Aloittelija

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b0bby
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minkälaista ohjelmaa suosittelette minulle, käyn 2 päivää salil ja sit yks välipäivä jne.. haluaisin keskittyä enemmän yläkropan lihaksistoon? nyt oon tehny rinnat ojentajat vatsat ja toisena päivänä hauis olkapäät selkä+1krt vk jalat. jokaista lihasta vähän erilaisilla liikkeillä. ohjelma saisi olla tehokas ja että lihakset kasvaisivat parhaiten :) Käytössäni on valmis palautumisjuomajauhe.

Miksi haluat keskittyä enemmän ylävartaloon? onko jokin järkevä syy esim. ettet pysty tehdä vai ihan muuten vain?

Melkeen sanoisin että ne polvet tottuu siihen rasitukseen.Tuossa keväällä kun mulla oli polvet aika rikki meni polvet alta jo parin toiston jälkee kun teki 50-kilolla. Kun koko kesän kyykkäili niin nyt on sarjapainot jo 90-kiloa (kymppejä teen), ja polvissa ei tunnu miltään. Toki tapauskohtaista eli jos sulla polvet niin huonossa kunnossa ettei vaan pysty niin sitten ei kannata leikkiä terveydellä:).

Mulla oli kans polvien kanssa ongelmaa mutta ku kyykkäili ja prässiä teki niin polvet tottu siihen, enää ei ole mitään ongelmia/kipuja..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom