Aloittelijalle apuja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aarejan
  • Aloitettu Aloitettu
Lähdin täältä etsimään apua treenaamisen alkuun.

Nimittäin jos joku kokeneempi viitsisi vihjata jonkinlaista (suht helppoa, yksinkertaista) ruokavalioa. Olen kiinnostunut treenaamaan pääasiassa
pepun aluetta, mutta myös kiinteyttämään vatsaa, hieman lisä reittäkään en pistäisi pahaksi.
Onko siis jotain ravintoa joka tukisi juuri näitä alueita oikeenlaisen treenin kanssa yhdistettynä? proteiinia ja rasvaa juu, mutta miten/mistä sitä kertyisi?
Kannattaako ottaa lisäksi käyttöön lisäravinteita? jos, niin mitä suosittelisitte?
Olen noita lisäravinteita kaupassa tutkiskellut, mutta ostamis vaiheeseen en ole päässyt sillä olen aina jäänyt empimään. mitä eroa on näillä eri merkkisillä, nimisillä valmisteilla?
ja mikä olisi paras ravinne edellämainitsemilleni lihaksille?

kiitos jo etukäteen vastanneille!! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisit kertoo vähän enemmän ittestäs, mut voin jo täs vaihees sanoo että keho ei toimi niin että tietty ruoka/lisäravinne vaikuttais johonkin tiettyyn alueeseen kehoon. Eri ihmisillä rasva kertyy eri paikkoihin, geneettisistä syistä? (näin itse ymmärtänyt). Mutta tota aluetta pystyt muokkaamaan treenillä.

Tyttö.poika pituus paino aloittelia osio

Tyttö, 152pitkä ja paino 40

- - - Updated - - -

Okei huomasin juuri itsekkin, että avasin keskustelut hiukan hassusti. olen treeni osiossa kysellyt neuvoja noiden alueiden treenaamiseen.
Tarkoitin lähinnä sitä, mistä ravinnosta sais niitä oikeita rasvoja ja tarpeeksi proteiinia? kannattaako ottaa käyttöön noita lisäraviteita? ja jos niin mitä jnejne? :)

Kunnon monipuolinen treeni ainakin alkuun ruokavalion yhteyteen. Naisten perseenhinkkaus treenit on ihan yhtä typeriä kuin miesten joiden treeni koostuu pääasiassa haukan pumppaamisesta, penkistä ja vatsarutistuksista.

Paikallista rasvanpolttoa ei käytännössä ole rasva lähtee yleensä viimeiseksi sieltä minne se on ensiksi tullut.
Eli kannattaa treeneissä keskittyä kokonaisvaltaisesti harjoittamaan kroppaa niin säästyt turhalta lihasepätasapainolta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom