosittele alkoholin käyttöä , mutta ei se mene niin että jos juot niin koko homma on alusta alkaen pielessä.

Sitä mäkin tossa vähän hain, että kaikkia se absolutistin elämä ei nappaa. Eri asia tietenkin jos on PAKKO saada sitä viinaa, silloin pitää yrittää laittaa asioita tärkeysjärjestykseen. Sori OT.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom