Aloittelijalle apua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Make91
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi!
Oon 17v, 177cm poika ja pari kuukautta sitten vaaka näytti pahimmillaan 88kg. Lihasta mulla ei mitenkää kauheesti oo, mut en nyt kyl mikää iha "riisikeppikään". Kumminki n. 9v futista takana nii siinä jalkoihi ja kroppaan kehittyny ainaki vähä lihaksia.
Futiksen lopetin noin 1,5 vuotta ja sillon painoin vielä 65kg. Ja se mikä sen jälkeen on tullu on varmasti suurimmalta osalta läskiä.. :S

Noh, äiti kävi joskus painonvartijoissa ja siltä oli jäänyt semmonen Pistevihko. Oon tän 2kk niitten pisteiden mukaan syöny, mut liikuntaa en oo lisännu juur ollenkaa. Liikun aika vähän, koiran kanssa 4krt viikossa n. 0,5h lenkki.

Mutta paino on kumminki pudonnu mun mielestä yllättävän nopeesti, vaaka näyttää enään 80,5kg

Nyt vielä tavotteena laihtua tonne ~73kg ja sit alkaa lihastreenii.
Mut nyt ois suunnitteilla alottaa lenkillä käynti ja salitreeni. Voisko joku asiasta enemmän tietävä kertoa esim. Minkä pitusta juoksulenkkiä, millainen salitreeni ja tietysti ruokavalio ois siinä samalla kiva saada. En tietenkää odota et joku mulle valmiiks tekis tommosta (vaik tietysti kiva ois ) Mut jotain ehdotuksii ois kiva saada ku tääl porukka kumminki tietää asioista enemmän. Haluisin saada noista treeneistä mahollisimman paljon irti.

Toivon et kukaan mode tätä ei nyt mee poistaa koska haluisin tietää mikä on just oikeenlainen ohjelma.
Kiitos :)

Eihän sun ny tartte laihduttaa enneko alotat lihastreenin.
Selaa sticky topikkien faq:t läpi siä on ohjelmia ja ruokavalioita

Kyllä minä dieettaisin ainakin suurimmat läskit pois ennen kunnon lihastreeniä, ja itsellä oli samat speksit paitsi painoin 94kg ja olin 15 vuotta... ja tiputin 17 kg siitä pois ja vielä mennään, ja kannattaa silti aloittaa toi salil käynti vaikka eihän dieetillä lihasta paljon kasva, mutta se tukee tota dieettaamista helvetin hyvin, näin mulle kerran eräs viisas pakkislainen kertoi :)

Kyllä minä dieettaisin ainakin suurimmat läskit pois ennen kunnon lihastreeniä, ja itsellä oli samat speksit paitsi painoin 94kg ja olin 15 vuotta... ja tiputin 17 kg siitä pois ja vielä mennään, ja kannattaa silti aloittaa toi salil käynti vaikka eihän dieetillä lihasta paljon kasva, mutta se tukee tota dieettaamista helvetin hyvin, näin mulle kerran eräs viisas pakkislainen kertoi :)

Se kunnon treeni mukaan alusta asti! Tietystikään ei voi odottaa mitään "räjähdysmäistä lihaskasvua" jos on miinuskaloreilla. Mutta salitreeni itsessään polttaa kaloreita paljon ja mikä tärkeintä, kunnon salitreeni dieetin aikana minimoi lihaskadon. Ihan vasta-alkaja saattaa jopa saada lisää lihasta miinuskaloreilla!

Itse en todellakaan suosittelisin kenellekään punttireenistä kiinnostuneelle dieettiä ilman punttia!

Se kunnon treeni mukaan alusta asti! Tietystikään ei voi odottaa mitään "räjähdysmäistä lihaskasvua" jos on miinuskaloreilla. Mutta salitreeni itsessään polttaa kaloreita paljon ja mikä tärkeintä, kunnon salitreeni dieetin aikana minimoi lihaskadon. Ihan vasta-alkaja saattaa jopa saada lisää lihasta miinuskaloreilla!

Itse en todellakaan suosittelisin kenellekään punttireenistä kiinnostuneelle dieettiä ilman punttia!
En itsekkään kyllä suositellut?

Oho, jäi tuo viimenen lause vähän huonolle lukemiselle. Siinähän sen pointin sanoit ihan selväst. Sorry, mun moka, kiireessä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita. ;)

Oho, jäi tuo viimenen lause vähän huonolle lukemiselle. Siinähän sen pointin sanoit ihan selväst. Sorry, mun moka, kiireessä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita. ;)
Joo-o. Ei sitä itsekkään tule luettua joskus kunnolla :D Oli pakko vain sanoo ku jäi kaivelemaan ;) Ja sori OT

Hyvähän nuo on oikasta, no tulipahan sanottua sitten kahdelta eri suunnalta samat asiat. Kertaus on hyvästä.

Hyvähän nuo on oikasta, no tulipahan sanottua sitten kahdelta eri suunnalta samat asiat. Kertaus on hyvästä.
Näin on :D Ja Make aina ensin putoaa kohtuu paljon painoo, joka johtuu suurimmaksi osaksi nesteen poistumisesta elimistöstä, en siis väitä että kaikki olis nesteitä. Siitä se lähtee :thumbs:

Edit. Timba tää alkaa mennä meidän OT:ksi ja neuvoiksi, 1 ainoa henkilö meidän lisäksi on postannut tänne :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom