Aloittelijalla pari pulmaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MOrjens vaan ja tosiaan oon ite tällänen ehkä about puol vuat salil käyny 18v kaveri ja mitat on 188/71 kg :eek: et ihan pikkasen on viel varaa tulla massaa lisää. Mua kiinnostais pari asiaa ja tulosta on tullut tässäkin ajassa ja teen sellaista 3päivän kiertoa ja sit 1 lepopäivä esim
1.pvä rinta, hartiat, ojentaja, vatsa
2.pvä jalat vatsa
3.pvä selkä hauis
4.pvä ei salia
ja tä ohjelma on otettu siit Tony Halmeen kirjasta
ja tuntuu ihan hyvältä ja toimii

eli mua kiinnostais et jos treenaa jalat tolla ohjelmalla 2 kertaa
viikossa kunnolla eli kyykky, prässii ojentajaa, koukistajaa ja
pohkeet jaloilla ja sen lisäks käy esim jääkiekkoreeneis peleis eli jää on joku 4-5 krt viikossa, niin voiko ne syödä toistensa tehoa
ja mitä sit pitäis tehdä jos ne haittaa toisiaan? käytän palautukseen kerran päivässä reco2 protskuu ja oliskohan syytä käyttää viel lisää jottai noit kaupast saatavii mömmöi ku kulutus on kuiteski aika suuri, syön aika paljon kans ja vissiin ihan monipuolisesti ja olen myös sellaista lihoamatonta tyyppiä eli
on vaikea lihoa vaikka yrittäisin.
Tosiaan olisin kiitollinen jos jollain ois tietoa tosta rasituksesta ja koska sitä tulee liikaa ja kuitenkaan en ajatellut jääkiekosta tinkiä niin jos jollain olisi ideoita jalkojen reenaamiseen siinä sivussa jos ko. ohjelma ei kannata ja uskoisin myös selviäväni ilman "TonyHalmeOnPelleJaHihhuliP**kapää"-kommentteja

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulle toi halmeen ohjelma ei ainakaa ja ei ihme ku esim jalkapäivä kakkospäivänä ja kolmospäivänä sit pitäis saada aikaseks maastaveto....:rolleyes:

Et no saattaa joillain toimii mut ei toiminu mulle:D

Mulla toimi nuo Halmeen systeemit tosi hyvin!mutta suosittelen että teet itelle sopivan ohjelman ja teet samoilla toistomäärillä kuin siinä Halmeen kirjassa neuvottiin.

Zone-sarja -42%
Halmeen systeemi ei ole kovinkaan tuttu mutta aikamoinen määrä treeniä tulee. Jos pitää jokaisen treenin suhteellisen kevyenä niin kaipa se silti menee. Itse tiedät parhaiten ehditkö palautua. Tuo että vatsat saattavat tulla 4 kertaa viikossa treenatuksi kyllä silti ihmetyttää, yksikin kerta riittää.
Liiasta syömisestä ei ainakaan kannata huolehtia, huomaat kyllä kropastasi jos liikoja alkaa kertymään.

Originally posted by Ampiainen
MOrjens vaan ja tosiaan oon ite tällänen ehkä about puol vuat salil käyny 18v kaveri ja mitat on 188/71 kg :eek: et ihan pikkasen on viel varaa tulla massaa lisää. Mua kiinnostais pari asiaa ja tulosta on tullut tässäkin ajassa ja teen sellaista 3päivän kiertoa ja sit 1 lepopäivä esim
1.pvä rinta, hartiat, ojentaja, vatsa
2.pvä jalat vatsa
3.pvä selkä hauis
4.pvä ei salia
ja tä ohjelma on otettu siit Tony Halmeen kirjasta
ja tuntuu ihan hyvältä ja toimii

eli mua kiinnostais et jos treenaa jalat tolla ohjelmalla 2 kertaa
viikossa kunnolla eli kyykky, prässii ojentajaa, koukistajaa ja
pohkeet jaloilla ja sen lisäks käy esim jääkiekkoreeneis peleis eli jää on joku 4-5 krt viikossa, niin voiko ne syödä toistensa tehoa
ja mitä sit pitäis tehdä jos ne haittaa toisiaan? käytän palautukseen kerran päivässä reco2 protskuu ja oliskohan syytä käyttää viel lisää jottai noit kaupast saatavii mömmöi ku kulutus on kuiteski aika suuri, syön aika paljon kans ja vissiin ihan monipuolisesti ja olen myös sellaista lihoamatonta tyyppiä eli
on vaikea lihoa vaikka yrittäisin.
Tosiaan olisin kiitollinen jos jollain ois tietoa tosta rasituksesta ja koska sitä tulee liikaa ja kuitenkaan en ajatellut jääkiekosta tinkiä niin jos jollain olisi ideoita jalkojen reenaamiseen siinä sivussa jos ko. ohjelma ei kannata ja uskoisin myös selviäväni ilman "TonyHalmeOnPelleJaHihhuliP**kapää"-kommentteja

No kun mä tsiigasin tota sun juttuu, niin saatoin ehkä kiinnittää huomiota tohon kirjoitus stailiin, kato, mahollisesti... Samalla tsekkasin sielt muutaman viissiin ja onen meinaan sanan...

Jos reenaat salilla kuutena päivänä viikossa kunnolla, kuten kirjoitit ja käyt päälle vielä 4-5 kertaa jääkiekkoo pelaamassa, niin kyllä se on liikaa. Pudota harjoitusmääräsi puoleen. Reco2 on palautumisjuomaa, ei protskua ja kaupasta en ole löytänyt mitään mömmöjä, vai tarkoititko mämmiä. Lisäravinteita käytetään, mikäli ei muuten pystytä syömään riittävästi ja monipuolisesti. Syötkö monipuolisesti ja paljon vai et? Vissiin syön tai en ei kerro mitään.. Kaikki ihmiset lihovat samalla tavalla, tai heidän painonsa nousee, jos syövät enemmän mitä kuluttavat. Ilmeisesti kulutuksesi on kovaa etkä ole opetellut syömään paljon, kun väität, että olet lihomatonta tyyppiä.

joo Kime76 sanoit et pitäis pudottaa harjotusmäärät puoleen,
et onkohan se kannattavaa ja jos jätän puolet punttisalista pois
ni teen ylävartalon kerran viikossa ja eiköhän se ole liian vähän?
ja toiseks Kime mulla on aikast nopee aineenvaihdunta et en kauheen helposti kyl tosiaan normaalikulutuksellani liho ja en sitä haluakkaan vaan mainitsin aineenvaihdunnastani, sillä olen ymmärtänyt oikein (?) että nopea aineenvaihdunta vaikuttaa jotenkin siihen että millaista palautusjuomaa tms pitäis käyttää

joo Kime76 sanoit et pitäis pudottaa harjotusmäärät puoleen,
et onkohan se kannattavaa ja jos jätän puolet punttisalista pois
ni teen ylävartalon kerran viikossa ja eiköhän se ole liian vähän?
Kyllä se ois viisasta. Mitkä olivat tavoitteesi? Mikäli lihasmassaa haet, niin yksi kerta viikossa/lihasryhmä riittää aivan hyvin. Mikäli taas haet ainoastaan voimaa, niin kannattaa se toinen treeni/lihasryhmä säilyttää. Silloinkaan ei tarvi salilla käyä kuutena päivänä viikossa. Kolme tai neljä päivää riittää. Jos taas et ole valmis tinkimään lätkäharjoituksista, niin sinuna en tekis yli kolmea harjoitusta salilla viikossa, kaksikin voisi riittää. Ihmisen kun pitää ehtiä myös palautuun harjoituksista.

ja toiseks Kime mulla on aikast nopee aineenvaihdunta et en kauheen helposti kyl tosiaan normaalikulutuksellani liho ja en sitä haluakkaan vaan mainitsin aineenvaihdunnastani, sillä olen ymmärtänyt oikein (?) että nopea aineenvaihdunta vaikuttaa jotenkin siihen että millaista palautusjuomaa tms pitäis käyttää
No joo, kukaan ei liho kauheen helposti, jos ei syö enempää kuin kuluttaa, mut ei tingata siitä. Nopea aineenvaihdunta ei vaikuta palautumisjuoman valintaan, mutta muuhun ruokailuun kylläkin. Jos esim. valitset lisäproteiiniä, niin hitaasti sulavat maito- ja soijaproteiinit soveltuvat sulle parhaiten. Reco kakkosta voit siitä reenien jälkeen vetää siinä missä muitakin palautumisjuomia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom